20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301206 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1755 på: 14. Aug. 2020, 17:45 »
Da er vel fakta kommet frem at ingenting av kjøper har vært sant.

Mike Ashley er fremdeles eier og vil bli det, så da går vel veien nedover... Bruce vil ikke få mye midler til å handle for, vi skal forsterkes med Jeff Hendrick SUPERT. dette er veien til at Newcastle rykker ned.

Alle journalister og medier er bare tull.   Dem kommer ut med info om ting så fort man hører ting så publiserer dem bare dritt hele veien.

Jeg tror det blir lenge til en seriøs kjøper vil komme med et bud.  Trodde Staveley var ei seriøs Kvinne og at dette var seriøst... nå blir det ingenting... og denne kyllingen Mauriss som også var interessert.. nei dette blir kjiipt .

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1756 på: 14. Aug. 2020, 17:54 »
Alle journalister og medier er bare tull.   Dem kommer ut med info om ting så fort man hører ting så publiserer dem bare dritt hele veien.
Er flere bedritne journalister der ute, men når kjøpersiden lekker ut info som overhodet ikke stemmer så blir det selvfølgelig mye rart ute i media.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1757 på: 14. Aug. 2020, 20:16 »
Hva har kommet opp i dag som er så avslørende?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1758 på: 14. Aug. 2020, 20:33 »
Er litt som jeg har prøvd si ei stund: De lekkasjene media har fått er i stor grad fra kjøpersiden. De har sin agenda hvor de enkelt får med fansen på sin side og deretter ønsker bruke media for å legge press på PL. Ashley veit vi at ikke lekker og samme med PL også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1759 på: 14. Aug. 2020, 20:53 »
Hva har kommet opp i dag som er så avslørende?
Ikke så mye avslørende, men Staveley og gruppen har del å svare på nå. Er flere merkelige spørsmål som henger i luften. Hvorfor trakk de seg ut? Hvorfor sa de nei til en uavhengig domstol? Hvorfor og hva er grunnen til at fansen må ta ansvar ifølge henne? Hvordan tenkte hun at denne testen skulle bli godkjent i og med at PIF og SA er det samme? Hvorfor gir de ikke infoen PL vil de skal gi? PL har gitt sin versjon, på tide at Staveley kommer med noen svar.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1760 på: 14. Aug. 2020, 22:13 »
Hva har kommet opp i dag som er så avslørende?
Ikke så mye avslørende, men Staveley og gruppen har del å svare på nå. Er flere merkelige spørsmål som henger i luften. Hvorfor trakk de seg ut? Hvorfor sa de nei til en uavhengig domstol? Hvorfor og hva er grunnen til at fansen må ta ansvar ifølge henne? Hvordan tenkte hun at denne testen skulle bli godkjent i og med at PIF og SA er det samme? Hvorfor gir de ikke infoen PL vil de skal gi? PL har gitt sin versjon, på tide at Staveley kommer med noen svar.

Pl versjonen er jo piss. Sky har akkurat bekreftet at pl fikk skriftlig  bekrefetelse av saudi royal court at  landet ikke skulle styre noe i Klubben.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1761 på: 14. Aug. 2020, 23:15 »
Hva har kommet opp i dag som er så avslørende?
Ikke så mye avslørende, men Staveley og gruppen har del å svare på nå. Er flere merkelige spørsmål som henger i luften. Hvorfor trakk de seg ut? Hvorfor sa de nei til en uavhengig domstol? Hvorfor og hva er grunnen til at fansen må ta ansvar ifølge henne? Hvordan tenkte hun at denne testen skulle bli godkjent i og med at PIF og SA er det samme? Hvorfor gir de ikke infoen PL vil de skal gi? PL har gitt sin versjon, på tide at Staveley kommer med noen svar.

Pl versjonen er jo piss. Sky har akkurat bekreftet at pl fikk skriftlig  bekrefetelse av saudi royal court at  landet ikke skulle styre noe i Klubben.
PL versjonen bare noe piss? Det er nå iallefall en offisiell uttalelse! ALT som kommer fra kjøper sin side er lekket gjennom journalister/medier som gang på gang ikke har stemt. Som om royal court of Saudi Arabia gjør noe forskjell?? Fortsatt Bin Salman langt opp i systemet der.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1762 på: 14. Aug. 2020, 23:23 »
Burde vel ikke være redd for å kjøre sak gjennom en uavhengig domstol om alt er ok tenker jeg også. Er fornøyd med at PL omsider kom med et svar, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1763 på: 15. Aug. 2020, 21:47 »
Burde vel ikke være redd for å kjøre sak gjennom en uavhengig domstol om alt er ok tenker jeg også. Er fornøyd med at PL omsider kom med et svar, jeg.

Bare synd det svaret de gir bare fører til flere spørsmål enn det gir svar. Problemet er at de mener det er Saudi som stat som er eier, mens pif mener de er eier. Premier league fikk jo også bekreftet dette av den saudiske stat at de ikke direkte hadde noe med investeringene til pif å gjøre og de opptrer som en selvstendig enhet.


PL er ute etter å få denne dealen stoppet, og kjører så kynisk de kan helt på grensa, den store taperen er oss supporterene..

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1764 på: 16. Aug. 2020, 00:32 »
Nytt oppkjøp på gang? Kinesiske eiere? 😂😂

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1765 på: 16. Aug. 2020, 12:44 »
Disse spillerne som blir koblet til Newcastle nå er spillere som passer Mike Ashley og Steve Bruce... Jeff Hendrick pluss forsvarspiller fra oxford som skal inn å forsterke laget.. alle skjønner vel hva som er på vei til å skje når dette er spillere vi skal hente. Dette går mot null takeover og nedrykk neste sesong...  Jeg blir kvalm og lei meg når jeg ser hva som er på vei til å skje...

Newcastle er en klubb som fortjener nye eiere som kan ta klubben til europa.. det skjer aldri så lenge vi har bruce og ashley...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1766 på: 16. Aug. 2020, 16:31 »
Nytt oppkjøp på gang? Kinesiske eiere? 😂😂

Singapore? Med base i Frankrike?

Skal VISSTNOK ha med både Chopra og Shearer på laget. Førstnevnte har blitt avbildet av gruppen, men linken til Shearer er ny.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1767 på: 16. Aug. 2020, 18:16 »
Disse spillerne som blir koblet til Newcastle nå er spillere som passer Mike Ashley og Steve Bruce... Jeff Hendrick pluss forsvarspiller fra oxford som skal inn å forsterke laget.. alle skjønner vel hva som er på vei til å skje når dette er spillere vi skal hente. Dette går mot null takeover og nedrykk neste sesong...  Jeg blir kvalm og lei meg når jeg ser hva som er på vei til å skje...

Newcastle er en klubb som fortjener nye eiere som kan ta klubben til europa.. det skjer aldri så lenge vi har bruce og ashley...

Vi har vel visst det over ei uke nå. De trakk seg jo ut torsdag forrige uke..

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1768 på: 16. Aug. 2020, 22:41 »
Nytt oppkjøp på gang? Kinesiske eiere? 😂😂

Singapore? Med base i Frankrike?

Skal VISSTNOK ha med både Chopra og Shearer på laget. Førstnevnte har blitt avbildet av gruppen, men linken til Shearer er ny.

Pr stunt fra a til å.... Dette er useriøse folk... Hvem bruker photoshoppa bilder sammen med Obama? Lukter scam lang vei.
« Siste redigering: 16. Aug. 2020, 22:44 av Tommyok »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1769 på: 16. Aug. 2020, 22:46 »
Har ikke orket å engasjere meg stort i de, enda. Så har ikke sett det du snakker om.
Men hvis det stemmer, er det jo bare helt på trynet 🤦🏼‍♂️
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒