20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Watford 15.1.22 TV2 Sport Premium kl. 16.00  (Lest 3776 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Watford 15.1.22 TV2 Sport Premium kl. 16.00
« Svar #45 på: 18. Jan. 2022, 09:21 »
Jada, jeg glemmer jo av det Andymag. Joelinton er på tur og bli vår beste midtbanespiller.

Men ja - fått en god ballvinner med distribusjonsevne og "legs" ved siden av hadde vært gull.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Watford 15.1.22 TV2 Sport Premium kl. 16.00
« Svar #46 på: 18. Jan. 2022, 11:06 »
Synes også det er fantastisk med Joelinton. Men spent på om dette faktisk er nivået eller om han er på en streak som Willock var i fjor.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Watford 15.1.22 TV2 Sport Premium kl. 16.00
« Svar #47 på: 18. Jan. 2022, 12:33 »
Jeg tror han/Howe rett og slett har funnet sin rolle og posisjon, så forventer mer av det samme fremover.

Det herlige med fotball er jo at uansett nivå så vil løpskraft, fysikk og ren innsats alltid være meget gode egenskaper som kan gjenskapes kamp etter kamp.
Willock sin streak handlet jo om målpoeng, men Joelinton handler jo om det nevnte.

Minner litt om Jonas Gutierrez (og forsåvidt Dummett) sånn sett. Sjelden 10 på skalaen i en kamp, men du vet hva du får og det er som regel viktigere i det lange løp enn korte perioder med glans. Vi fikk jo erfare det med Sissoko.

Så tror jeg Joelinton selvfølgelig er en bedre spiller enn både Jonas og Dummett, men med de styrkene i bunn vil han aldri ha så usynlige kamper som Shelvey ofte presterer.

PS: Må legge til her at jeg også liker det jeg så av Fraser i denne kampen. Jo, det skorter på målpoeng og kvalitet i de avgjørende situasjoene, men det var jo to hvirvelvinder vi hadde på høyresiden der i perioder med han og Trippier. Bare det skaper ubalanse hos motstander, noe Saint-Maximin fort kan få utnyttet på andre siden.

Med 7-8 spillere som jobber slik Fraser og Joelinton gjør, ispedd 3-4 med litt mer klasse, så er det vanskelig å rykke ned tror jeg. Sånn innsats betaler seg i det lange løp når man kjemper i bunn.
« Siste redigering: 18. Jan. 2022, 12:38 av Andymag »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Watford 15.1.22 TV2 Sport Premium kl. 16.00
« Svar #48 på: 18. Jan. 2022, 15:57 »
Howe nevnte jo ganske tidlig før vi hadde spilt en kamp under han at Joelinton er en veldig god spiller som blir viktig. Vi stusset veldig over det men Howe har da tydeligvis sett noe på trening som tilsier det. Akkurat som Longstaff pratet om. Er nok mye som spiller inn, brukt mer riktig og høyere selvtillit er nok blant de største.