20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 660611 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #435 på: 13. Mars 2012, 23:23 »
Vi kunne jo hentet Pogrebnyak om Ba forsvant? Har ihvertfall gjort det bra hittil på lån hos Fulham.. I tillegg er han en ganske stor spiss, slike liker jo Pardew.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #436 på: 14. Mars 2012, 00:04 »
Nei, vi skal ikke ha noen Pogrebniak. Han er ikke halvparten av hva er Ba er. La oss nå være tidlig ute med å gå i dialog med Ba også tror jeg faktisk det vil løse seg ;)

Forslaget om Felipe Santana syntes jeg var ganske spennende. Han er en god stopper! Litt usikker på hvor rask han er dog...  En gratis Douglas frister mye for meg. Mbiwa er også en VELDIG god spiller, og raskere enn de nevnte virker det som.

Jeg ønsker meg Diego Contento hos Bayern jeg . Jeg tror vi blir linket snart også. Litt ute i kulden virker det som og det kan hende han er lysten på nye utfordringer. Passer vår policy perfekt, ung og lovende ;) Hadde vi fått Contento.... Bye bye til start-plass for simpson  ;) Da kunne vi flytta santon over og kjørt contento på venstre!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #437 på: 14. Mars 2012, 00:07 »
Nei, vi skal ikke ha noen Pogrebniak. Han er ikke halvparten av hva er Ba er. La oss nå være tidlig ute med å gå i dialog med Ba også tror jeg faktisk det vil løse seg ;)

Forslaget om Felipe Santana syntes jeg var ganske spennende. Han er en god stopper! Litt usikker på hvor rask han er dog...  En gratis Douglas frister mye for meg. Mbiwa er også en VELDIG god spiller, og raskere enn de nevnte virker det som.

Jeg ønsker meg Diego Contento hos Bayern jeg . Jeg tror vi blir linket snart også. Litt ute i kulden virker det som og det kan hende han er lysten på nye utfordringer. Passer vår policy perfekt, ung og lovende ;) Hadde vi fått Contento.... Bye bye til start-plass for simpson  ;) Da kunne vi flytta santon over og kjørt contento på venstre!

Contento vs Cissi, jeg vet ikke :)
Menja, Douglas frister meg i hvert fall veldig :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #438 på: 14. Mars 2012, 00:11 »
Fysisk virker Douglas veldig god. Må være litt kritiske til hans manglende disiplin fortsatt?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #439 på: 14. Mars 2012, 12:20 »
Håper vi klarer å overbevise Ba om å bli i klubben.. Bør nesten være første pri!

Ellers trenger vi ny stopper, og som kung_zlatan, kunne også eg ha tenkt meg en gratis Douglas :P
Toby Alderweireld er en an spiller eg kunne tenkt meg bak sammen med Colo.. Blir bare 23 i år, er god med ball, brukbar fart og skyter som en hest når det trengs!

Contento har eg alltid likt, så han hadde vært hjertelig velkommen! Trenger ny back!

Kunne også tenkt meg en ny ving/offensiv midtbanespiller med litt kreativitet og gode innlegg!

vetlera

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 215
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #440 på: 14. Mars 2012, 13:16 »
Arsenal have joined Newcastle in the race to sign £5m-rated French midfielder Benjamin Corgne, 24, after Gunners scout Gilles Grimandi watched him again on Saturday.

-Metro

vetlera

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 215
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #441 på: 14. Mars 2012, 20:16 »

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #442 på: 14. Mars 2012, 22:49 »
Sømmerens første signering allerede i boks? :-)

http://www.nufcblog.com/2012/03/14/newcastle-complete-first-summer-signing/

Verken stopper, back eller ving.
Kan ikke si meg fornøyd :D

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #443 på: 15. Mars 2012, 09:39 »
Jeg håper virkelig vi får mer spennende sommersigneringer enn det der, når den tid kommer.
Spennende med unge talenter, men jeg har absolutt ingen forventninger overhodet til denne spilleren. Aldri hørt om han, før han ble nevnt her inne første gang. Aner ingen verdens ting om han, annet enn at han spiller for Reims, er midtbanespiller og ja, ellers er det ganske tynt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #444 på: 15. Mars 2012, 11:34 »
Sømmerens første signering allerede i boks? :-)

http://www.nufcblog.com/2012/03/14/newcastle-complete-first-summer-signing/

Verken stopper, back eller ving.
Kan ikke si meg fornøyd :D

Hehe! At du ikke sier deg fornøyd med en low-cost signering uten risiko, men bare mulighet for gevinst sier vel alt om utgangsholdningen din og lite om noe annet!  ::p

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #445 på: 15. Mars 2012, 12:41 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

vetlera

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 215
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #446 på: 15. Mars 2012, 14:47 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/her-er-torsdagens-fotballrykter-falcao-topper-chelseas-oenskeliste-3733661.html

Noen som tror Torres kan bli en brikke og at vi vil se en byttehandel?

Er nok det smarteste for Torres å komme seg tilbake til Spania.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #447 på: 15. Mars 2012, 15:06 »
Hadde nok vært fint for Torres å kunne returnere til barndomsklubben nå ja, den mannen trenger virkelig et miljøskifte!

vetlera

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 215
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #448 på: 15. Mars 2012, 15:50 »
Hadde nok vært fint for Torres å kunne returnere til barndomsklubben nå ja, den mannen trenger virkelig et miljøskifte!

Er det noen som skal få gang på han igjen må det nok være dem.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #449 på: 15. Mars 2012, 17:08 »
Tja, tror ikke nødvendigvis han hadde tatt skade av å retunerere til Merseyside heller. Men om de vil ha han tilbake, er en annen sak.

Han trenger å komme tilbake til kjente omgivelser, en plass han har gode minner fra, og føler seg trygg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon