20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Verdensstjerne til St.James Park  (Lest 36814 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

-9shearer9-

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #15 på: 05. Juli 2007, 18:53 »
Vi har nok råd til disse spillerne ja men greia her er at de beste spillerne vil spille i en klubb som spiller ute i Europa.. Vi er en stor klubb men ikke stor nok. Tror nok de fleste drømmer om klubber som Liverpool og MUFC, eller Barcelona Real Madrid, Milan, Inter, Juve, og kanskje Arsenal og Chelsea. Vi trenger gode spillere, for å utfordre Arsenal og Liverpool om CL plass. Og når vi er der kan vi begynne å velge og vrake mer. Vi har helt klart forbedringspotensiale når vi ser hvor mange gode spilllere vi blir linket med. Men verdensklasse tror jeg vi skal se langt etter.

folesvert

  • Gjest
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #16 på: 05. Juli 2007, 18:53 »
... og tenk om vi får en 'stjerne' eller to og i tillegg Hangeland. Da kan det være vi slipper å lese bare om Man U og Looserpool i VG og Dagbladet. Det hadde vært deilig med litt Newcastle stoff i norske aviser. Ikke bare oppslag som går på fyll, voldtekter og slåssing.

folesvert

  • Gjest
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #17 på: 05. Juli 2007, 18:56 »
Vi har nok råd til disse spillerne ja men greia her er at de beste spillerne vil spille i en klubb som spiller ute i Europa.. Vi er en stor klubb men ikke stor nok. Tror nok de fleste drømmer om klubber som Liverpool og MUFC, eller Barcelona Real Madrid, Milan, Inter, Juve, og kanskje Arsenal og Chelsea. Vi trenger gode spillere, for å utfordre Arsenal og Liverpool om CL plass. Og når vi er der kan vi begynne å velge og vrake mer. Vi har helt klart forbedringspotensiale når vi ser hvor mange gode spilllere vi blir linket med. Men verdensklasse tror jeg vi skal se langt etter.

I den store sammenhengen er vi en STOR klubb. I forhold til økonomi, stadion, publikum og alt det rundt er vi en storklubb i verdenssammenheng. Vi mangler bare trofeene. Dette er jo spiralprinsippet ... ny trener - masse penger - signeringer - rykte - ny giv - spillere som ser at det satses - lettere å få en kanon eller to. Dette går bare oppover ... noe stort er i gjære.

folesvert

  • Gjest
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #18 på: 05. Juli 2007, 18:58 »
BANNA BEIN!

folesvert

  • Gjest
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #19 på: 05. Juli 2007, 18:59 »
... bare det ikke blir en gammel hit på vei nedover. Skrekk og gru ... en hvor bare navnet klinger, mens spillet suger.

-9shearer9-

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #20 på: 05. Juli 2007, 18:59 »
De spillerne som har spilt på bekostning av Owen Duff og Martins er jo verdensklassespillere. Adriano, Robben, Ronaldo, Vieri(i sine glansdager), osv.

-9shearer9-

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #21 på: 05. Juli 2007, 19:01 »
Ja selvfølgelig er vi en stor klubb. Men de klubbene jeg nevnte er generelt en del større.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #22 på: 05. Juli 2007, 19:03 »
Nei, men i de senere årene har vi likevel fått inn spillere som f.eks. Micheal Owen, Damien Duff, Obafemi Martins........... Dette er da verdens klasse spillere, så jeg skjønner ikke helt at vi ikke skal få inn noen lignende spillere bare fordi Sam Allardyce er vår nye manager!?! Tipper han kan hente gode spillere han også!  ;)

Ja men da må ein sjå etter verdensklassespillere som er reserver i klubbene sine det er ikkje Lampard og Terry osv...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

-9shearer9-

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #23 på: 05. Juli 2007, 19:15 »
Er vel ingen verdensklassespillere som blir plassert på benken... Hehe... Verdensklasse er et begrep man bruker om det ypperste man finner av spillere. Ikke hvem som helst.

folesvert

  • Gjest
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #24 på: 05. Juli 2007, 19:17 »
... i de klubbene dere nevner er det ikke mange spillere som har klippekort til første-11'ern. Det er mange å velge mellom, og med given og satsningen i Newcastle tror jeg mange vil komme. Gattuso er en drøm, men han regner jeg med er tro mot Milan. Adriano og Ronaldo er lubne og på nedadgående. Zlatan er en mann kanskje Allardyce kan temme ... bare vent - det kommer en kanon.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #25 på: 05. Juli 2007, 19:20 »
Nei, men i de senere årene har vi likevel fått inn spillere som f.eks. Micheal Owen, Damien Duff, Obafemi Martins........... Dette er da verdens klasse spillere, så jeg skjønner ikke helt at vi ikke skal få inn noen lignende spillere bare fordi Sam Allardyce er vår nye manager!?! Tipper han kan hente gode spillere han også!  ;)

Ja men da må ein sjå etter verdensklassespillere som er reserver i klubbene sine det er ikkje Lampard og Terry osv...
Reserve og reserve, alle disse jeg nevnte fikk nok av spilletid i sine tidligere klubber. Kansje ble Owen toppscorer i Real den sesongen han var der med sine 16 mål også?
Duff fikk da nok av spilletid i Chelsea, husker både Duff og Robben bekledde vingene samtidig, da var jo Chelsea offensive og gode, selv om gode er de enda!

Vi må bare se etter spillere som ikke trives godt nok sine nåværende klubber, og "selge" Ashley og Allardyce sin fremtidsplan til dem. Så kommer de nok om de finner tilbudet eller totalpakken tiltrekkende nok, inklusiv "cash"!
Vi har da ALLTID fått en eller annen stor signering, fra Ferdinand, Shearer, Aprilla til dagens Owen og Martins! Ser ikke helt hvorfor dette plutselig skal slutte så brått med Allardyce og Ashley som sjefer!?!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #26 på: 05. Juli 2007, 19:25 »
Er vel ingen verdensklassespillere som blir plassert på benken... Hehe... Verdensklasse er et begrep man bruker om det ypperste man finner av spillere. Ikke hvem som helst.
Dette er jo bare tull!
Shevchenko er jo en verdensklasse spiller, selv om han måtte sitte på benken i Chelsea forrige sesong! Samme med Ronaldo, er da også en verdensklasse spiller selv om han også slet benken i Real forrige sesong! Og hva med Beckham, han slet jo også benken endel forrige sesong, faktisk også tribunen!

Kan fortsette med mange flere navn, men gidder ikke da jeg mistenker deg for å kødde litt, eller være meget kverulerende.....  :)

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #27 på: 05. Juli 2007, 19:26 »
Du har helt rett, Frode.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #28 på: 05. Juli 2007, 19:28 »
Shearer`s Idol : Keagen..
Shearer`s Hjem By : Newcastle
Shearer`s Drøm : Spille som Nr9 og score i Newcastle

Der har dere vell grunn til at Shearer kom til newcastle.



. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #29 på: 05. Juli 2007, 19:39 »
Ville ikke hatt deco uansett. Ikke misforstå, han er god og jeg hadde selvfølgelig ikke blitt lei meg om han kom. Men det er mange andre jeg heller ville hatt i tilfellet. Deco er en liten sytepave som kaster seg og vrir seg i "smerte" bare noen er borti han. Tror Han skulle fått litt problemer i PL.

Som den fanen jeg er av Barca er det jo nesten en liten fornærmelse å rakke ned på Deco såklart. Men egentlig så er jeg enig med deg: det at han ligger nede og er skadet "med en gang" er en uvane han godt kunne lagt av seg, men på en annen side er det en enorm fotballspiller som jeg har hatt mye glede av å se på. Ellers har du nok også rett i at Deco ville trengt en del tid på å vende seg til PL. Helt klart en av "kunstnerene" som trenger mye tid med ballen og derfor passer best i f.eks spansk eller portugisisk liga.