20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Oguchi Onyewu  (Lest 11058 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Sv: Oguchi Onyewu
« Svar #15 på: 12. Feb. 2007, 00:57 »
Man kan jo ikke annet enn å elske det amerikanske forsvaret?

Haha, Mack!

Du kan det med å leke med ord...

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Oguchi Onyewu
« Svar #16 på: 12. Feb. 2007, 12:53 »
Captain USA kunne ikke annet enn å le av den "løpende tunga" til Bellamy under lørdagens kamp. Bellamy har tydligvis nok å snakke om under kampene.

LINK

Og nå nærmer han seg fast kontrakt også! Roeder var veldig impnert over han i lørdagens kamp. Skryter av fysikken og mentaliteten til vår nye forsvarsKJEMPE.

LINK
« Siste redigering: 12. Feb. 2007, 12:58 av Frode »

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Oguchi Onyewu
« Svar #17 på: 12. Feb. 2007, 13:12 »
Så intervju med han på Newcastle WORLD etter kampen. Fansen har allerede begynt å synge "gooch gooch", og det virker som han trives veldig godt.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Oguchi Onyewu
« Svar #18 på: 12. Feb. 2007, 19:25 »
Får håpe han holder den fine trenden. han tar jo alt av innlegg og oppspill.

skulle bare gjerne sett han sammen med taylor og ikke bramble
lt;3 Newcastle <3

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Oguchi Onyewu
« Svar #19 på: 13. Feb. 2007, 09:09 »
Får håpe han holder den fine trenden. han tar jo alt av innlegg og oppspill.

skulle bare gjerne sett han sammen med taylor og ikke bramble

Enig. Jeg blir frustrert når Roeder flytter på vår beste midtstopper for å få plass til Bramble.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Oguchi Onyewu
« Svar #20 på: 13. Feb. 2007, 11:19 »
Onyewo har vært god så langt, og hvis han fortsetter så håper jeg han får ny kontrakt! Han gjør jobben, men er på mange måter usynlig. Sikkert derfor jeg aldri la så veldig merke til han når jeg har sett USA spille! :)

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Oguchi Onyewu
« Svar #21 på: 13. Feb. 2007, 21:19 »
Får håpe han holder den fine trenden. han tar jo alt av innlegg og oppspill.

skulle bare gjerne sett han sammen med taylor og ikke bramble

Enig. Jeg blir frustrert når Roeder flytter på vår beste midtstopper for å få plass til Bramble.
I utgangspunktet er det ingen grunn til å flytte på Tayler for å gjøre plass til Bramble. Men det var vel heller ikke så enkelt? Tror det hadde litt med at vi manglet en høyreback til Liverpool kampen. Noby ble vel flyttet opp som kantspiller fordi Milner måtte ta over venstrekanten? Og derfor valgte vel Roeder den start-11ern han vurderte til å være den beste. Det var ikke så enkelt som at "vi flytter litt på Tayler så har vi plass til Bramble også".
Jeg håper Roeder beviser det når han starter med Noby som høyreback igjen og Tayler og Onyewu som stoppere med Bramble på benken fordi Duff er tilbake på venstre og Milner kan få tilbake sin vante høyrekantrolle. Men: jeg føler meg slettes ikke sikker på dette.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Oguchi Onyewu
« Svar #22 på: 18. Feb. 2007, 17:48 »
Mhm, det vil være skammelig å hindre Tayls utviklinga på stopperplass for å la Titus Shambles spille. Den mannen bør som tidligere sagt kjeppjages fra SJP og Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

  • Gjest
Sv: Oguchi Onyewu
« Svar #23 på: 18. Feb. 2007, 22:29 »
Jeg vil hylle Roeder som fikk til denne avtalen. En fantastisk avtale for oss, og nå går det mot kontrakt for Gooch. Bra!

har han ikke bare spilt 2 kamper?

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Oguchi Onyewu
« Svar #24 på: 18. Feb. 2007, 22:56 »
Jeg vil hylle Roeder som fikk til denne avtalen. En fantastisk avtale for oss, og nå går det mot kontrakt for Gooch. Bra!

har han ikke bare spilt 2 kamper?
Jo, han har bare spilt 2 kamper, men han har forhåpentligvis vært på alle treningene. Så når Roeder sier han er imponert over holdningene og prestasjonene hans, og han spiller såpass bra som han gjorde mot LFC, har vi ingen grunn til å klage.

En annen ting er at noen spillere trenger du ikke se på en hel sesong, eller 10 kamper for den saks skyld, fordi man ser talentet og styrkene med en gang. Selvfølgelig var ikke kampen mot LFC prikkfri for Onyewu sin del, men den var mer enn godkjent. Han viste noen av sine styrker da han detroniserte Crouch i hodeduellene, og hvor fantastisk fysikk han har ved duellene langs bakken. Dette lover godt!!

For det tredje kan Onyewu egentlig bare bli bedre, når han får en bedre stopperpartner enn Bramble, og når han har blitt litt varmere i trøya. Dette kan bli veldig spennende mener nå ihvertfall jeg!!!

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Oguchi Onyewu
« Svar #25 på: 19. Feb. 2007, 00:06 »
hehe jeg så den situasjonen Gooch pratet om i intervjuet, jeg så han var så sint og rev kjeft...også svarte gooch også flirte de bare og Bellamy sprang videre. Det er et positivt tegn at vi har et kaldt hode i forsvaret:p men han er jo amerikansk... så han har god selvtillit... ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

djmattis

  • Gjest
Sv: Oguchi Onyewu
« Svar #26 på: 15. Mai 2007, 17:50 »
Jeg håper Gooch får bli igjen, skjønner ikke hvorfor så mange vil ha han ut?
syns han har gjort det bra de gangene han har kommet innpå, og hvor lett er det egentlig å komme i jul og spille i et Newcastle som vel ikke imponerer akkuratt.
Syns han fortjener en sjanse under Sam.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Oguchi Onyewu
« Svar #27 på: 15. Mai 2007, 18:02 »
Nei. Hent heller Ben-Haim og Sol.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

  • Gjest
Sv: Oguchi Onyewu
« Svar #28 på: 15. Mai 2007, 18:04 »
Ja hent de i tillegg, jo mere kvalitets forsvarere vi har jo bedre er det, eller?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Oguchi Onyewu
« Svar #29 på: 15. Mai 2007, 18:06 »
Ser ingen grunn til at Gooch skal komme å hindre utviklingen til Hunty og Edgar. Er langt fra overbevist over Gooch. Ustabil og ikke like sikker bestandig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida