20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør mclaren sparkes?

Ja
47 (95.9%)
Nei
1 (2%)
Vet ikie
1 (2%)

Stemmer totalt: 49

Skrevet av Emne: Steve McClaren  (Lest 88295 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #195 på: 05. Feb. 2016, 09:38 »
Han burde få sine 10-12 kamper før vi dømmer han.

...Vent litt.  ::)

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #196 på: 05. Feb. 2016, 13:32 »
Tap for wba og han er ferdig....

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #197 på: 05. Feb. 2016, 13:45 »
Er sikker på at Pardew kunne utrettet mer.
Det er det ingen grunn til å diskutere i det hele tatt. Med Pardew hadde vi vært trygt plassert midt på tabellen.

Men diskusjonen skal ikke handle om hvem er som best av McClaren og Pardew, den skal handle om hvorfor klubben ansetter dem i utgangspunktet. Det må være skikkelig flaut å være eier og/eller sitte i et styret for en klubb som vanskjøttes og mislykkes så til de grader med det aller meste de prøver på. Men selvinnsikt finnes åpenbart ikke hos ledelsen i den største komiklubben i England.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #198 på: 05. Feb. 2016, 20:39 »
mcC sitter nok etter tap til helga også. Noe annet ville vel være rart etter han fikk velge "sine" spillere inn i januar. Tror vi skal ta det helt med ro jeg. Han sitter nok trygt ut sesongen og vi rykker ikke ned. Så får mike/gutta i styret ta avgjørelsen på manager i sommer. Rodgers hadde vært gull er min mening:)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #199 på: 05. Feb. 2016, 20:46 »
Rykker vi ikke ned med McClaren, sitter han garantert i starten av neste sesong! Går det trått fra starten av da, men bedre oppsett enn denne sesongen, bør ha få støvelen!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #200 på: 05. Feb. 2016, 22:44 »
mcC sitter nok etter tap til helga også. Noe annet ville vel være rart etter han fikk velge "sine" spillere inn i januar. Tror vi skal ta det helt med ro jeg. Han sitter nok trygt ut sesongen og vi rykker ikke ned. Så får mike/gutta i styret ta avgjørelsen på manager i sommer. Rodgers hadde vært gull er min mening:)

Du seier framleis at me ikkje rykker ned og skreiv eit par sider tilbake her at det var idiotisk snakka om nedrykk. Eg svarte deg med eit spørsmål og nokre punkt om kvifor me snakkar om og fryktar eit nedrykk!
Kom gjerne med eit svar.
Nytt spørsmål, er du ironisk når du seier at me skal ta det heilt med ro?
« Siste redigering: 05. Feb. 2016, 22:47 av lgrinde »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #201 på: 06. Feb. 2016, 11:31 »
Du må nok gå tilbake lese det jeg skrev. Skrev: blir for dumt skrive nå er det nedrykk etter et tap borte mot everton. Er 14 kamper igjen som skal spilles. Ja vi er i dumpa men mye kan skje enda. Så blir bare dumt stemple nedrykk allerede.

Nei ikke ironisk, jeg er rimelig sikker på at vi ikke rykker ned. Marginer snur og laget vil prestere bedre, går jo ikke prestere dårligere enn vi har gjort nå. Og med så mange kjøp skal vi være altfor gode for nedrykk. Støtter Merson og Carragher som har uttalt akkurat det samme jeg tenker. Tipper vi blir nr 14 jeg :)

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #202 på: 06. Feb. 2016, 11:42 »
Her er nøkkelen å glemme tabellen, og alle andre lag rundt. Ta hver kamp for seg. Skrapes det sammen 19 poeng bør dette være i boks.
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #203 på: 06. Feb. 2016, 12:00 »
Føler vel litt av naiviteten ligger i at vi tror vi er for gode for nedrykk. Den fellen har vi vel gått i før - og nå har vi faen meg nok et januarvindu neglisjert et forsvar som skriker etter både kvalitet og bredde.

Ser vanskelig for meg at McClaren blir sparket etter å ha fått brukt alle penga. Ihvertfall ikke med det første.
Og hva skal vel Charnley og co dra opp av hatten neste? Vi bytta en middelmådighet ut med en ny en, og det triste er jo at McClaren nå har arbeidsbetingelser som managere over Pardew/McClaren-hylla antakeligvis kunne tenke seg jobbe under.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #204 på: 06. Feb. 2016, 12:16 »
Siden han fikk bruke mer enn hele Bundesliga på ett vindu til sine spillere, trenger han vel 10-12 kamper til før han dømmes? :P
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #205 på: 06. Feb. 2016, 15:47 »
Trenger tid til å spille sammen laget :P
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #206 på: 08. Feb. 2016, 23:08 »
Ser man det, nå fikk Clement sparken i Derby. Frikjenner det McClaren litt fra forrige sesongs resultater? Vanskelig klubb å jobbe i virker det som.
Black and white since 1996

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #207 på: 09. Feb. 2016, 00:49 »
At Clement fikk sparken i Derby er jo egentlig ganske sykt. Klubben ligger på femteplass, ligger godt an til en playoff-plass, minimum.
Skal man tro klubben selv, handler det kun om spillestil.

Jeg tror ikke det på noen måte frikjenner McClaren.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #208 på: 09. Feb. 2016, 10:27 »
At Clement fikk sparken i Derby er jo egentlig ganske sykt. Klubben ligger på femteplass, ligger godt an til en playoff-plass, minimum.
Skal man tro klubben selv, handler det kun om spillestil.

Jeg tror ikke det på noen måte frikjenner McClaren.

Antar de kjente til spillestilen før vedkommende ble ansatt? :)
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #209 på: 09. Feb. 2016, 12:55 »
Er vel hans første sesong som hovedtrener? Var vel Ancelottis #2 i Real. Var linket til oss i vår/sommer også..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒