20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 08 - Kommer i oktober  (Lest 47756 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #150 på: 27. Feb. 2008, 09:35 »
Pirking!!
Lower League Management er det vel? ;)
Hehe.

Må gi deg kred Fredrik. Hadde jeg aldri klart. Synes det er såå kjedelig.
Liker å spille med lag jeg har hørt om, og har et forhold til :P

Joa, hvis du vil ha det i den formen så. Du mener nok å gi Sublime kred. Det laveste jeg spiller i er League One, det er ikke så vanskelig.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #151 på: 27. Feb. 2008, 14:13 »
Nokon som har link til ein crack for 8.0.1?

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #152 på: 28. Feb. 2008, 13:35 »
Nå har jeg startet ett game med Leeds og d går ganske greit..Har 3-2-1 på 6 kamper og hentet inn Kostadinov, Spurr, Barazite på lån,Forster på lån...og har Newcastle som hovedklubb=) Klubben startet med 15 minuspoeng og en skjør ekonomi...
Nå trenger jeg bare litt hjelp med litt tips på spillere som jeg kan hente til en rimelig peng, som ikke krever for mye i lønn og som kan gjøre det bra i league 1...
Noen som vet om noen gode spillere som jeg kan hente??

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #153 på: 28. Feb. 2008, 17:16 »
Skal starte med Leeds snart jeg og. Denne gangen skal jeg klare den "umulige" oppgaven, jeg skal ta 100 poeng, dvs. at jeg maks kan avgi 14 poeng(f.eks 8 uavgjort og 2 tap).
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #154 på: 29. Feb. 2008, 13:20 »
Lykke til..Styret forventer en plassering høyt opp og Leeds er storfavoritt i stort sett hver kamp..
Kostadinov gjør det enormt bra for meg, har over 20 mål på 30 kamper og spiller som en konge. Ligger på 11.plass for øyeblikket og om det ikke hadde vært for de 15 minuspoengene så hadde jeg ligget på 4-5 plass..solgt litt spillere og fått ned lønekostnadene litt, så det begynner å se positivt ut, men problemet er att de spillerne jg vil har og som jeg får akseptert bud på ikke vil til klubben.Jævli frustrerende ass..Hadde Haynes fra Ipswich på gang, men han ville ikke komme.Samme med James Troisi og Kristian Ystness

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #155 på: 29. Feb. 2008, 16:28 »
Er det bare meg som er utrolig dum, eller klarer ikke dere helle finne noen "last ned" knapp på den nye patchen http://www.fmnorge.com/index.php/Last%20ned/doc_details/99-patch-802-pc-oppdatert-21022008

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #156 på: 29. Feb. 2008, 16:50 »
Det er en nederst på siden om du er logget inn, like ved tilbake-knappen, men når det er sagt har det vært umulig å logge seg inn i det siste.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #157 på: 29. Feb. 2008, 21:34 »
Lykke til..Styret forventer en plassering høyt opp og Leeds er storfavoritt i stort sett hver kamp..
Kostadinov gjør det enormt bra for meg, har over 20 mål på 30 kamper og spiller som en konge. Ligger på 11.plass for øyeblikket og om det ikke hadde vært for de 15 minuspoengene så hadde jeg ligget på 4-5 plass..solgt litt spillere og fått ned lønekostnadene litt, så det begynner å se positivt ut, men problemet er att de spillerne jg vil har og som jeg får akseptert bud på ikke vil til klubben.Jævli frustrerende ass..Hadde Haynes fra Ipswich på gang, men han ville ikke komme.Samme med James Troisi og Kristian Ystness

Hvilket lag stiller du, og hvilken formasjon bruker du?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #158 på: 01. Mars 2008, 13:19 »
Lykke til..Styret forventer en plassering høyt opp og Leeds er storfavoritt i stort sett hver kamp..
Kostadinov gjør det enormt bra for meg, har over 20 mål på 30 kamper og spiller som en konge. Ligger på 11.plass for øyeblikket og om det ikke hadde vært for de 15 minuspoengene så hadde jeg ligget på 4-5 plass..solgt litt spillere og fått ned lønekostnadene litt, så det begynner å se positivt ut, men problemet er att de spillerne jg vil har og som jeg får akseptert bud på ikke vil til klubben.Jævli frustrerende ass..Hadde Haynes fra Ipswich på gang, men han ville ikke komme.Samme med James Troisi og Kristian Ystness

Hvilket lag stiller du, og hvilken formasjon bruker du?

Stiller som regel med:                                   
                                                           Ankergren
                   A.Hughes            P.Huntington            T.Spurr       B.Parker
                                                           D. Prutton
                   S.Carole                                                         F. Da Costa
                                                           N.Barazite
                                           T-A.Flo                    B.Kostadinov

Carole og Da Costa setter jeg opp med offensive løp...Nå kom jeg på 6.plass og skal spille kvalifisering til CH der jeg møter Yeovil i semifinalen..Kostadinov(29 mål), Barazite(12 mål) og Da Costa har vært glimrende så langt..

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #159 på: 01. Mars 2008, 14:06 »
Mulig vi spiller med ulik patch, for Kostadinov, som jeg har plassert på reservelaget, har elendige stats. Det eneste han har er 15 i avslutninger og brukbar fart. Ellers er det nada. Jeg bruker Stancu og Beckford på topp. Har faktisk Barazite på benken, til fordel for Prutton og Thompson. Thompson briljerer med 12 assists på like mange kamper, men sliter litt på farten og duellspillet.

Stiller slik:

------------------------------Ankergren--------------------------------
Sarghi------------Michalik---------------Nordtveit----------Sheehan
--------------------------------------------------------------------------
Grendel-----------Prutton---------------Thompson---------Da Costa
----|----------------------------------------------------------------|----
---------------------------------------------------------------------------
---------------------Stancu---------------Beckford---------------------
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #160 på: 07. Mars 2008, 17:20 »
Han har ikke så bra stats hos meg heller, men fy faen som han skorer mål og spiller som en gud.
Jeg rykka forresten opp til Championship etter første sesongen og nå etter 15 kamper der, så leder jeg serien med 10-3-2 på de 15 kampene.
Kjøpt inn: Peter Ramage(fikk gratis) Stabil og bra nok for toppen av Championship
               Mark Little (1 mill  tror jeg) Høyreback/midtstopper fra Wolves som er 19 år.Har potensiale til å bli veldig bra.
               Therry Racon (husker ikke,men ganske billig) DM fra Charlton som er enormt stabil og spiller bra hver kamp
               Owen Garwan (23 mill) Sent.Midt. fra Ipswich,20 år og har bra stats,spiller på Irlands U21 og har ett enormt potensiale. Han kan spille både DM og OMC..bra arbeidskapasitet,hodespill,taklinger,passninger og kreativitet. Blir stor tror jeg.
               Nathan Dyer (ca 2 mill) OMH som kom fra en fransk klubb el noe sånt.Sinnsykt rask og blir bare bedre og bedre med litt tillit.Har ikke så gode stats ellers, men gjør det veldig bra. Rundt 20-21 år
               Elias Wagner (ca 1,5 mill) OMC/OMH stortalent som jeg kjøpte fra Hearts.Spiller på Østerrike.17 år, blir nok bra med alderen.
               Michal Janota (1-2 mill) OMV/OMC.19 år og ett talent fra Polen.Satser på han når Thompson har blitt for gammel.
               Danny Haynes (5 mill) Spiss fra Ipswich..Er nok det beste kjøpet jeg har gjort sammen med Kostadinov. Enormt bra de første 18 kampene han har spilt for med(inkludert cup). Skora 14 mål og 10 assist og snitt på 7.55...Han var billig og krever ikke mye i lønn.Kjempespiller som bare er 20 år og han danner Championship sitt farligste angrep med Kostadinov.

Lånt inn: Nacer Barazite(Arsenal) Fy faen som jeg håper att jeg får kjøpt han..For en spiller! OMC og der har han putta 11 mål på 14 kamper pluss en haug med assist. Har 7.54 i snitt

              Tim Krul...Enorm keeper og jeg fikk låne han p.g.a. att jeg har en farmeravtale med Newcastle..Med han i mål,så trenger jeg nesten aldri spille defensivt eller sløse med tid for å vinne kamper.Mannen tar jo alt!

Det er jo dritmorsomt å spille med Leeds, trodde det skulle være kjedelig, men tror nesten dette er morsomere enn å spille med Newcastle, ihvertfall så er det en større utfordring...

Hvordan går det for deg i serien da?
Og hvem er Sarghi, Sheehan, Grendel og Stancu..Har du kjøpt de? Ser att du har bytta ut hele den bakre fireren ihvertfall..

pane

  • Gjest
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #161 på: 13. Mars 2008, 14:59 »
Jeg spiller med Nottingham Forest. Har kommet til 2013 nå. Ligger for øyeblikket på en fin 2. plass i PL med Liverpool over meg.  Har en meget sterk tropp for øyeblikket og mest brukte start 11er er :

Kameni

Omar Veron (fransk unggutt jeg hentet billig fra enn spansk drittklubb, han er regen)
Coloccini
Teaudors ( Jarque)
N'Zogbia

Barton / Maduro

D'Allesandro
Luiz Jimenez
Ben Arfa

Owen Jones (egenprodusert regen)
Sturridge

I bakhånd har jeg bla. K. Schmeichel, Scott Sinclair, Dalla Valle, Ancu (regen), samt han serberen til chelsea som har vært på utlån i psv di siste sesongene. Kommer aldri på navnet :)

Ett meget bra lag, men sliter når jeg får skader! Satser på å vinne serien i år med litt flaks eller neste år.
Økonomien er litt skral, pga diverse utbygginger av akademiet og treningsfelt.
I tilegg får jeg ikke bygget på stadion fordi lokale krefter sier nei!

Har også gjort en del lure salg da jeg har sikret meg 50 & av videre salg på blant annet Høiland, Doudin og Aaritaalo som til sammen ga ca 25 mill pund i kassen!


Are..........

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #162 på: 18. Mars 2008, 21:46 »
Noen som har en crack til 8.0.2-patchen?

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #163 på: 27. Mars 2008, 20:14 »
Har nå kommet på 2.plass i CCC med Leeds og rykker opp til PL etter en sesong i CCC...helt utrolig potensiale dette laget har, men nå regner jeg med att det blir tøfft å holde seg i PL.

Kjøpt: Samba, midtstopper fra Blackburn   78 mill
          Jamie O`Hara, midtbane fra Newcastle   42 mill
          Robbie Savage, midtbane fra Newcastle   6 mill
          Zeefuik, spiss fra PSV                           68 mill
          Justin Hoyte, høyreback fra Arsenal        22 mill
          Martin Ericsson, midtbane fra Brøndby    Gratis
          Tim Krul, keeper fra Newcastle               50 mill

Solgt: Matt Heath, midtstopper, til Leicester       9 mill
         David Prutton, midtbane, til Boro             8 mill
         Scott Gardner, midtbane, til Portsmouth   2,5 mill
         Sebastien Carole, midtbane, til Bolton     13 mill

Are..........

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #164 på: 07. April 2008, 17:13 »
Noen som vet om jeg må ha ny crack hvis jeg vil spille med patch 8.0.2, eller om jeg kan spille med den gamle?