20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sesongbillett  (Lest 2602 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sesongbillett
« på: 24. Juni 2014, 10:38 »
Hei!

Vurderer å kjøpe sesongkort i år og lurer blant annet på om det er 'plast-kort' eller vanlige papirbilletter som gjelder.

Samtidig lurer jeg på om det er vanskelig å selge de kampene en selv ikke har anledning til å se kamp og hvor en i så tilfelle bør gjøre det!?

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sesongbillett
« Svar #1 på: 24. Juni 2014, 22:20 »
Du får sesongkortet som et plastkort, ikke papirbilletter til hver enkelt kamp, selv om du kan få skrevet ut papirkopi for et par pund. Kampene du ikke går på kan du selge på viagogo.com, som er offisiell samarbeidspartner. Såvidt jeg vet er dette helt gratis for deg som selger (kjøper betaler omkostninger), og klubben ordner det slik at kjøper får hentet billettene på stadion. Min egen antakelse er at om du ikke kommer til å gå på minimum 12 - 15 kamper selv, så kommer dette til å bli et tapsprosjekt. Ser i det hele tatt relativt få grunner til å gå til anskaffelse av sesongkort med mindre det er for å kunne kjøpe billetter til bortekamper  :thumbd:

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 25. Juni 2014, 07:46 »
Takk for svar  :).

Kommer ikke til å ha anledning til å gå på så mange kamper nei.
Håper å se en fem-seks kamper selv og planen var da å selge resterende kamper.

Hvis en selger via Viagogo må en da sende sesongkortet sitt til dem eller forstår jeg det riktig hvis klubben da ordner med billett til kjøperen?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25. Juni 2014, 08:10 »
Tipper du ikke kommer til å få solgt billetten din til halvpartene av kampene du prøver å selge den til. SJP kommer ytterst sjeldent til å være full kommende sesong og allerede denne sesongen hadde folk problemer med å bli kvitt billetter selv om de ga dem bort.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 25. Juni 2014, 10:29 »
Takk for innspill slik at jeg ikke kastet meg ut i det og kjøpte sesongkort.

Var veldig fristende for det var jo først i år sjansen var der.

Men med alt som har skjedd i klubben de siste årene skal det vel mye til for at det kommer over 52000 på kampene, med mindre de får tak i noen spennende spillere (kommer vel ikke til å skje) og kommer til å spille underholdende fotball igjen (noe jeg tviler sterkt på).

Så da er det bedre å gå for billetter til enkeltkamper da  :)