20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 93199 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« på: 02. Feb. 2006, 14:35 »
Nå som udyret er borte, starter de endeløse spekulasjonene om hvem som blir ny manager.

Bookmakerne var på pletten allerede halvtimen etter at Soness sin avgang ble annonsert. Oddsen endrer seg fortløpende, men er nå veldig lav på Sam Allardyce. Oddsen på Allardyce er faktisk kun 5-4, eller 2.25 for dem som foretrekker "norsk" odds. Det er Ladbrokes som har satt denne oddsen. Tidligere i dag lå den på 3 blank. Ofte - ikke alltid - er odds-setting interessant ettersom bookmakerne har følere langt inn i diverse miljøer.

Deretter følger Alan Shearer, Alan Curbishley og Paul jewell til 7 i odds. Mark Hughes, SG Eriksson og Steve Bruce til 8. Martin O'Neill følger til 11 i odds.

Tungvektere som Guus Hiddink og Paul Le Guen har en odds på 15.

Så er spørsmålet:

Hvem ønsker vi??

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #1 på: 02. Feb. 2006, 14:37 »
Guus Hiddink, ja takk
Svennis, takk, men ellers takk
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #2 på: 02. Feb. 2006, 14:39 »
Min topp 5 liste er

1. Hiddink
2. O `Neill
3, Big Sam
4. Ottmar
5. Le Guen

Min topp 5 ikke liste er.

1. Bruce
2. DOL
3. McLaren
4. Venables
5. Svennis

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02. Feb. 2006, 14:42 »
For øvrig ville jeg nok personlig ført på Claudio Ranieri på bookmaker-lista... Det kommer til å bli splittelse blant fansen om han bli ansatt, men personlig er jeg ikke fremmed for tanken.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 02. Feb. 2006, 14:43 »
Kommer en idiot som Bruce,Graham eller O'Leary kunne  vi nesten spart oss pengene ved å sparke idioten..
Vi må han er smart og flink manager, med andre ord, rake motsetningen av Souness. O'Neil eller Allardyce tror jeg nok er mer realistisk.. Big Sam som er ryktet til å være favoritt er et utrolig scoop av Newcastle å få tak i, se hva han har gjort med møkkalaget Bolton.. Helt utrolig!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 02. Feb. 2006, 14:47 »
1. Big Sam
2. Ottmar Hitzfield
3. Martin O'Neill
4. Guus Hiddink
5. Paul Le Guen
6. Paul Jewell

I en relativt tilfeldig rekkefølge. Jeg anser de 3 hjemlige kandidatene, O'Neill, Allardyce og Jewell som realistiske og gode kandidater. Aller helst ønsker jeg Big Sam av disse, men jeg blir ikke overrasket dersom han tar over England. Akkuratt det har jeg en sterk følelse av, men håper at det ikke skjer.

Uansett så blir det nok en midlertidig løsning fram til sommeren. Slik ser det i alle fall ut. O'Neill står vel fortsatt på vent, mens Hiddink har et VM å jobbe fram mot. Big Sam kan gjøre nok en kanonsesong med Bolton, og jeg tror ikke han heller skifter klubb før til sommeren. Le Guen er så vidt jeg kjenner til arbeidsledig for øyeblikket, så det er fullt mulig at han kan ta over relativt kjapt. Jewell vil nok fullføre det som ser ut til å bli en mirakelsesong med Wigan. Hitzfield er som kjent arbeidsledig.

Ranieri bør ikke en gang være en kandidat.
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. Feb. 2006, 14:48 »
However according to Frank Clark, vice-chairman of the League Managers' Association, neither Shearer nor Roeder will be allowed to become Newcastle manager on a permanent basis.

Neither has his UEFA Pro License certificate, the requisite qualification to be a manager in the Premiership and across Europe's elite leagues. Clark nonetheless gave a guarded welcome to the temporary appointments.

"I think that's a good move in the short term," he told Sky Sports News.

"That can only persist for 12 weeks under Premier League regulations, because neither Glenn nor Alan has the UEFA Pro License qualification.

"It's certainly a good short-term appointment to take the club through a difficult time. It's not a personal thing - it's a PL qualification."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 02. Feb. 2006, 14:50 »
Med andre ord må vi ansette en annen innen 12 uker... Hmmm...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02. Feb. 2006, 14:50 »
Bra du tok opp det Asbjørn. De nye reglene til UEFA ja.

Drøye 3 måneder, da er vi i Mai når vedkommende må takke for seg. Da er jo sesongen uansett nesten over, og Newcastle forhåpentligvis plassert langt over streken.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 02. Feb. 2006, 14:51 »
Forøvrig. Er det reguleringer på hvor mange midlertidige løsninger man kan ha?Om Roeder får ansvaret fram til mai, så tar en annen midlertidig løsning over de siste kampene?

Jeg regner med at det er stor sjanse for at en ny manager ikke kan ta over før i juni...

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 02. Feb. 2006, 14:57 »
På bakgrunn av regelverk, og formuleringer fra klubben, regner jeg med at en ny manager er på plass innen maks to uker.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 02. Feb. 2006, 15:06 »
501 i odds på Paul Gascoine forresten. Hehe.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 02. Feb. 2006, 15:09 »
Hehe. Om Gazza blir manager, så sier jeg som Karius fra det kjente stykket:-"Da løper jeg bort og biter'n"(Fat Fred)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #13 på: 02. Feb. 2006, 15:09 »
Jeg tror vi ansetter Souness igjen jeg :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 02. Feb. 2006, 15:10 »
Sitat fra: "Jarle"
På bakgrunn av regelverk, og formuleringer fra klubben, regner jeg med at en ny manager er på plass innen maks to uker.

I såfall må det nesten være snakk om Big Sam eller O'Neill vel? Kan ikke helt se hvem av de andre "nominerte" som ønsker å komme nå..