20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu januar 2022  (Lest 47062 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #405 på: 26. Jan. 2022, 11:22 »
Lest påstander om at Sevilla har "been moving the goalposts" under veis. Man indikerer at man kan være villige til å gjøre business for en slik og slik avtale, bare for å kreve mer i runde 2. Hva som er sant og ikke er nå vanskelig å si noe om?

Var vel slik Ashley holdt på i runde en med Amanda også :)
No fate but what you make

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #406 på: 26. Jan. 2022, 12:45 »
Newcastle agree Guimaraes deal
Newcastle have agreed a fee with Lyon for midfielder Bruno Guimaraes.
We understand the deal is in the region of £30m.
The Brazilian international will undergo a medical in his homeland, hopefully today.

Meldes nå på SSN

Spennende! Noen med kjennskap til fyren?

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #407 på: 26. Jan. 2022, 13:15 »
Aldri hørt om fyren  ???

Men ut fra hva jeg kan finne, er han en arbeidsom, defensiv midtbane. Virkelig en spillertype vi trenger, og som kan gjøre at forsvaret vårt kanskje ser litt bedre ut :)


Ser flere rapporterer at vi er nær en avtale med Brighton om Dan Burn. Midststopper som også har spilt venstre back. Opprinnelig fra Newcastleområdet.
« Siste redigering: 26. Jan. 2022, 13:28 av Geordie »
No fate but what you make

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #408 på: 26. Jan. 2022, 13:29 »
Er jo mulig de bare fyrer opp for å få støy rundt enkelte potensielle store signeringer for å få fred til å jobbe med andre signeringer? Han Bruno der har de iallefall holdt under radaren for media.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #409 på: 26. Jan. 2022, 13:36 »
Aldri hørt om fyren  ???

Men ut fra hva jeg kan finne, er han en arbeidsom, defensiv midtbane. Virkelig en spillertype vi trenger, og som kan gjøre at forsvaret vårt kanskje ser litt bedre ut :)


Ser flere rapporterer at vi er nær en avtale med Brighton om Dan Burn. Midststopper som også har spilt venstre back. Opprinnelig fra Newcastleområdet.

Vet lite om Dan Burn men sålenge han er minst et steg opp fra Clark og Lascelles så er jeg positiv dersom ikke prisen blir helt latterlig.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #410 på: 26. Jan. 2022, 13:42 »
Aldri hørt om fyren  ???

Men ut fra hva jeg kan finne, er han en arbeidsom, defensiv midtbane. Virkelig en spillertype vi trenger, og som kan gjøre at forsvaret vårt kanskje ser litt bedre ut :)


Ser flere rapporterer at vi er nær en avtale med Brighton om Dan Burn. Midststopper som også har spilt venstre back. Opprinnelig fra Newcastleområdet.

Vet lite om Dan Burn men sålenge han er minst et steg opp fra Clark og Lascelles så er jeg positiv dersom ikke prisen blir helt latterlig.

Snakkes om 10 mill pund for Burn.
No fate but what you make

OlavE

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #411 på: 26. Jan. 2022, 13:43 »
Aldri hørt om fyren  ???

Men ut fra hva jeg kan finne, er han en arbeidsom, defensiv midtbane. Virkelig en spillertype vi trenger, og som kan gjøre at forsvaret vårt kanskje ser litt bedre ut :)

Statsmessig er han nok mye heller en dyptliggende ballsentral som Kroos, Kimmich, etc. Han har pasningsstats helt opp mot de beste i Europa. Altså langt mer enn ballsentral enn en ballvinner såvidt jeg kan tolke det.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #412 på: 26. Jan. 2022, 13:57 »
Aldri hørt om fyren  ???

Men ut fra hva jeg kan finne, er han en arbeidsom, defensiv midtbane. Virkelig en spillertype vi trenger, og som kan gjøre at forsvaret vårt kanskje ser litt bedre ut :)

Statsmessig er han nok mye heller en dyptliggende ballsentral som Kroos, Kimmich, etc. Han har pasningsstats helt opp mot de beste i Europa. Altså langt mer enn ballsentral enn en ballvinner såvidt jeg kan tolke det.

Dersom man skal dømme ut fra fm (kanskje ikke beste kilden, men heller ikke verste), så kan det stemme. Det virker for meg som at det er denne type SM vi har vært på utkikk etter hele vinduet. Det er for meg litt overraskende, men det er kanskje ikke så enkelt å få tak i en god ballvinnende midtbanespiller i disse dager.
« Siste redigering: 26. Jan. 2022, 13:59 av Eriksen »

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #413 på: 26. Jan. 2022, 13:59 »
https://twitter.com/andybrassell/status/1486320331275001860

Ser lovende ut! Men se nå ikke bort fra at et storlag matcher det tilbudet neste døgn...

OlavE

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #414 på: 26. Jan. 2022, 14:03 »
Dersom man skal dømme ut fra fm (kanskje ikke beste kilden, men heller ikke verste), så kan det stemme. Det virker for meg som at det er denne type SM vi har vært på utkikk etter hele vinduet. Det er for meg litt overraskende, men det er kanskje ikke så enkelt å få tak i en god ballvinnende midtbanespiller i disse dager.
Erfaringsmessig synes jeg slike typer er svært undervurderte og ofte vanskeligere å få tak enn de mer rene ballvinnerne. Om Newcastle får tak i en slik type allerede nå, kan det derfor være temmelig verdifullt på veien mot toppen om et par-tre år.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #415 på: 26. Jan. 2022, 14:23 »
Bruno Guimaraes virkelig lovende. Ja takk!

Dan Burn stinker Eddie Howe signering lang vei. Nei takk!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #416 på: 26. Jan. 2022, 14:43 »
Aldri hørt om fyren  ???

Men ut fra hva jeg kan finne, er han en arbeidsom, defensiv midtbane. Virkelig en spillertype vi trenger, og som kan gjøre at forsvaret vårt kanskje ser litt bedre ut :)

Statsmessig er han nok mye heller en dyptliggende ballsentral som Kroos, Kimmich, etc. Han har pasningsstats helt opp mot de beste i Europa. Altså langt mer enn ballsentral enn en ballvinner såvidt jeg kan tolke det.

Ja, etter å ha lest litt mer, så tyder det på at han er mer en dyptliggende ballsentral. Newcastle sitt svar på Bent Skammelsrud  ::) Uansett en type spiller som kan balansere laget vårt langt bedre enn tilfellet er i dag.

Angående Burns, del av et Brighton-forsvar som er av de som har sluppet inn færrest mål denne sesongen. Lyser ikke sexy av den signeringa eventuelt, men antar han er bedre enn det meste av det vi har. Og, antagelig bare en spiller som kjøpes inn for å brukes til bedre alternativer kan handles.
« Siste redigering: 26. Jan. 2022, 14:53 av Geordie »
No fate but what you make

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #417 på: 26. Jan. 2022, 14:52 »
Alt det som kommer om Bruno G. nå har kommet mange ganger om Diego Carlos. Det er en hard kamp der ute om å være først ute med nyhetene. Slått meg til ro med at ingenting er sikker før det er sikkert

Best å være på den sikre siden? :b fra spøk til usikkerhet, denne her virker 90% sikker, små detaljer og medical så er han klar:)

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #418 på: 26. Jan. 2022, 15:12 »
Best å være på den sikre siden! Aulas er meget lunefull. Om dette har kommet ut mot hans vilje setter han seg gjerne på bakbeina for egen æres skyld

https://twitter.com/OL/status/1486335649036840960

"Olympique Lyonnais benekter kategorisk den falske informasjonen spredt av mange medier som rapporterer om en avtale mellom Newcastle og OL om salg av Bruno Guimaraes"

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #419 på: 26. Jan. 2022, 15:15 »
Ser ut som det ikke skjer nei.

Ikke første gang dette er tilfelle med denne klubben, og da var det lureri tho.

https://www.sportsmole.co.uk/football/real-madrid/transfer-talk/news/lyon-deny-real-madrid-agreement-for-ferland-mendy_361267.html
« Siste redigering: 26. Jan. 2022, 15:20 av snkz »