20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 661165 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #585 på: 26. Mars 2012, 17:21 »
Jo mer jeg tenker på det, jo mer er jeg for at vi henter Mbiwa. Han virker forholdsvis rask og har gode ferdigheter med ball. Montpellier har vært potte-tett i år. Kanskje forsøke oss på en dobbelswoop med Mbiwa og Belhanda  :smug: det gir vann i munn.

Douglas kunne også vært noe, men har ikke sett så mye av han live. Kompromissløs og masse muskler, men har han farten?

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #586 på: 26. Mars 2012, 17:23 »
Jeg vil ha fart, fart og fart i midten i forsvaret vårt sammen med Colo/Taylor.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #587 på: 26. Mars 2012, 18:24 »
http://www.ourkop.com/2012/03/26/andy-carroll-plus-some-cash-for-demba-ba/

Hahaha, de gir seg ikke! :lol:

Edit:
Fra kommentarfeltet:

I deffo think Carroll needs to go; dont think NUFC will sell BA if they qualify for Europe … we might be able to get Shola Ameobi for about 10 million, or even Leon Best for about 6m … what ya reckon?

Haha! Han der kan da ikke være Pool fan?
« Siste redigering: 26. Mars 2012, 18:26 av Eriksen »

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #588 på: 26. Mars 2012, 19:32 »
Liverpool fansen er jo en egen rase. Ler hver gang jeg leser i transfertråden dems. Cavani, Lavezzi og Robben (til nøds som squadspiller vel og merke) bør hentes i sommer =) Jaja good luck haha!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #589 på: 26. Mars 2012, 20:00 »
Hangeland hadde i utgangspunktet ikke vært meg imot. En direkte erstatter for Williamson, som vi kan kaste på dynga. Problemet er bare at Brede neppe ønsker å være backup, og han krever sannsynligvis en mye høyere lønn enn Willie.

I en optimal verden kunne vi altså kjøpt Hangeland pluss en yngre, hurtig stopper med fremtiden foran seg.
Men jeg er redd at det er bare FM, og at realiteten er noe annerledes.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #590 på: 26. Mars 2012, 20:44 »
Liverpool fansen er jo en egen rase. Ler hver gang jeg leser i transfertråden dems. Cavani, Lavezzi og Robben (til nøds som squadspiller vel og merke) bør hentes i sommer =) Jaja good luck haha!

Du glemmer Hazard. ;)

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #591 på: 27. Mars 2012, 10:02 »
Hva tror vi om Dembele?
Han har et år igjen av kontrakten?
Er hans mangel på sluttprodukt et for stort minus?

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #592 på: 27. Mars 2012, 14:18 »
Hvorfor trekker dere fram Hangeland og Dembele? Ingen av dem er da verken interessante eller aktuelle? Clint Dempsey er jo den som bør være interessant her, og vi har vel atpåtil prøvd oss på han to ganger tidligere, skal man tro ryktene.

I utgangspunktet ser jeg litt for meg at tiden der vi kjøper godt lønnede spillere fra andre PL-lag, som ikke helt har slått igjennom, er forbi (og det er i grunnen bra). Men når det kommer til Dempsey, ville jeg gladelig gjort et unntak. Fulhams mest verdifulle de siste åra.
Oscillons From The Anti-Sun

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #593 på: 27. Mars 2012, 14:44 »
Må si min store drøm for sommeren er Vertonghen. Ikke veldig realistsik i know, men vi har klart å snappe noen store navn i de foregående og mannen ville vært en helrig signering.

Ellers må vi kjøpe BREDDE i sommer! En god førsteellever kan ikke kombinere europa og liga, det må det en god stall til for å gjøre. Hente inn noen bra folk fra nedrykkslagene f.eks som vi kan få billig (Diame, Moses, Jarvis, Fletcher etc), men som allikevel vil heve stallen vår! Denne sommeren er virkelig vår sjanse til å ta et nytt steg som klubb og har så nerver for dette vinduet!!!  :frenetisk:

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #594 på: 27. Mars 2012, 15:34 »
I utgangspunktet ser jeg litt for meg at tiden der vi kjøper godt lønnede spillere fra andre PL-lag, som ikke helt har slått igjennom, er forbi (og det er i grunnen bra). Men når det kommer til Dempsey, ville jeg gladelig gjort et unntak. Fulhams mest verdifulle de siste åra.
Helt enig i at Dempsey er den klart mest interessante fra Fulham. Men han er en offensiv midtbanespiller, og passer således ikke veldig godt inn i Pardews system, og i tillegg har vi mange gode offensive spillere fra før. Vi har tross alt en viss Hatem Ben Arfa i våre rekker. Og selv ikke han får nok spilletid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #595 på: 27. Mars 2012, 16:04 »
En sak om Nathaniel Clyne, Crystal Palace høyrebacken som mange mener ender opp i manu:
http://www1.skysports.com/football/news/11688/7628465/Eagles-not-giving-up-on-Clyne

jeg tror det er rimelig sikkert at han forsvinner til sommeren. Er vell også strengt tatt bare manu som kan trenge en høyreback, selv om han mest sansynlig ikke blir fast på det laget.
Hadde vært fantastisk å fått kloa i en så lovende engelskmann.

her er en sak om Wilfred Zaha (vant nettopp årets unge spiller i football league) også. Signerte nyling en 5-årskontrakt og klubben vil ikke selge ham i sommer sier de: http://www1.skysports.com/football/news/11706/7596039/Palace-fire-warning-over-Zaha
« Siste redigering: 27. Mars 2012, 16:07 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

vetlera

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 215
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #596 på: 27. Mars 2012, 16:27 »
En sak om Nathaniel Clyne, Crystal Palace høyrebacken som mange mener ender opp i manu:
http://www1.skysports.com/football/news/11688/7628465/Eagles-not-giving-up-on-Clyne

jeg tror det er rimelig sikkert at han forsvinner til sommeren. Er vell også strengt tatt bare manu som kan trenge en høyreback, selv om han mest sansynlig ikke blir fast på det laget.
Hadde vært fantastisk å fått kloa i en så lovende engelskmann.

her er en sak om Wilfred Zaha (vant nettopp årets unge spiller i football league) også. Signerte nyling en 5-årskontrakt og klubben vil ikke selge ham i sommer sier de: http://www1.skysports.com/football/news/11706/7596039/Palace-fire-warning-over-Zaha
Forsvinner Simpson i sommer kan vi egentlig garantere han førstelagspill, noe som ingen av manchester-lagene kan.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #597 på: 27. Mars 2012, 17:21 »
2 midtstoppere bør være sikre, før vi i det hele tatt begynner å tenke på ny midtbane/spiss.
Same old Shearer, always scoring!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #598 på: 27. Mars 2012, 19:01 »
bør kjøpe: 1 stopper som går rett inn i 11ern vår
                 1 stopper talent

                 1 ving som presser på 11ern vår med jonas, barfa,marveaux.

                 1 deff midtbane talent
                 1 spiss talent

                 1 høyreback første 11er
                 1 talent forsvars potet.

Selge:        smith,simpson,willy, løven,ameobi/best,harper,

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #599 på: 27. Mars 2012, 20:08 »
Jeg tror et kjøp av ny venstreback vil gjøre størst utslag på start 11.
                 Krul
Santon-Taylor-Colo-NY
HBA-Tiote-Cabaye-Jonas
           Cisse-BA

Hvis alle er friske vil Simspon (og santon) være de svakeste leddene. Jeg velger å tro at Santon er enda bedre forran neste sesong.

Etter et nytt VB kjøp vil stopperplassen være der vi har dårligst dekning. Det ser vi jo resultat av nå..

Klarer vi å skaffe solide forsterkninger på disse plassene. Og samtidig som klare å holde på de beste spillerne og evt erstatte de som forsvinner vil jeg si laget ser er veldig mye bedre ut.
Håper som toon at vi fikser mer kvalitet i bredden og kvitter oss med litt vrakgods. I tillegg mister vi 3 viktige spillere til afrikamesterskapet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /