20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Georginio Wijnaldum  (Lest 9024 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Georginio Wijnaldum
« Svar #30 på: 26. Sep. 2015, 22:21 »
Jeg synes Wijnaldum blir malplassert i en dyp midtbanerolle. Jeg forstår behovet for å ha en god ballspiller der, og da er vel Wijnaldum eneste reelle alternativ, men jeg synes ikke han ser komfortabel ut i rollen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Georginio Wijnaldum
« Svar #31 på: 26. Sep. 2015, 22:29 »
Wijnaldum faller litt mellom to stoler i vår nåværende formasjon. Han er ikke komfortabel som en av to dype, og ikke involvert nok i 10er-rollen. Har en del sesonger bak seg som indreløper i 4-3-3 i PSV, og egentlig hadde jeg gjerne sett Sissoko i en tilsvarende rolle. Men tror ikke vi har de spillertypene eller kvaliteten til å spille en typisk Ajax/RBK-4-3-3.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Georginio Wijnaldum
« Svar #32 på: 27. Sep. 2015, 01:12 »
Han var veldig god til venstre mot Chelsea, får håpe han finner seg til rette der.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Georginio Wijnaldum
« Svar #33 på: 29. Sep. 2015, 12:10 »
Wijnaldum faller litt mellom to stoler i vår nåværende formasjon. Han er ikke komfortabel som en av to dype, og ikke involvert nok i 10er-rollen. Har en del sesonger bak seg som indreløper i 4-3-3 i PSV, og egentlig hadde jeg gjerne sett Sissoko i en tilsvarende rolle. Men tror ikke vi har de spillertypene eller kvaliteten til å spille en typisk Ajax/RBK-4-3-3.

Litt off-topic siden dette er Wijnaldum-tråden, men vi har vel dessverre fått bekreftet at vi ikke har spillertypene til å spille 4-2-3-1 heller...

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Georginio Wijnaldum
« Svar #34 på: 14. April 2016, 16:19 »
Wijnaldum er etter min mening vår soleklart beste spiller. Han har meget god ballbehandling, er målfarlig og setter opp medspillere. Men en ting er han ikke; kriger. Han er riktignok ikke duellsvak, men han er langt i fra typen som går inn med kropp og sjel når det må kriges for poengene. Er han i ferd med å bli vår scapegoat? Er han blitt Whinealdum etter sitt utsagn om at supporterne må hjelpe laget i stedet for å være så kritiske?

For meg er han selve symbolet på hvor ille det står til, men jeg er redd for at han har mista all sin passion for laget. Bør de Jong overta for Wijnaldum nå?
Black and white since 1996

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7622
    • Vis profil
Sv: Georginio Wijnaldum
« Svar #35 på: 14. April 2016, 17:53 »
Wijnaldum er en typisk spiller som hadde spilt meget bra dersom vi hadde vært inne i en god periode, men som suger dritt når resten av laget heller ikke spiller opp til sitt potensiale. Vi har altfor mange slike spillere. Er helt sikker på at stallen vår kunne gjort det meget bra dersom vi startet sesongen litt bedre. Men det rettferdiggjør ingenting, slike spillere er ikke spillere jeg ville hatt med videre.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Georginio Wijnaldum
« Svar #36 på: 14. April 2016, 19:18 »
Enig. Jeg ønsker Wijnaldum videre, og tror han er langt unna sin peak hva gjelder karrièretopp. Et utlån neste sesong (gitt av det blir nedrykk) hadde vært ok, men det er vanskelig å se for seg skal skje. Synes uansett Wijnaldum ikke på noen som helst måte skal bli en slags syndebukk, da det er soleklart at forsvaret vårt er grunnen til at det går så rævva.
Black and white since 1996

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3023
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Georginio Wijnaldum
« Svar #37 på: 14. April 2016, 19:51 »
Hele laget er rævva. Kan ikke være lett å være forsvarer når du har en midtbane som ikke gjør en dritt....
No fate but what you make