20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: ... Souness nå som medisinmann  (Lest 10334 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #15 på: 01. Feb. 2006, 20:31 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg elsker britisk humor, når britisk humor er som det skal være.
Jeg elsker den tørre, britiske humoren.

Og jeg vet såpass at det Souness kommer med. Det er ikke humor. Isåfall må det være ekstremt lokal humor fra det skotske høylandet.
Souness liker nok helt klart å spøke, men jeg greier ikke se hva som er morsomt med spøkene hans.

Det som er morsomt, er som jeg har sagt før, når han er seriøs.


Hehe ja, er ikkje berre du som digger den engelske humoren.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
... Souness nå som medisinmann
« Svar #16 på: 01. Feb. 2006, 22:06 »
Engelsk humor er god, svart humor. Britiske komedier er mye morsommere enn de fleste amerikanske komediene. "Life of Brian" feks.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #17 på: 01. Feb. 2006, 22:07 »
Britiske komedier, enten gammel eller ny er stort sett bedre. Britisk humor er ofte genial!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Paul Andreas

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 383
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #18 på: 01. Feb. 2006, 22:08 »
Sitat fra: "Lasse"
Engelsk humor er god, svart humor. Britiske komedier er mye morsommere enn de fleste amerikanske komediene. "Life of Brian" feks.


Apropos Life Of Brian, den går på NRK2 nå. Den er betraktlig mer underholdene enn kampen. Synd å si det men..

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #19 på: 01. Feb. 2006, 22:12 »
Life of Brian var i si tid forbudt å vise i Noreg. I 1980, då den kom ut vart det lagt ned forbod mot å sende filmen. Morsomt... :D God film!!!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #20 på: 01. Feb. 2006, 22:21 »
Sitat fra: "MortenM"
Life of Brian var i si tid forbudt å vise i Noreg. I 1980, då den kom ut vart det lagt ned forbod mot å sende filmen. Morsomt... :D God film!!!

Jeg vet det. Og de raringene som trykket de omdisktuterte Muhammed-tegninga er sterke motstandere av den filmen. Hadde en diskusjon med religionslæreren min på vgs, som mente at Life Of Brian var blasfemisk. Ikke f... Satire må da være lov. Det må være lov å kødde med Jesus.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
... Souness nå som medisinmann
« Svar #21 på: 01. Feb. 2006, 22:24 »
De raringene som mente Life of Brian skulle bli forbudt å vise truet ingen på livet. Og det var ikke snakk om at vi skulle føye oss for dem. Men om noen truer oss på livet må vi feige ut. Da må vi beklage oss. Og det på vegne av en avis 3500 lesere.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #22 på: 01. Feb. 2006, 22:39 »
Vel, redaktøren har ikke beklaget seg, og utenriksministeren har heller ikke gjort det.
At tullingene der nede i palestina forlanger det, er så. Men man kan på ingen måte be om unnskyldning for noe som overhodet ikke strider mot norsk lov, og når det bare er en liten tulleavis som har trykt tegningene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #23 på: 01. Feb. 2006, 23:25 »
Godt at me har ytringsfrihet i Noreg. Får lyst til å begynne å teikne litt Muhammed sjølv.

Blasfemi burde vere fullstendig lovleg... Ser ikkje noko grunn til å ha ei lov til å forsvare diverse gudar. Dei klarer vel seg sjølv trur eg. Viss dei eksisterer då, sjølvsagt...  :P

folesvert

  • Gjest
... Souness nå som medisinmann
« Svar #24 på: 02. Feb. 2006, 11:24 »
"But this is not a time to feel sorry for ourselves, it is a time to show what we are made of.

"We have picked up one point from our last six games and I cannot defend that. It is not good enough.

"But my situation has not changed. I am not happy and we are all aware our futures are hanging on the need to get things right."


... humorist eller ikke - han er i alle fall full av floskler og klisjeer. Den mannen vil aldri kunne 'gjenreise' Newcastle til den storklubben vi vil og skal være. Bli kvitt den jævla grinebiteren nå!!!

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #25 på: 02. Feb. 2006, 11:25 »
Greit at det er norsk lov med utryingsfrihet, men faen a! Er det nødvendig å kødde med de folka når man veit at de er heeeelt sjuke i hue eller? La Bin Laden og hele sulamitten sprenge oss til helvete, så lenge vi har utryngsfrihet!? Kjøss meg i rævva..

Keen på å leve jeg ass...


Litt off-topic, men måtte bare si det..
Føler jeg ikke akkurat trenger å kommentere Souness sine uttalelser og sine finurlige finnesser, orker rett og slett ikke mer.. Ga opp allerede etter 1-1 hjemme mot Villa jeg.. Greit at det er et greit nok lag osv, men det lukter ikke storlag av slike kamper.. Også de kampene vi har vunnet (eks Blacburn 0-3 og Bromwich 0-3) var det heller ikke mye overbevinsing for meg, vi ble rundspilt til tider, liten tvil om det.. Husker t.o.m at det stod "ran på høylys dag" ellerno om Blacburn kampen...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

DanMan

  • Gjest
... Souness nå som medisinmann
« Svar #26 på: 02. Feb. 2006, 15:15 »
Jeg tør å vedde store summer på at Souness ikke er morsom for dere, kun fordi han heter Souness.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #27 på: 02. Feb. 2006, 15:36 »
Sitat fra: "DanMan"
Jeg tør å vedde store summer på at Souness ikke er morsom for dere, kun fordi han heter Souness.


Er med på den.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #28 på: 02. Feb. 2006, 15:39 »
Sitat fra: "DanMan"
Jeg tør å vedde store summer på at Souness ikke er morsom for dere, kun fordi han heter Souness.

Vær så snill DanMan, vær så snill å ikke bruk hans navn. Det gjør så vondt. Så inn i hampen vondt.

Og for å svare på det du sa. Jeg sier ikke at S ikke er morsom bare fordi han heter det han heter og fordi jeg ikke liker hans tid som nufc-manager. Jeg sier det bare fordi jeg aldri har greid å le av noen av hans såkalte spøker.
Jeg har ledd når han har vært dønn seriøs noen ganger. Men aldri ellers.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

  • Gjest
... Souness nå som medisinmann
« Svar #29 på: 02. Feb. 2006, 15:45 »
Beklager, Joakim, mente Mr S.  :lol: