20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Pompey  (Lest 64937 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« på: 02. Feb. 2006, 14:37 »
Ja, da er det på tide å se frem mot neste lag:Portsmouth
Vi ser ikke fremover til neste kamp, vi ser fremover mot en ny stor epoke med en ny manager.. Det er så herlig at jeg ikke har ord.
Pompey var sterke og tok poeng mot Bolton igår og blir på ingen måte en lett kamp..
Kampen går ikke på canal +:

lørdag 4/2 15.55  
Bolton - Wigan | PREMIER LEAGUE
Direkteoverføring fra Reebok Stadium.

lørdag 4/2 16.00  
Birmingham - Arsenal | PREMIER LEAGUE
Direkteoverføring fra St.Andrews.

lørdag 4/2 18.15  
Manchester United - Fulham | PREMIER LEAGUE
Direkteoverføring fra Old Trafford.

Uansett blir det en spennende kamp, og den første på lenge hvor jeg har virkelig trua på gutta igjen.. DENNE SKAL VI VINNE!!

Blir også spennende med det nye laguttaket.. Sitter Shearer som assisten tror jeg nok han lar seg selv hvile, og lar Chopra få prøve seg.
Newcastles skadesituasjon har forbedret seg og rykter florerer i at Carr,Dyer og Moore skal kunne være spillerdyktige.. Vi får se.

GIVEN

CARR-BOUMSONG-BRAMBLE-BABAYARO

SOLANO-PARKER-EMRE-N'ZOGBIA

CHOPRA-LUQUE

Benk: HARPER,DYER,RAMAGE,AMEOBI,MOORE

Konklusjon: Souness er borte!!! Denne kampen vinner vi 2-0!!! Og for Guds skyld, la oss se litt VINGSPILL igjen, hadde vært deilig!!!

Under ledelsen av Souness vant Newcastle 36 av 83 kamper, er utrolig at han satt så lenge..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #1 på: 02. Feb. 2006, 14:51 »
Souness bort og VIPS vinner vi alle kamper? Neppe.

Tror det er mer som skal til enn at Souness er borte, men får håpe vi får en ny glød i laget og at vi klarer å få litt spill. Bør selvsagt bli seier mot Pompy, men den er slett ikke bankers...

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #2 på: 02. Feb. 2006, 15:07 »
Pompey har jo kjøpt et helt nytt lag i januar, kan umulig funke noe særlig det. Denne kampen tror jeg vi vinner!!

Nå må spillerene bare få ut av hodet det Souness har fortalt dem det siste året. Dette vil nok helt sikkert ta litt tid, men husker jo kampen mot Blackburn som John Carver styrte før Souness tok over. (3-0)


På lørdag vil jeg se Alan Shearer i dress som manager!!

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle-Pompey
« Svar #3 på: 02. Feb. 2006, 15:26 »
Denne kampen vinner vi. Vi har jo sparka S-mannen, og har nå fornyet selvtillitt og lag-moral.

Gleder meg for første gang på lenge til en Newcastle kamp!!!!!! :D  :D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #4 på: 02. Feb. 2006, 15:28 »
Fy faen så jeg gleder meg! :D

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #5 på: 02. Feb. 2006, 15:30 »
Gleder meg utrolig mye jeg også!! Sikkert "noen" i Newcastle som også gleder seg!

Luque slår til mot pompey!!

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle-Pompey
« Svar #6 på: 02. Feb. 2006, 15:32 »
Det hadde vært så fett! I FØRSTE kamp uten S-mannen, så slår han til. ÅÅÅÅ :D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Paul Andreas

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 383
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #7 på: 02. Feb. 2006, 15:35 »
Det er utrolig vankelig å spå utfallet i denne kampen. Pompey spilte uavgjort 1-1 mot Bolton i går, noe jeg vil si er sterkt. ******* har fått sparken og det er vanskelig å vite hvordan dette har virket inn på spillerene. Ramage, Solano, Shearer, Given og Clark har alle kommet med støtteerklæringer til *******. Det blir spennende å se spillerenes reaksjon. Jeg tror kampen på lørdag vil vise dette. Fortsetter spillerne i samme "drivet" som i de siste ligakampene, eller er spillerne glade for å være kvitt ******* og gjør en innsatt for klubben. Tiden vil vise.

Ingenting, bortsett fra Given har fungert denne sesongen. Forsvaret er verre enn noen gang, midtbanen fungerer ikke (mye på grunn av manglende vingspill) og det blir håpløst for spissene å utrette noe som helst når ingenting annet fungerer.

Jeg håper bare at Roeder og Shearer greier å få ting på gli igjen. De har en ufattelig vanskelig oppgave foran seg, men jeg er overbevist om at de kommer til å greie det. Jeg tørr ikke håpe på poeng mot Portsmouth, det jeg derimot er spent på er å se hvordan spillerene reagerer på det som har skjedd i dag.

Jeg tipper vi stiller følgende lag:

                     Given
Ramage - Bramble - Boumsong - Babayaro
     Solano - Parker - Emre - Luque
               Shearer - Ameobi

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #8 på: 02. Feb. 2006, 15:35 »
Vi vinner neppe "alle kamper" nå med engang Souness er sparket, og jeg tror vi skal være meget forsiktige med å ønske oss for mye nå med engang. Men det finnes nok av tilfeller de siste årene, fra PL, på klubber som har hatt store problemer som fikk et voldsomt løft og begynte å vinne kamper med engang de skiftet manager. Dette sammen med at det er Portsmouth som står på motsatt halvdel på St.James på Lørdag lover godt for 3 poeng tror jeg. Og desto flere spillere som er spilledyktige, desteo bedre mannskap skal vi klare å stille med. Hadde vært fint med både Moore og Carr. Moore ved siden av Boumsong i midten, med Carr på høyreback, og Ramage går ut på venstreback. Eller Carr eller Ramage på høyre, Babayaro på venstre, og Moore i midten ved siden av Boumsong! Det er også en mulighet med Moore og Bramble. Det kunne kanskje fungert like bra egentlig. Moore er en rutinert spiller som kanskje kunne hjulpet Bramble på vei med de probleme han har. Altså vært den ledertypen som Woodgate var for Bramble som vi har savnet hittil i år. Nå ser jeg med engang mer lyst på fremtiden og jeg ser frem til å se Newcastle spille igjen, jeg har med andre ord fått tilbake troen på laget mitt. Men som sagt: vi må være forsiktige med å ønske oss for mye på engang!

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #9 på: 02. Feb. 2006, 15:37 »
Eg trur ikkje på noko revolusjon i kampen mot Pompey. Det vert tøft, og Newcastle må kjmep hardt for å få poeng ut av kampen. På lang sikt derimot, har eg mykje større tru på Newcastle. Tipper på seier moy Pompey som alltid, men om det går, det gjenstår å sjå.

La meg få sjå Luque på vingen, og ein ball i målet!!!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle-Pompey
« Svar #10 på: 02. Feb. 2006, 15:39 »
Er Souness borte? JA; DET ER HAN FAEN MEGG!!! :D

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #11 på: 02. Feb. 2006, 15:41 »
thepaul: du nevner spillere som har kommet med støtte erklæringer til Souness. MEN spørsmålet er: hadde du ventet noe annet? De du nevner er spillere eller navn jeg faktisk ikke foreventer annet av. Jeg tror iallfall ikke de "graver seg ned og sørger over tapet" (og derav blir dårligere spillere). Hvem vet hva de egentlig mener. At de uansett har uttrykt støtte til manageren sin tar jeg faktisk nesten som en selvfølge, og velger å ikke legge altfor mye i det.
Jeg tror aillfall  t de fortsatt setter klubben over manageren og nekter tro at "styggen sjøl" skal ha æren for å fått de til å blomstre, det har han jo egentlig ikke gjort heller, med untak av Ramage da. Og akkurat det nekter jeg konsekvent å gi ham for mye av æren for!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #12 på: 02. Feb. 2006, 15:41 »
Olav, fra nå av nevner vi ikke lenger Den Onde Trollmannen ved hans navn. Ok?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Paul Andreas

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 383
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #13 på: 02. Feb. 2006, 15:41 »
Mon tro hva oddsen er for at S****** for jobb i den nærmeste tiden...  :?

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #14 på: 02. Feb. 2006, 15:42 »
Sitat fra: "thepaul"
Mon tro hva oddsen er for at S****** for jobb i den nærmeste tiden...  :?


Kan skuffe på kull i helvete!!!