20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 660700 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #555 på: 23. Mars 2012, 16:00 »
Andy Carroll er engelsk, fersk på landslaget, og en typisk, tradisjonell engelsk spiss som hamret inn mål. Markedsverdien på noe slikt og en spiller som Tiote mener ihvertfall jeg at er ganske ulik.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #556 på: 23. Mars 2012, 16:53 »
Mener du har helt rett der Kristoffer. Men blir jævlig skuffet om vi selger for under £15 mill ihvertfall.

Diame's kontrakt går ut etter sesongen og Wigan rykker ned. Dermed kommer han gratis (hadde jo kommet gratis uavhengig av om Wigan går ned, men signerer nok ikke en ny kontrakt ettersom de går ned).
Med Pieters for £6mill (ryktet pris), Alderweireld for £8mill (transfermarkt anslår markedverdi til £7mill), samt Diame gratis, begynner vi å få en god stall. Veit at folk er redde for å miste Ba og Tiote bl.a., men tar utgangspunkt i at de blir. Smith, Løven, Harper, Xisco og Simpson(?) er jeg ganske sikre på at forsvinner, og de synes jeg vi burde skaffe erstattere for. Ikke nødvendigvis etablerte spillere, men helst talenter som holder et godt nivå.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #557 på: 23. Mars 2012, 17:44 »
Denne her Douglas som vi er ute etter, er ikke han også uten kontrakt til sommeren eller tar jeg helt feil?

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #558 på: 23. Mars 2012, 17:58 »
Denne her Douglas som vi er ute etter, er ikke han også uten kontrakt til sommeren eller tar jeg helt feil?

Det stemmer det. Men en Vertoghen hadde vært bedre ;)
« Siste redigering: 23. Mars 2012, 18:09 av snkz »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #559 på: 23. Mars 2012, 18:15 »
Alderweireld har egentlig ganske dårlig fart. Så ville MYE heller hatt Vertonghen, som er nokså rask til å være stopper.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #560 på: 23. Mars 2012, 18:21 »
Denne her Douglas som vi er ute etter, er ikke han også uten kontrakt til sommeren eller tar jeg helt feil?

Det stemmer det. Men en Vertoghen hadde vært bedre ;)
Ja, men så koster mr. V 10m£ og er på blokka til samtlige toppklubber. Verthongen hadde vert supert, men sier ikke nei til en gratis Douglas som garantert vil styrke oss en god del.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #561 på: 23. Mars 2012, 18:27 »
Denne her Douglas som vi er ute etter, er ikke han også uten kontrakt til sommeren eller tar jeg helt feil?

Det stemmer det. Men en Vertoghen hadde vært bedre ;)
Ja, men så koster mr. V 10m£ og er på blokka til samtlige toppklubber. Verthongen hadde vert supert, men sier ikke nei til en gratis Douglas som garantert vil styrke oss en god del.

Tror Douglas er en stor hissig kraftplugg også ;p Lett noen kjappe røde kort osv :D

Åssen er farten til  Douglas vs Vertoghen?

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #562 på: 23. Mars 2012, 19:09 »
http://nothingbutnewcastle.com/2012/03/blogs/pardew-targets-nottingham-forests-special-talent

Denne mannen virker lovende! Er though litt rart å kalle han talent som 24-åring..

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #563 på: 23. Mars 2012, 19:16 »
Derek Llambias made the strange quote that Cheick Tiote would be a target for "clubs like Chelsea" and rumours in London suggest a deal has already been struck!

There has been strong speculation that Cheick Tiote has already agreed to move to Stamford Bridge next season as a replacement for Michael Essien.

Llambias pin-pointed the midfielder as one who could leave in the summer, and some north-east reporters claimed: "Llambias may as well have put a price-tag on Tiote's shoulders!"

There seems to be more to this "rumour" than meets the eye, and even if Tiote is staying silent on the subject, the London media are ready to break the news.

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #564 på: 23. Mars 2012, 19:17 »
Han scoret 5(?) maal forrige kamp for Forest hvertfall!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #565 på: 23. Mars 2012, 19:23 »
4. Alle målene fra den syke kampen finner du på artikkelen. :)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #566 på: 23. Mars 2012, 19:36 »
Tiote er long gone :cheers:

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #567 på: 23. Mars 2012, 19:52 »
Derek Llambias made the strange quote that Cheick Tiote would be a target for "clubs like Chelsea" and rumours in London suggest a deal has already been struck!

There has been strong speculation that Cheick Tiote has already agreed to move to Stamford Bridge next season as a replacement for Michael Essien.

Llambias pin-pointed the midfielder as one who could leave in the summer, and some north-east reporters claimed: "Llambias may as well have put a price-tag on Tiote's shoulders!"

There seems to be more to this "rumour" than meets the eye, and even if Tiote is staying silent on the subject, the London media are ready to break the news.

Merker jeg er småbitter :(

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #568 på: 23. Mars 2012, 20:11 »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #569 på: 23. Mars 2012, 20:26 »
Velger å ikke tro noe på dette.