20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 658388 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #990 på: 14. April 2012, 16:35 »
Da blir det tur ut i Europa neste år :toon:
Stoke har vel rundt 50 kamper + denne sesongen og det tåler neppe vår stall.
Håper på en 5-6 nye spillere inn + at en satser på våre talenter om de er gode nok!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #991 på: 14. April 2012, 16:44 »
Det er greit å drømme, men det skjer aldri at vi får tak i verken Vertonghen, Dempsey eller Johnson..

But then again; Var inne å snoket litt på gamle transfertråder og Kristoffer sa en gang i 2005 eller hva det var, at Owen var meget urealistisk for oss, så stranger things have happend ::p
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #992 på: 14. April 2012, 16:47 »
Dempsey - hvorfor skulle han være alldeles uoppnåelig? Han spiller jo ikke akkurat for et svært lag - og det eneste jeg ser at skulle hindre det er rett og slett pris eller det at han rett og slett ikke passer inn i vår transferprofil. Johnson og Verthongen er nok litt drømmesigneringer - men det var Owen og Ben Arfa også ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #993 på: 14. April 2012, 16:49 »
Etter en slik sesong, så vil jeg tro det er større fisk ute etter Dempsey, enn oss.

Kanskje jeg bare ikke har vendt meg til tanken at vi faktisk er i Europa  :drool:
Same old Shearer, always scoring!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #994 på: 14. April 2012, 16:49 »
Det er greit å drømme, men det skjer aldri at vi får tak i verken Vertonghen, Dempsey eller Johnson..

But then again; Var inne å snoket litt på gamle transfertråder og Kristoffer sa en gang i 2005 eller hva det var, at Owen var meget urealistisk for oss, så stranger things have happend ::p

Hvorfor i svarte skulle Dempsey eller Johnson være uoppnåelige for oss?

Johnson kanskje på grunn av lønn, noe annet kan jeg ikke tenke meg.
Dempsey tror jeg ikke får bedre noen steder enn det vi kan gi.

Den eneste er vel kanskje Vertoghen som dessverre vil og kan få mer enn det vi vil gi.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #995 på: 14. April 2012, 16:54 »
Jeg ordla meg litt feil.

Jeg tror ikke vi får verken Vertonghen, Dempsey eller Johnson.

Jeg tror Dempsey går til en større klubb, jeg tror Vertonghen og Johnson forlanger for høy lønn.

Det er altså hva jeg tror.
Same old Shearer, always scoring!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #996 på: 14. April 2012, 16:57 »
Jeg ordla meg litt feil.

Jeg tror ikke vi får verken Vertonghen, Dempsey eller Johnson.

Jeg tror Dempsey går til en større klubb, jeg tror Vertonghen og Johnson forlanger for høy lønn.

Det er altså hva jeg tror.

Hvilken "større" klubb tror du det er realistisk for en 29 år gammel? spiller å gå til og som trenger han akkurat nå? :)

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #997 på: 14. April 2012, 17:06 »
Mulig det bare er løse rykter, men han har vært linket til både Arsenal, Tottenham og Chelsea.

Men selvfølgelig, tar han i mot med åpne armer jeg! Burde uansett være gode sjanser for et spennende transfer-vindu for vår del  ;D
Same old Shearer, always scoring!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #998 på: 14. April 2012, 17:32 »
Mulig det bare er løse rykter, men han har vært linket til både Arsenal, Tottenham og Chelsea.

Men selvfølgelig, tar han i mot med åpne armer jeg! Burde uansett være gode sjanser for et spennende transfer-vindu for vår del  ;D

Som sagt, denne sommeren vil vise oss om Mike har fått hjerte og smaken for fotballen og om han er villig til å prøve å satse en sesong eller to, får å se hvor det kan føre oss!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #999 på: 14. April 2012, 18:06 »
Dempsey er vel ikkje i vår målgruppa når det gjeld kjøp. Han er vel for gammal og skal ha for mykje i løn.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1000 på: 14. April 2012, 18:11 »
Dempsey er vel ikkje i vår målgruppa når det gjeld kjøp. Han er vel for gammal og skal ha for mykje i løn.

Samme tenker jeg. Dyr blir han også.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1001 på: 14. April 2012, 18:20 »
Enig, selv om jeg digger Dempsey synes jeg det blir feil å endre transferpolitikk nå som vi endelig har funnet en som funker.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1002 på: 14. April 2012, 18:22 »
Enig, selv om jeg digger Dempsey synes jeg det blir feil å endre transferpolitikk nå som vi endelig har funnet en som funker.

Akkurat. Håper vi holder på den, selv om det gjør at noen spillere vi gjerne vil ha inn ikke er innenfor politikken.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1003 på: 14. April 2012, 18:29 »
Enig, selv om jeg digger Dempsey synes jeg det blir feil å endre transferpolitikk nå som vi endelig har funnet en som funker.

Akkurat. Håper vi holder på den, selv om det gjør at noen spillere vi gjerne vil ha inn ikke er innenfor politikken.

Håper også vi holder på den. Selv om vi kanskje kan gjøre et "lite" unntak for Adam Johnson om han skulle være interessert.  :drool:

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1004 på: 14. April 2012, 18:49 »
Vet noen ukelønna til Johnson? Skulle han kreve mer enn 50.000 sier jeg klart nei takk selv om han er en fantastisk spiller.