20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: London-tur, Chelsea-Newcastle lør. 13.2  (Lest 3663 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
London-tur, Chelsea-Newcastle lør. 13.2
« på: 13. Jan. 2016, 23:28 »
Jeg har akkurat bestilt tur til London tidlig i februar. Anglofil som jeg er, handler det ikke om fotball, men en langhelg til verdens beste by!  :) At de to jeg drar med er èn Newcastle-supporter og èn Chelsea-fan, samtidig som Chelsea tar imot Newcastle, er en veldig beleilig tilfeldighet.

Hvordan er det best å gå frem for å få tak i bortebilletter? Tenker jo umiddelbart at å melde seg inn i den engelske siden er det beste. Dersom det ikke blir bortebilletter, får vi trolig hjemmebilletter uansett. Noen som har gjort dette før? :)

Kan legge til at jeg har vært på SJP tre ganger. 0-3 Villa, 1-0 Everton og 0-0 Boro. Altså rævva ratio hva gjelder Newcastle-mål per kamp...  ::)

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3023
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: London-tur, Chelsea-Newcastle lør. 13.2
« Svar #1 på: 14. Jan. 2016, 14:22 »
Du må være medlem av Newcastle for å ha sjanse på å få kjøpt billett med bortefansen.

No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: London-tur, Chelsea-Newcastle lør. 13.2
« Svar #2 på: 14. Jan. 2016, 17:41 »
Jeg skal på kampen..
Drar over lørdags morgen, skal se QPR - Fulham kl.13:30 (tror jeg), og så se Chelsea - Newcastle 18:30..

Jeg kjenner noen med sesongkort, så kjøper billett gjennom den personen. Det tror jeg er eneste måte å få det til, meget liten mulighet for å kjøpe bortebillett ellers.

Skal dere på kamp, bør dere nok satse på hjemmetribunen..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: London-tur, Chelsea-Newcastle lør. 13.2
« Svar #3 på: 14. Jan. 2016, 21:56 »
Du klarer ikke å fikse to til? :D

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: London-tur, Chelsea-Newcastle lør. 13.2
« Svar #4 på: 14. Jan. 2016, 23:00 »
Hehe, skulle gjerne hjulpet der, men vedkommende skulle visst ha billetter selv også.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: London-tur, Chelsea-Newcastle lør. 13.2
« Svar #5 på: 15. Jan. 2016, 10:49 »
Det var dumt. :( Drar du hjem på søndagen? Vi skal være fra tor-søn. Tenkte oss på Loftus, vi også. Bor som vanlig i Paddington. :)

Hvordan er normene rundt å sitte med hjemmefansen? Får jeg bank dersom eg jubler etter Newcastle-scoring? 😝

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: London-tur, Chelsea-Newcastle lør. 13.2
« Svar #6 på: 15. Jan. 2016, 11:30 »
Tror ikke du skal jinxe det til med fabler om scoring:) men om du ikke får deg en knyttneve, kan en regne med å få en fot i ræva umiddelbart etterpå av en vakt som kaster deg ut. Tror det har skjedd nordmenn mer enn en gang...

Ellers er det jo drømmen å stå med Toon Army på et bortefelt en vakker dag. Det blir nok en stund til.

Loftus er et slags klenodium. Føler du sitter i midtsirkelen uansett hvor du er...
Traff Paul Ince på dass der en gang. Du kan si han må bruke metermål og ikke linjal...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: London-tur, Chelsea-Newcastle lør. 13.2
« Svar #7 på: 15. Jan. 2016, 12:19 »
Var på Loftus Road som bortesupporter i mai 2012, QPR - Newcastle. Grei stemning det!

Denne gangen blir det nok på hjemmetribunen på den banen..

Blir lørdag til søndag for min del ja, Ryanair fra Rygge 😊 Tidlig over lørdag, tidlig hjem søndag 😊
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Gundersen18

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
  • Black and white army!
    • Vis profil
Sv: London-tur, Chelsea-Newcastle lør. 13.2
« Svar #8 på: 27. Jan. 2016, 20:32 »
Ser ut som man kan glemme bortebilletter til denne kampen. Vi er en gjeng som skal nedover vi også, men regner med å enten få kjøpt via nettet eller på svartebørsen rundt stadion  ;)
Så ut som billettsalget på nett ble utsolgt på under 3 minutter i morges...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3023
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: London-tur, Chelsea-Newcastle lør. 13.2
« Svar #9 på: 27. Jan. 2016, 20:53 »
Prøv Viagogo evt.
No fate but what you make

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: London-tur, Chelsea-Newcastle lør. 13.2
« Svar #10 på: 22. April 2016, 10:23 »
Hei folkens!

Er sjelden jeg er på forumet, men ser det var litt snakk rundt billetter til denne. Dere må jo gjerne følge med på hva vi som norsk supporterklubb har å tilby :) Vi hadde billetter til denne, og sendte avgårde 15 norske supportere totalt :)


Audun, leder i TAN
Keep calm and put Shola on.