20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Er dette av interesse??  (Lest 5305 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Er dette av interesse??
« Svar #15 på: 27. Feb. 2008, 23:50 »
Hjelp!! Trenger bilder i god kvalitet relatert til NUFC. Har du bilder av spillere eller annet som jeg ikke kan ta selv i løpet av kort tid så vil jeg sette stor pris på om du kan sende meg det. jeg vil prøve å legge inn info om fotograf dersom jeg benytter bildene i bladet.

Så trenger jeg også spørsmål dersom jeg får "audiens" hos Viduka. Får kanskje vite til helgen om han vil stille opp på intervju.

Andre innslag mottas også med takk.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Er dette av interesse??
« Svar #16 på: 28. Feb. 2008, 18:33 »
Mitt spørsmål til Viduka:

1. Hvem er lagets største "practical joker"?

Har masse bilder som jeg har tatt fra tribunen på St.James Park og også noen fra treningsfeltet. Alt sammen fra denne sesongen. Men jeg er litt usikker på hvor godt de egener seg, som du skjønner så er det stort sett snakk om avstandsbilder.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Er dette av interesse??
« Svar #17 på: 28. Feb. 2008, 19:42 »
Må jo spørre Viduka om det som er ganske naturlig å spørre ham om. Det å gå fra Middlesbrough til rivalen Newcastle. Jeg vil tro det falt enkelte tungt for hjertet. Kanskje i begge leirer.

Jeg har noen bilder fra tribunen og stadion før og under Pompey-kampen. Hovedsaklig avstandsbilder, naturligvis. Men vet ikke helt om det er det du er ute etter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Er dette av interesse??
« Svar #18 på: 28. Feb. 2008, 19:50 »
Jeg skal ha noen bilder liggende av spillerne tatt når de forlater stadion etter Spurskampen. Noen bra nærbilder av bl.andre Martins. Skal se etter de når jeg kommer hjem. sender de til deg på mail i såfall.
Skal over til Fulham-kampen og tenkte på å besøke treningsfeltet hvis det er mulig. Noen som vet hvordan tilgangen til å se treningene er? evt er det mulighet for å komme i kontakt med spillerne?
Kanskje litt feil tråd for dette, I know - but still ;)

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Er dette av interesse??
« Svar #19 på: 28. Feb. 2008, 21:02 »
Jeg har bildemateriale fra stadion inne og ute. Det er mer spillerbilder eller spesielle fanbilder jeg er på utkikk etter.

Når det gjelder treningsfeltet så vet jeg ikke hvordan det er. Tenkte å stikke innom pressekontoret i morgen for å spørre om bilder og rutiner ved intervjuer, deltakelse på pressekonferanser o.l. Siden jeg som regel er på jobb kl.14 på fredager og det ofte er folk fra forum her i byen tidlig fredag så kanskje jeg kan ordne tilgang til pressekonferanse for 1-2 stk fra newutd.no.

Har mange planer men må få stokket de og ta de litt etter litt.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Er dette av interesse??
« Svar #20 på: 28. Feb. 2008, 21:48 »
Når det gjelder tr.feltet så ligger det godt inngjerdet og igjenngrodd av trær. Det er mulig å titte inn mellom buskene bak ene enden av hovedbanen der, men det blir ganske håpløst å se en hel tr.økt derfra vil jeg tro. Ellers så er det bare å stille seg opp utenfor hovedporten der spillerene passerer både på vei ut og inn. Var der dagen før Tottenham kampen i høst og jeg vil tro dagen før kamp ikke er det mest ideele, noen spillere vil være skuffet over vraking, Noen vil fortest mulig hjem for å lade opp..Men det stoppet da noen og skrev ;)

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Er dette av interesse??
« Svar #21 på: 06. Mars 2008, 22:18 »
Så fremt det blir bra, så kan dette bli kule greier. Newutd.no-profilen kunne vært morsom lesning, men jeg tviler på at jeg blir spurt ;)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Er dette av interesse??
« Svar #22 på: 06. Mars 2008, 22:48 »
Den som vil kan sende inn profil så feel free.

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Er dette av interesse??
« Svar #23 på: 06. Mars 2008, 23:36 »
På eget initiativ ? Det blir for pretensiøst for meg ja..."hey sjekk ut hvem JEG er da"
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Er dette av interesse??
« Svar #24 på: 06. Mars 2008, 23:42 »
Ikke tenk på janteloven  :)