20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!  (Lest 36592 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Milner was all set to join Aston Villa on transfer deadline day before the Magpies pulled the plug at the last minute, reportedly because chairman Freddy Shepherd wanted to get one over on Martin O'Neill.

The former Celtic boss was approached to take over on Tyneside before Glenn Roeder's appointment, and Shepherd was said to be furious with the amount of the time it took the Irishman to make a decision.

O'Neill then took over at Villa and was keen to sign Milner permanently, following his successful loan spell at Villa Park last season under previous boss David O'Leary.

The 20-year-old had agreed terms with the Midlands side but at the last minute Newcastle claimed they wanted to keep hold of him as he was part of their plans.

However, Milner was not even on the bench for Saturday's home defeat to Fulham and has become increasingly annoyed with the way he has been treated.

Now, reports claim he will meet with club officials to demand a move, although it is unclear whether O'Neill will make a fresh bid to take him to Villa Park.



Hva i svarte helvete Feite Fred? Bruke en av våre beste unggutter som en hevn mot en manager?!!??!?!?! FAEN!

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #1 på: 12. Sep. 2006, 16:25 »
Sitat
Hva i svarte helvete Feite Fred? Bruke en av våre beste unggutter som en hevn mot en manager?!!??!?!?! FAEN!

Er ikke helt enig med deg! N'Zogbia er vår beste unggutt ;)

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #2 på: 12. Sep. 2006, 16:27 »
Enig. Derfor skriver jeg EN av våre beste unggutter..

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #3 på: 12. Sep. 2006, 16:33 »
Nå var det Glenn Roeder som ville selge. Å tro at Glenn Roeder hadde godtatt en styreformann som bestemte kjøp og salg er å tro på julenissen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #4 på: 12. Sep. 2006, 16:39 »
Fat fed har da hatt siste ordet i over 10 år nå. Merkelig at noen ikke har fått med seg det.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #5 på: 12. Sep. 2006, 16:43 »
Sitat fra: "Åsmund"
Fat fed har da hatt siste ordet i over 10 år nå. Merkelig at noen ikke har fått med seg det.

Det er riktig.
Hvorfor skal ikke Fet Fred bestemme over Roeder, når han bestemte over Sir Bobby Robson.

Og hvordan vet vi at det faktisk var Roeder som ønsket å selge Milner?
Vi vet det ikke, og jeg tror mer det var Shepherds arbeid, enn Roeders.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #6 på: 12. Sep. 2006, 16:59 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Åsmund"
Fat fed har da hatt siste ordet i over 10 år nå. Merkelig at noen ikke har fått med seg det.

Det er riktig.
Hvorfor skal ikke Fet Fred bestemme over Roeder, når han bestemte over Sir Bobby Robson.

Og hvordan vet vi at det faktisk var Roeder som ønsket å selge Milner?
Vi vet det ikke, og jeg tror mer det var Shepherds arbeid, enn Roeders.

Jepp, enig her.

Og detssuten tyder det også på at det var Fat Fred som hadde satt en stopper for overgangen i tolvte time. Ergo han som står bak at Newcastle fremstår som uprofesjonelle her. Syns det er bra. viser at dette ikke er Roeders skyld. Egentlig ganske interessant for de som har brukt denne saken til å helle besin på bålet som Roeder allerede skulle vært brent på.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #7 på: 12. Sep. 2006, 17:45 »
Fatty styrer nok det aller meste av overgangene på St.James`. tror ikke Gr kan overstyre han,nei..

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #8 på: 12. Sep. 2006, 18:31 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Åsmund"
Fat fed har da hatt siste ordet i over 10 år nå. Merkelig at noen ikke har fått med seg det.

Det er riktig.
Hvorfor skal ikke Fet Fred bestemme over Roeder, når han bestemte over Sir Bobby Robson.

Og hvordan vet vi at det faktisk var Roeder som ønsket å selge Milner?
Vi vet det ikke, og jeg tror mer det var Shepherds arbeid, enn Roeders.


Hvor har dere egentlig dette fra???? Jeg skulle gjerne likt å sett en link til dette. Noe jeg er 100% sikker på at dere ikke klarer å hoste opp.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #9 på: 12. Sep. 2006, 18:36 »
Sitat fra: "EivindI"
Fatty styrer nok det aller meste av overgangene på St.James`. tror ikke Gr kan overstyre han,nei..


Selvsagt er det tjukken som står bak kjøpene, men det er selvsagt Roeder som bestemmer hvem som skal selges og kjøpes. Tror dere virkelig at Robson, Souness og Roeder står å skryter av et kjøp som Fat Fred har bestemt??

Dere mener altså at det var Fat Fred som ønsket Martins, Duff, Sibierski, Bernard (som han egentlig ikke tålte trynet på etter griskheten for et par år tilbake) og Rossi.

Selvsagt kan Fat Fred si at manageren må selge før han kan kjøpe, men Fat Fred bestemmer selvsagt ikke hvem som skal selges. Det blir rett og slett for dumt å tro noe slikt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #10 på: 12. Sep. 2006, 18:53 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Hvor har dere egentlig dette fra???? Jeg skulle gjerne likt å sett en link til dette. Noe jeg er 100% sikker på at dere ikke klarer å hoste opp.


Har du en link der Roeder eller noen andre i klubben sier at det var han som bestemte det da? Det er jeg 100% sikker på at du ikke klarer å hoste opp...

Når Roeder sier at Milner har en stor framtid i klubben så tror jeg ikke han lyger. Men når Fat Fred ser sitt snitt til å selge en spiller for å få inn litt ekstra i kassa, så tror jeg at han gjør det.

Virker som du tror at absolutt alt som er galt i Newcastle er Roeders feil. Snart er det vel hans feil at Luque ikke slo igjennom og at Owen er skadet og...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #11 på: 12. Sep. 2006, 19:14 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "EivindI"
Fatty styrer nok det aller meste av overgangene på St.James`. tror ikke Gr kan overstyre han,nei..


Selvsagt er det tjukken som står bak kjøpene, men det er selvsagt Roeder som bestemmer hvem som skal selges og kjøpes. Tror dere virkelig at Robson, Souness og Roeder står å skryter av et kjøp som Fat Fred har bestemt??

Dere mener altså at det var Fat Fred som ønsket Martins, Duff, Sibierski, Bernard (som han egentlig ikke tålte trynet på etter griskheten for et par år tilbake) og Rossi.

Selvsagt kan Fat Fred si at manageren må selge før han kan kjøpe, men Fat Fred bestemmer selvsagt ikke hvem som skal selges. Det blir rett og slett for dumt å tro noe slikt.


Du husker kanskje ikke da Fred handlet Kluivert? Det var kun hans beslutning! Ser ingen grunn til at det ikke var han som ville selge Milner.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #12 på: 12. Sep. 2006, 19:27 »
Sitat fra: "Håvard"
Sitat fra: "Asbjørn"

Hvor har dere egentlig dette fra???? Jeg skulle gjerne likt å sett en link til dette. Noe jeg er 100% sikker på at dere ikke klarer å hoste opp.


Har du en link der Roeder eller noen andre i klubben sier at det var han som bestemte det da? Det er jeg 100% sikker på at du ikke klarer å hoste opp...

Når Roeder sier at Milner har en stor framtid i klubben så tror jeg ikke han lyger. Men når Fat Fred ser sitt snitt til å selge en spiller for å få inn litt ekstra i kassa, så tror jeg at han gjør det.

Virker som du tror at absolutt alt som er galt i Newcastle er Roeders feil. Snart er det vel hans feil at Luque ikke slo igjennom og at Owen er skadet og...


Her blir Tjukken intervjuet av Alan Oliver ifjor sommer. Du får tro akkurat hva du vil. Det skal du selvsagt få lov til. Jeg klarte i det minste å hoste opp en link. Noe tydeligvis ikke du/dere klarer. Hadde Keegan, Dalglish, Gullit, Robson blitt overkjørt på overgangs markedet, hadde selvsagt det kommet med i selvbiografene de har gitt ut.


There has been a growing belief within Newcastle United's fan base that Freddy Shepherd - and not the manager - was responsible for last summer's flop signings.


That is why United's chairman has taken specific criticism following the disastrous form of Dutch superstar Patrick Kluivert and former Manchester United and England midfield anchor Nicky Butt.


However, when I asked Shepherd if he had over-ridden Sir Bobby Robson's decisions in the transfer market, he shot back: "Certainly not. That is simply ridiculous.


"We signed four players last summer - Kluivert, Butt, Stephen Carr and James Milner - and every one of them was sanctioned by the manager. He will tell you that himself. He was particularly keen to get Kluivert.


"I know things have changed from when Bobby first started out at Ipswich. Then the manager negotiated the transfer fee and the player's wages. He did everything.


"Now, after the manager has decided upon his targets, I do all the negotiations with the club, player and his agent. That is the way of modern-day football.


"My qualities are in negotiation, not in judging a player. It needs a professional to do that - I learned that when Kevin Keegan was here. They see things in a player neither I, nor you, nor the fans could possibly see.


"I have my own opinions, as everyone has, but I leave the judgement purely up to my manager.


"If I bought a player and gave him to the manager - as happens a lot on the Continent - the manager may not like him and therefore not play him. That would be a waste of money.


"No, Bobby Robson bought the players at Newcastle."

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=15731460%26method=full%26siteid=50081%26page=2%26headline=face%2dto%2dface%2d%2dfreddy%2dshepherd-name_page.html

Når det gjelder Luque, så er det selvsagt Roeders feil at han ble kjøpt av Souness og at han ikke slo igjennom. At Owen er skadeplaget er selvsagt også Roeders feil. Feildosering av melk er grunnen. Melk er noe Roeder overhode ikke har prioritert etter at han tok over som Newcastle manager. En skandale.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #13 på: 12. Sep. 2006, 19:29 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "EivindI"
Fatty styrer nok det aller meste av overgangene på St.James`. tror ikke Gr kan overstyre han,nei..


Selvsagt er det tjukken som står bak kjøpene, men det er selvsagt Roeder som bestemmer hvem som skal selges og kjøpes. Tror dere virkelig at Robson, Souness og Roeder står å skryter av et kjøp som Fat Fred har bestemt??

Dere mener altså at det var Fat Fred som ønsket Martins, Duff, Sibierski, Bernard (som han egentlig ikke tålte trynet på etter griskheten for et par år tilbake) og Rossi.

Selvsagt kan Fat Fred si at manageren må selge før han kan kjøpe, men Fat Fred bestemmer selvsagt ikke hvem som skal selges. Det blir rett og slett for dumt å tro noe slikt.


Du husker kanskje ikke da Fred handlet Kluivert? Det var kun hans beslutning! Ser ingen grunn til at det ikke var han som ville selge Milner.


Nå farer du med løgn.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #14 på: 12. Sep. 2006, 21:49 »
Alle som har litt med Newcastle vet jo og at Oliver så godt som er kjøpt og betalt av Fat fred!

Asbjørn du kan jo svare på hvorfor Keegan røk uklar med Fat Fred? Ser du hvorfor? Ser du trenden? Salget av Andy Cole var jo genialt.

Nei la oss alle tro på alt fat fred sier. Det er vel ikke så mange i engelsk fotball som lyver så mye som han!