20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kontakte klubben  (Lest 3338 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Kontakte klubben
« på: 26. Juni 2015, 18:39 »
Om jeg vil sende et brev/mail til klubben,,, har lett overalt føler jeg,,, vet noen hvordan dette kan gjøres? mvh skrevet lange mail...

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Kontakte klubben
« Svar #1 på: 26. Juni 2015, 18:47 »
Interessant. Hadde du hatt noko imot å posta da her? :-)
Venter i spenning...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Kontakte klubben
« Svar #2 på: 26. Juni 2015, 19:15 »
Kan finne adressen til klubben, og sende dit. Pr brev altså, tror det er verre å finne en mail-adr
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Kontakte klubben
« Svar #3 på: 26. Juni 2015, 19:27 »
Hva som helst,,, sender overalt, og bomberderer dem om jeg må, på telefon også,,,Har skrevet en lang mail, som er så og si ferdig. Men denne må nok justeres litt, da det er kommet ny manager etc. Her går jeg ikke i strupen på Mike Ashley, men gir han litt skryt/forståelse samtidig, noen innspill hvordan det kan forbedres, da jeg ikke tror at et brev med hets fra A til Å bruker lang tid til søpla. Dette for å få noen mulighet å stadig justere oss steg for steg. Det høres kanskje dumt ut, men hvis dere ser mailen vil dere forstå at jeg prøver legge frem ting fra begge sider på en veldig fin måte som forhåpentligvis til å med Ashley vil se muligheter til en positiv forandring. Poster den her etterpå.mvh

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Kontakte klubben
« Svar #4 på: 26. Juni 2015, 19:49 »
Var på offisielle siden men kunne ikke finne noe mail eller adresse,, mulig jeg er dårlig å lete,,,

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Kontakte klubben
« Svar #5 på: 26. Juni 2015, 22:23 »
Kjapt Google-søk:

Newcastle United Football Club
St. James' Park, Newcastle, NE1 4ST
England



Unnskyld at jeg spør, men hva er hensikten med brevet? Hva ønsker du å oppnå? :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Kontakte klubben
« Svar #6 på: 27. Juni 2015, 19:42 »
Har ikke all verdens tro på at brevet når gjennom og får noe innvirkning, ble skrevet i sinne og frustrasjon.. Mike Ashley som den buisnissmannen han er, kan jeg ikke kritisere fra A til Å om dette skal være noe han orker se gjennom. Klubben har gjort noen smarte trekk, som å hente gode spillere billig, tjent voldsomt netto, lave spillerlønninger, ung stall, etc. Mens andre ting har vært uforståelig og på trynet. Å endre Ashley til å ikke tenke profit vil være som å tro på julenissen, derfor gjerne rose han for hvordan han driver klubben økonomisk, med smarte spillerkjøp med hjelp av Carr og teamet hans osv. Men samtidig få frem potensielle forbedringer.. En mann som bestemmer hvem trenern skal kjøpe,,, skandale. Å få alle supporterne så sterkt i mot deg etter å blant annet provosere ved å endre stadionnavn(håper virkelig klubben fikk en god del ut av denne perioden, selv om det skulle være uaktuelt).. Dermed ta vekk fokus fra å støtte laget til å angripe eier(og i perioder trener). Andre ting er at en smart trener kan koste litt mer,, men med tanke på alle spillerkjøp/salg, resultater, vil det være latterlig å spare inn noen kroner på å hente en avarage trener. Nå er dette riktignok litt sent og brevet ble skrevet før ansettelsen... Husker ikke hele brevet. Men er noen av tingene jeg har reflektert over jeg kommer på i farta....