20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 660827 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

vetlera

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 215
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #600 på: 27. Mars 2012, 20:13 »
2 midtstoppere bør være sikre, før vi i det hele tatt begynner å tenke på ny midtbane/spiss.
Med to nye midstoppere, hvem vil du da ha på benken? tror verken colo eller saylor som da er tilbake er keen på benken, og ut i fra ryktene er det jo et stort navn som kommer inn?

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #601 på: 27. Mars 2012, 20:33 »
Hvis vi har noen som helst ambisjoner om en topp 5-6 plassering neste sesong, så trenger vi et skikkelig alternativ på spissplass, når Ba og Cisse stikker til Afrikamesterskapet(med et forbehold om at vi klarer å behold begge).

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #602 på: 27. Mars 2012, 21:14 »
Klarer oss med best/ amøba / Barfa på topp de få kampene. Spiss og sentralt er vi sterke.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #603 på: 27. Mars 2012, 21:18 »
2 midtstoppere bør være sikre, før vi i det hele tatt begynner å tenke på ny midtbane/spiss.
Med to nye midstoppere, hvem vil du da ha på benken? tror verken colo eller saylor som da er tilbake er keen på benken, og ut i fra ryktene er det jo et stort navn som kommer inn?

Sånn ståa er nå, så har vi faktisk ikke et eneste godt alternativ når Colo og/eller Saylor er ute. Trenger to erstattere.
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #604 på: 27. Mars 2012, 21:21 »
Så selvom det blir vanskelig, så hadde det optimale vært og finne to stykker som kan plasseres på benken  :coloccini:
Same old Shearer, always scoring!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #605 på: 27. Mars 2012, 21:37 »
Hvis ikke Senegal får orden på spillet sitt i løpet av året trenger vi ikke bekymre oss. Da kommer de ikke med engang.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #606 på: 27. Mars 2012, 21:38 »
Helt enig i at Dempsey er den klart mest interessante fra Fulham. Men han er en offensiv midtbanespiller, og passer således ikke veldig godt inn i Pardews system, og i tillegg har vi mange gode offensive spillere fra før. Vi har tross alt en viss Hatem Ben Arfa i våre rekker. Og selv ikke han får nok spilletid.

Dempsey kan spiller sentralt, på vingen og som spiss. Spillere med allroundferdigheter, kan man aldri få for mange av spør du meg. Jeg er på nippet til å si at jeg ville hatt han på kanten i steden for både Jonas og HBA, men så er jeg kanskje farget av at jeg har likt Dempsey lenge.
Oscillons From The Anti-Sun

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #607 på: 27. Mars 2012, 21:42 »
Hva tror vi om Dembele?
Han har et år igjen av kontrakten?
Er hans mangel på sluttprodukt et for stort minus?

Nei. Han treng me ikkje føler eg.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #608 på: 27. Mars 2012, 21:51 »
Clint Dempsey hadde vært perfekt. Har ferdighetene, mentaliteten og erfaringen. Ville gitt oss mye bredde, i og med at han kan spille så mange forskjellige posisjoner. Er også en målscorer. For en fornuftig pris, og uten å betale en for høy lønn tror jeg det hadde vært et masterstroke.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #609 på: 27. Mars 2012, 21:57 »
Transfermarkt.de er en genial side. Her er det mulig å se alle som blir free transfer til sommeren. Går an å velge ulike ligaer også. Tipper vi kommer til å fortsette å sniffe rundt etter spillere fra den ligue 1 og æresdevise.

http://www.transfermarkt.de/en/spieler/vertragsende/basics_FR1_2012.html

veldig mange profiler som går gratis fra serie a. Dog mange store navn som begynner å dra litt på åra.
« Siste redigering: 27. Mars 2012, 22:03 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #610 på: 27. Mars 2012, 22:08 »
Guarín, Zárate, Kjær og Caceres er absolutt spennende navn. Kan slenge på Gago også.

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #611 på: 27. Mars 2012, 22:18 »
Caceres og Kjær er spillere med fart i hvertfall og de hadde forsterket forsvarsrekka vår betraktelig.
Caceres er i hvert fall en klassespiller som har imponert stort i starten av sin utlånsperiode(?) i Juventus. Han kan også spille høyre og venstreback og er i tillegg ikke helt ufarlig foran mål. Milevis bedre enn Williamson i hvert fall.

Midtstopper må prioriteres først, så en bra kantspiller, så en back og bakup på spissplass.

Skulle ønske med Matt Jarvis på venstrekanten vår til neste sesong. Jeg liker den arbeidsraten til Jonas, men han kan til tider få meg til å rive av meg håret med sine dårlige passninger og innlegg.
Jonas er en bra squadplayer og en viktig brikke i garderoben, men må få mer konkurranse om plassen på laget.

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #612 på: 27. Mars 2012, 22:49 »
Klarer oss med best/ amøba / Barfa på topp de få kampene. Spiss og sentralt er vi sterke.

Visst er vi sterke, men vi bør ha tre spisser som alle kjemper og rulerer om å spille flest mulig kamper. Trenger det hvis vi skal ut i Europa. Så kan vi ha Ameobi som 4.valg og squadspiller, samt kvitte oss med Best.
Du taper fort mange plasseringer på en slik periode, hvis du møter de riktige lagene. Tro ikke at det går like bra neste år som i år.
« Siste redigering: 28. Mars 2012, 21:05 av Ipt »

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #613 på: 27. Mars 2012, 23:05 »
Er det snakk om den samme Caseres som ruuuula mot Inter på søndag??? I så fall hadde han vært et varp av dimensjoner!Syntes han var en kampens absolutte lirare! Fant nå ut at det er Sevilla som er arbeidsgiver... Tipper Juve snapper han opp, men ellers kan jo vi utnytte et skakkjørt økonomisk sevilla ;)

Kjær er jo også ytterst spennende, om ikke litt vel varierende foreløpig. Men for all del, kun 22 og masse erfaring. I tillegg en veldig spillende type. Ser ikke bort ifra at han kan havne her faktisk. Luker profitt  :fisk:

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #614 på: 27. Mars 2012, 23:40 »
Både Kjær og Cacares er på utlån, og det er vel dermed utlånsavtalene som utgår til sommeren. Ikke den originale kontrakten.
« Siste redigering: 27. Mars 2012, 23:44 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒