20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?  (Lest 15364 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?
« på: 31. Jan. 2008, 20:26 »
Krisen i Northern Rock fortsetter og Richard Branson (Eier av Virgin) har i dag sluppet en pressemelding om at han kommer med et offisielt, formelt bud på Northern Rock på mandag som sikrer arbeidsplasser og pengene for aksjeeierne i Northern Rock. Dersom han får tilslag vil det si at NR bytter navn til Virgin Bank i løpet av året og newcastle må da få sponsor. Richard Branson har ønske om å spytte inn penger i klubben som hivedsponsor og har allerede fått laget en drakt med Virginlogoen på brystet for å vise hvordan han ser for seg ny drakt med sin logo på.

http://www.hegnar.no/bors/article250190.ece

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Sv: Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?
« Svar #1 på: 31. Jan. 2008, 20:29 »
Sponsorets sitt navn kan vel strekt tatt diskuteres ;D
« Siste redigering: 31. Jan. 2008, 20:40 av Tønsberg »

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?
« Svar #2 på: 31. Jan. 2008, 20:42 »
Virgin Money sto det på forsia av drakten han viste fram før jul. Finner ikke bilde av det på nett.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?
« Svar #3 på: 31. Jan. 2008, 20:55 »
Vi vil bli "a laughing stock".

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?
« Svar #4 på: 31. Jan. 2008, 21:01 »
For det er vi jo ikke fra før av, enda bedre å evt. kunne få suksess med det som logo.

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Sv: Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?
« Svar #5 på: 31. Jan. 2008, 21:04 »
Joda, det passer med nå som Keegan har 1 milliard å rute med.

folesvert

  • Gjest
Sv: Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?
« Svar #6 på: 02. Feb. 2008, 18:20 »
Branson hadde vært en å fått med på laget. Er helt sikkert et annet kalilber enn de surrekoppene som styrer i og rundt klubben om dagen. (Sammen med sutre-kopp-spøkelset Shearer).

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?
« Svar #7 på: 02. Feb. 2008, 18:45 »
Det skal ikke seriøst stå "Virgin Money" på bøstene våre fra neste år av?

Kanskje vi kan kjøpe Brann sin fjerde drakt også, så har vi ALT på stell. Nei forresten. Vi mangler bare fysioterapauten til RBK på topp og Ronaldo på midten, SÅ har vi alt for å ta over Toppserien i Norsk kvinnefotball.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?
« Svar #8 på: 02. Feb. 2008, 18:50 »
Branson hadde vært en å fått med på laget. Er helt sikkert et annet kalilber enn de surrekoppene som styrer i og rundt klubben om dagen. (Sammen med sutre-kopp-spøkelset Shearer).
De ''surrekoppene'' som styrer klubben nå har jo ikke gjort noe dumt enda da... Uansett så hadde ikke Branson hatt noe med å styre Newcastle. Det er NORTHERN ROCK han hadde styrt. Og Northern Rock er bare sponsoren til Newcastle, så de har ikke noe særlig de skulle sagt om hvordan klubben skal styres, annet enn at den skal ha deres logo på drakten.

Må forresten bare spørre: vet du noe som helst om Branson siden du mener at han hadde vært en å fått med på laget?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

folesvert

  • Gjest
Sv: Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?
« Svar #9 på: 02. Feb. 2008, 18:53 »
... vet i alle fall at han er en jævel til en forretningsmann ... og han har mye penger han eventuelt kan spytte inn så vi får kjøpt noen ordentlige spillere.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?
« Svar #10 på: 02. Feb. 2008, 18:54 »
Vi har jo faen meg en milliard å rutte med til spillerkjøp...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

folesvert

  • Gjest
Sv: Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?
« Svar #11 på: 03. Feb. 2008, 09:43 »
Men ingen vil komme til en klubb i KRISE ... det er problemet. Kanskje ville noen ha kommet dersom Branson var med i kulissene? Ikke vet jeg - men sånn rent hypotetisk.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?
« Svar #12 på: 03. Feb. 2008, 13:07 »
Såvidt meg bekjent er Mike Ashley en jævel av en forretningsmann han også, og han har minst like mye penger å spytte inn, noe han allerede har gjort. Så jeg skjønner bare ikke poenget ditt, om du i det hele tatt har noe poeng å rutte med.

Mye av det Mike Ashley prøver på, er å redde klubben UT av krisen. Mye derfor sparket han også Sam Allardyce. Krisen oppsto FØR Mike Ashley kom inn, og jeg er helt sikker på at han kan klare å redde oss ut av krisen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

  • Gjest
Sv: Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?
« Svar #13 på: 03. Feb. 2008, 21:40 »
... håper du har rett

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Ny 1.drakt i sesongen 2008-09?
« Svar #14 på: 04. Feb. 2008, 08:06 »



Regnet med at dette er drakten dere snakket om.
Dere får gjerne skyte meg, men jeg synes ikke denne drakta ser så aller værst ut jeg :P
Litt kul, hadde man bare fått Virgin-logoen litt mer inn i drakta hvis dere skjønner :D
« Siste redigering: 04. Feb. 2008, 15:57 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒