20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 658250 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #615 på: 27. Mars 2012, 23:57 »
Stemmer. Jævlig irriterende at de ikke kan ta høyde for dette.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #616 på: 27. Mars 2012, 23:57 »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #617 på: 28. Mars 2012, 15:35 »
Skulle ønske med Matt Jarvis på venstrekanten vår til neste sesong. Jeg liker den arbeidsraten til Jonas, men han kan til tider få meg til å rive av meg håret med sine dårlige passninger og innlegg.
Jonas er en bra squadplayer og en viktig brikke i garderoben, men må få mer konkurranse om plassen på laget.
Jarvis kunne helt sikkert vært en nyttig tilvekst til stallen han. Ellers er Jonas for meg mer enn en squadplayer. Han er en førstelagsspiller. En anvendelig sådan, som kan spille på begge kantene, sentralt på midten (som indreløper i en treermidtbane) og på venstreback. Og for meg er han i utgangspunktet førstevalg på venstrekanten. Men jeg ser gjerne Jarvis inn som en direkte konkurrent. Jarvis har ikke de tekniske ferdighetene til Jonas, men fremstår for meg som en mer klassisk vingtype, som gjerne går ned til dødlinja og slår gode innlegg. Jarvis hadde også vært et mye bedre alternativ på høyre, enn Ryan Taylor og Gabriel Obertan.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #619 på: 29. Mars 2012, 08:23 »
Skulle ønske med Matt Jarvis på venstrekanten vår til neste sesong. Jeg liker den arbeidsraten til Jonas, men han kan til tider få meg til å rive av meg håret med sine dårlige passninger og innlegg.
Jonas er en bra squadplayer og en viktig brikke i garderoben, men må få mer konkurranse om plassen på laget.
Jarvis kunne helt sikkert vært en nyttig tilvekst til stallen han. Ellers er Jonas for meg mer enn en squadplayer. Han er en førstelagsspiller. En anvendelig sådan, som kan spille på begge kantene, sentralt på midten (som indreløper i en treermidtbane) og på venstreback. Og for meg er han i utgangspunktet førstevalg på venstrekanten. Men jeg ser gjerne Jarvis inn som en direkte konkurrent. Jarvis har ikke de tekniske ferdighetene til Jonas, men fremstår for meg som en mer klassisk vingtype, som gjerne går ned til dødlinja og slår gode innlegg. Jarvis hadde også vært et mye bedre alternativ på høyre, enn Ryan Taylor og Gabriel Obertan.

Einig i dette. For meg har Jonas vore ein av våre beste spelara i dei 2 siste kampane og han kan jo nesten spela like bra i alle posisjonar :)

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #620 på: 29. Mars 2012, 09:55 »
Newcastle hope to persuade Danny Simpson and Danny Guthrie to stay at the club and sign new long-term deals, but negotiations for both have stalled recently.

Read More http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2012/03/28/demba-ba-contract-talks-on-hold-until-summer-61634-30639816/#ixzz1qUSdrKx6

Kan vi ikke bare gi slipp på Danny og få inn 2 nye backer av kvalitet i steden for? :)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #621 på: 29. Mars 2012, 10:24 »
Ja, for backer med høy kvalitet vokser jo på trær. Det er jo null stress liksom.
Simpson er en av de bedre i England. Han er ikke fullkommen, han er ikke noen klassespiller, men han er god nok. Vi vet hva han står for. Og nevnte jeg at han er engelsk?

Jeg ser helst at vi beholder begge Dannyene, OG kjøper en ny back (helst venstre).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #622 på: 29. Mars 2012, 12:45 »
Det er vel en spiller som Perch jeg ser ut før disse to ja. Begge er bedre spillere på sine posisjoner enn hva Perch er i de to samme. Samtidig har vi også Raylor som er en mandelpoteten, mens Perch er no mer dølle saker. Så tar vi høyde for en ny høyreback og stopper inn i sommer - det anser jo jeg som helt åpenbart at må skje.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #623 på: 29. Mars 2012, 12:45 »
Mapou Yanga Mbiwa (Montpellier)

Captain of title challengers Montpellier at only 22 and has already amassed over 160 league appearances for the club. A player of rare experience for such a young age, he is a monstrous presence at the back for la Paillade and is a tough obstacle to beat. Wants to challenge himself at a higher level but MHSC could be offering Champions League football next year.

Age: 22

Talents: Tremendous physicality, great tackling ability, refined technique and brilliant sense of timing.

Drawbacks: Occasionally lets his mind wander which is natural for a youngster.

Position: Central defender.

Value: €10million.

EPL interest: Newcastle and Arsenal.

Where will he end up? If he moves then Newcastle, However, Champions League football will more likely see him stay at Montpellier for another year.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #624 på: 29. Mars 2012, 12:46 »
Oversikt over attraktive spillere i frankrike:

http://www1.skysports.com/football/news/12040/7633070/Le-gossip

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #625 på: 29. Mars 2012, 12:48 »
Hadde det kanskje vært lettere å få hentet Mbiwa i Januarvinduet enn det kommer til å bli nå til sommeren?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #626 på: 29. Mars 2012, 12:57 »
Lettere å presse prisen opp i januarvinduet når klubber er desperate etter forsterkninger. Bare spør Liverpool.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #627 på: 29. Mars 2012, 13:02 »
Ja, for backer med høy kvalitet vokser jo på trær. Det er jo null stress liksom.
Simpson er en av de bedre i England. Han er ikke fullkommen, han er ikke noen klassespiller, men han er god nok. Vi vet hva han står for. Og nevnte jeg at han er engelsk?

Jeg ser helst at vi beholder begge Dannyene, OG kjøper en ny back (helst venstre).

god nok?? for hvem? håper du har høyere mål for nufc enn det. en back som har 3assist i hele sin karriere og aldri skaper noe fremover er absolut ikke god nok for et lag som skal kjempe om europa plass... når vi i tillegg har innover vinger er det enda mer viktig med backer som kommer rundt på kant og slår inn. ser hvor farlig det blir på venstresiden med jonas og santon da begge vil gå innover og det blir en flystripe på siden for motstanderene når de bryter et angrep. syns santon snart må få prøve seg på høyre siden.. og en ny venstreback inn i sommer.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #628 på: 29. Mars 2012, 13:26 »
Ja, for backer med høy kvalitet vokser jo på trær. Det er jo null stress liksom.
Simpson er en av de bedre i England. Han er ikke fullkommen, han er ikke noen klassespiller, men han er god nok. Vi vet hva han står for. Og nevnte jeg at han er engelsk?

Jeg ser helst at vi beholder begge Dannyene, OG kjøper en ny back (helst venstre).

god nok?? for hvem? håper du har høyere mål for nufc enn det. en back som har 3assist i hele sin karriere og aldri skaper noe fremover er absolut ikke god nok for et lag som skal kjempe om europa plass... når vi i tillegg har innover vinger er det enda mer viktig med backer som kommer rundt på kant og slår inn. ser hvor farlig det blir på venstresiden med jonas og santon da begge vil gå innover og det blir en flystripe på siden for motstanderene når de bryter et angrep. syns santon snart må få prøve seg på høyre siden.. og en ny venstreback inn i sommer.

Må si meg enig med siste taler her dessverre.
Og jeg driter faktisk i om spillere er engelske eller ikke. Engelskmennene kan vi sende alle sammen til
Liverpool, de tar dem imot med åpne armer.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #629 på: 29. Mars 2012, 14:06 »
Lettere å presse prisen opp i januarvinduet når klubber er desperate etter forsterkninger. Bare spør Liverpool.

:lol: