20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp  (Lest 143576 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #360 på: 02. Okt. 2013, 22:31 »
Tror du kan kjøpe billetter med en gang du har registrert deg.

stefanp88

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 10
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #361 på: 04. Nov. 2013, 12:36 »
Hei.


Skal over til Newcastle til nyttår og trenger billetter til Arsenal kampen. Er medlem i nufc.co.uk men man får vel bare bestille en billett per medlemskap tror jeg. Er det noen jeg kan legge til sånn at jeg får kjøpt flere billetter?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #362 på: 04. Nov. 2013, 22:19 »
Du kan gjerne legge til meg. Hva trenger du av info?

Dsves

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #363 på: 03. Jan. 2014, 16:41 »
Noen som har tips til en god fremgangsmåte for å skaffe billetter til hjemmekampen mot Manchester United 05 April?
Jeg er registrert slik at jeg kan kjøpe billetter på generel sale, men til en så stor kamp holder vel ikke det?
Jeg ser jeg kan oppgradere medlemskapet til Black & white membership for 30 pund. Tanken er å dra sammen med tre kamerater, og 300 kroner er jo ikke all verden dersom det spikrer kjøp av billetter. Noen som har noen erfaringer/tips?

cybro

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 271
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #364 på: 03. Jan. 2014, 21:14 »
Eg var på Man Utd-kampen i fjor, fikk kjøpt to billetter iallefall. Husker ikke om det var mulig å kjøpe flere.
* Newcastle 4 Ever :) *

stefanp88

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 10
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #365 på: 06. Jan. 2014, 10:45 »
Det lønner seg å bli medlem. Koster vel 25 pund. Da får man garantert bra billetter. Men du må se etter billettene daglig. Pleier å legges ut 6 uker før, men til litt større kamper så hender det at det kun er 4 uker før. Gjerne rundt 11 tiden.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #366 på: 06. Jan. 2014, 11:53 »
Noen som har tips til en god fremgangsmåte for å skaffe billetter til hjemmekampen mot Manchester United 05 April?
Jeg er registrert slik at jeg kan kjøpe billetter på generel sale, men til en så stor kamp holder vel ikke det?
Jeg ser jeg kan oppgradere medlemskapet til Black & white membership for 30 pund. Tanken er å dra sammen med tre kamerater, og 300 kroner er jo ikke all verden dersom det spikrer kjøp av billetter. Noen som har noen erfaringer/tips?
Til store kamper som denne får man bare 1 billett per medlemskap. Det var i alle fall tilfelle for mange av storkampene på slutten av sesongen i fjor. Du kan finne medlemmer her inne som kan legge deg til som friend & family, sånn at du får kjøpt flere billetter på ditt medlemskap.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #367 på: 28. Aug. 2014, 11:14 »
Dersom eg skal få tak i 5-6 billeter, kva er beste framgangsmåte? Ønskjer sjølvsagt å ha seter ved sida av kvarandre. Er medlem i newutd, men ikkje nufc.co.uk. Setter pris på all hjelp
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #368 på: 07. Sep. 2014, 18:45 »
Dersom eg skal få tak i 5-6 billeter, kva er beste framgangsmåte? Ønskjer sjølvsagt å ha seter ved sida av kvarandre. Er medlem i newutd, men ikkje nufc.co.uk. Setter pris på all hjelp

Kommer helt ann på hvilken kamp det er snakk om, storkamper som Manutd og Sunderland burde man være medlem på nufc.co.uk for i det hele tatt å få billetter, mindre kamper får man ganske greit 5-6 plasser ved siden av hverandre på general sale.
Ville uansett meldt meg inn som medlem jeg, og sikra plasser tidligst mulig.

vetlera

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 215
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #369 på: 29. Sep. 2014, 00:20 »
Skal bort til London helgen Newcastle spiller borte mot West Ham i november, noe som blir min første NUFC-kamp. Noen som vet hvordan det fungerer med billetter til bortekamper?

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #370 på: 29. Sep. 2014, 09:14 »
Tror du skal være ganske heldig sånn jeg har skjønt det om du skulle få tak i billetter gjennom klubben, mulig du får ta i billetter på viagogo.com.

Tremblem

  • Gjest
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #371 på: 29. Sep. 2014, 14:36 »
Skal bort til London helgen Newcastle spiller borte mot West Ham i november, noe som blir min første NUFC-kamp. Noen som vet hvordan det fungerer med billetter til bortekamper?

Skal du sitte med Newcastlefans, må du være medlem av Newcastle for å kjøpe billett til bortekamper. Hvis det ikke er så nøye, er det vel mulig å kjøpe direkte av klubben, evt via byråer. I London kjøper jeg stort sett turen via fotballtur.no Pakkeprisen for hotell + billett pleier å være relativt greit priset så lenge det er et av de mindre lagene det er snakk om. Billettene får du levert på hotellet dagen før kamp.

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #372 på: 20. Okt. 2014, 13:33 »
Hei! Lurte på om det er noen som kunne tenke seg å låne bort et medlemskap i NUFC, da jeg har tenkt på meg på kampen mot WBA den 9. nov.
Lurer også på om noen vet om billettene da blir sendt sammen til den som betaler eller om de blir sendt separat. Noen som har noe erfaring med dette?
Norwegian blood, Geordie heart

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #373 på: 20. Okt. 2014, 14:20 »
Jeg lurer også på det med å låne medlemskap, vi kan godt byttelåne :)

Jeg skal over med en gjeng rundt nyttår, og skal på hjemmekampene mot Everton og Burnley. Vi er 8 stk totalt, og er det noen som vet hvor mange billetter man får til til kampen pr medlemskap?

Når jeg har bestilt tidligere med flere medlemskap, så kan man velge hvem billettene skal sendes til. Hvis de ikke kommer frem før avreise, er det ingen problem og hente billettene på Box-Office på St James.

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #374 på: 20. Okt. 2014, 15:38 »
Det varierer visst litt etter kamp. Nå ligger Liverpool-kampen ute, og der er grensen 6 billetter per medlemskap, mao. bør det ikke være noe problem for Everton og Burnley. Sunderland er vanligvis 1-2.

Men ja, byttelåner gjerne medlemskap. Sendt deg en pm!  :)
Norwegian blood, Geordie heart