Newcastle United > Toon Army Norway (TAN)

Christian Weiseth

<< < (2/4) > >>

oyvind:
Christian Weiseth, ja. En person jeg aldri skal kjøpe en dritt av i fremtiden.

Husker han solgte pakker til Lillestrøm-Newcastle med kampbillett, full grilling senere på kvelden og et eksklusivt møte med Newcastle spillere som skulle delta på grillingen.  Disse pakkene kostet flere tusen mener jeg å huske.

De som bestilte dette, heldigvis ikke jeg, fikk en kampbillett til NOK 300,-, et par Drillos pølser servert på en grill og spillerne kom aldri.

Jeg bestilte derimot en pakke av han til Newcastle for om lag 17-18 000 kr. Ink. Hotell og kampbilletter. Dette viste seg å være vært rundt NOK 7-8000,.

Han er en jævla svindler, så hold dere langt unna!

Geordie:
Kjøpte og en drakt med autografer på auksjon via hjemmesidene til Weiseth. Den kosta meg heldigvis ikke mer enn hva det ville kosta å kjøpe en vanlig drakt via Newcastle's hjemmesider.  :P

superswag:
Har brukt mye penger på supporterklubben. DVDer, drakter, reiser, etc... Disse falske(antar jeg) autograf draktene mine burde jeg kunne gå videre med og ta han....Om han overpriser ting kan jeg ikke krangle på.Så lenge jeg fikk det jeg betale for.Håper flere gjør det samme...

Jeg mener en supporterklubb skal være drevet av ildsjeler da det alltid finnes noen som vil gjøre dette med glede gratis..Og hvertfall ikke av en ikke-supporter, som utgir seg for noe annet, fordi han sewr et marked for det... Han er visstnok manchester united supporter, så for min del kunne det ikke vært verre...Hater det drittlaget nok fra før...

ripsgard:
Jeg forstår ikke hvorfor du drar opp dette nå og hvorfor du lager en ny tråd om dette? Det finnes en tråd om NUSSC og Weiseth her: http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=2616.720

Det er en utdatert sak, og om dine autografer er fake, så blir det uansett ord mot ord. Tviler sterkt på at du kan gå noe mer videre mot han enn det alle andre allerede har gjort, men lykke til.

PS: slutt å skriv 3 punktum etter hver eneste setning. Slitsomt å lese

superswag:
Jeg var ikke klar over at det var en annen tråd om dette... Tre punktum på rad er gramatisk riktig, om man bruker det riktig... Og jo man kan bevise at autografer er falske. At du er negativ tråden, får være ditt valg, men så for meg at alle var relativt enstemte på å ta denne Weiseth.

Og når det gjelder måten jeg skriver på, så har jeg prøvd å skjerpe meg, og da hadde jeg satt pris på om du istedet for å late som det er så grusomt for deg å lese, kunne svare på det jetg skriver. Er nok like slitsomt for andre å lese dine kommentarer om min gramatikk, som er totalt irrelevant. Du lager jo smør på flesk...

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning