20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 660688 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #300 på: 23. Feb. 2012, 23:43 »
folk maser om Verthongen, men denne spilleren er vel så interessant for oss mener nå jeg. Noen som så hvordan han klarte seg mot Manchester i dag?

http://en.wikipedia.org/wiki/Toby_Alderweireld

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #301 på: 24. Feb. 2012, 01:23 »
Han scorte hvertfall. Lagt merke til han før på scoringslista så muligens meget god på hode og blir flyttet opp på dødballer.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #302 på: 24. Feb. 2012, 10:07 »
Jeg ser det spekuleres i at han mafiasønnen fra Reims kan komme til å erstatte Guthrie.
Det synes jeg vil være svært synd. Jeg vil heller ha en gjennomsnittlig god engelsk spiller, enn en gjennomsnittlig god utenlandsk spiller.

Synes det begynner å bli litt vel mange utenlandske spillere i Newcastle nå. Det er bra vi satser på talenter, og mange av dem er lokale. Men det nåløyet er veldig trangt, og det er bare et fåtall som kommer gjennom det, og som lykkes på førstelagsnivå. Derfor vil jeg beholde engelske spillere som er gode nok, fremfor å kjøpe inn nye utenlandske importer for å erstatte dem. Selv om disse utlendingene er langt billigere i drift.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #303 på: 24. Feb. 2012, 10:10 »
Meget enig.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #304 på: 24. Feb. 2012, 10:21 »
Jeg ser det spekuleres i at han mafiasønnen fra Reims kan komme til å erstatte Guthrie.
Det synes jeg vil være svært synd. Jeg vil heller ha en gjennomsnittlig god engelsk spiller, enn en gjennomsnittlig god utenlandsk spiller.

Synes det begynner å bli litt vel mange utenlandske spillere i Newcastle nå. Det er bra vi satser på talenter, og mange av dem er lokale. Men det nåløyet er veldig trangt, og det er bare et fåtall som kommer gjennom det, og som lykkes på førstelagsnivå. Derfor vil jeg beholde engelske spillere som er gode nok, fremfor å kjøpe inn nye utenlandske importer for å erstatte dem. Selv om disse utlendingene er langt billigere i drift.

Om dette skulle være tilfelle ville jeg synes det er veldig trist i hvert fall.

Christian

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #305 på: 24. Feb. 2012, 10:25 »
Det er eg heilt enig i Joakim. Det er meget trist, at me mister så mange av dei britiske spelarane.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #306 på: 24. Feb. 2012, 10:42 »
Jeg ser det spekuleres i at han mafiasønnen fra Reims kan komme til å erstatte Guthrie.
Det synes jeg vil være svært synd. Jeg vil heller ha en gjennomsnittlig god engelsk spiller, enn en gjennomsnittlig god utenlandsk spiller.

Synes det begynner å bli litt vel mange utenlandske spillere i Newcastle nå. Det er bra vi satser på talenter, og mange av dem er lokale. Men det nåløyet er veldig trangt, og det er bare et fåtall som kommer gjennom det, og som lykkes på førstelagsnivå. Derfor vil jeg beholde engelske spillere som er gode nok, fremfor å kjøpe inn nye utenlandske importer for å erstatte dem. Selv om disse utlendingene er langt billigere i drift.

Amen! Ein kan sikkert sei like mykje negativt som positivt med tanke på Newcastle sin kurs som er staka ut... På den eine sida mykje bra, på den andre sida mykje dårleg.


Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #307 på: 24. Feb. 2012, 10:50 »
For all del, jeg er veldig glad for de spillerne vi har. Cabaye er jo smashing  :wub:, Mr. T er tøffere enn Chuck Norris :tiote: og the Dembas er knall. Men jeg har en stor fascinasjon for BRITISK fotball, ikke fransk, italiensk, spansk eller portugisisk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #308 på: 24. Feb. 2012, 11:43 »
Hva er siste nytt anngående status på reforhandling av kontrakter osv?
Er man forsatt milevis unna hverandre grunnet vår tidligere absurde lønnspolitikk?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #309 på: 24. Feb. 2012, 11:54 »
Hva er siste nytt anngående status på reforhandling av kontrakter osv?
Er man forsatt milevis unna hverandre grunnet vår tidligere absurde lønnspolitikk?

Når det gjeld Colo, so kan du sjå siste nyheit i spelartråden han har. Det er nok snakk om nokre mil ja...

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #310 på: 25. Feb. 2012, 09:35 »

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #311 på: 25. Feb. 2012, 11:03 »
Chris Samba er solgt til Anzhi.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #312 på: 25. Feb. 2012, 11:20 »
Chris Samba er solgt til Anzhi.

“@PremiershipUK: Blackburn Rovers defender Christopher Samba joining Anzhi Makhachkala in £12million deal: Blackburn de... http://t.co/G3AL69Ca telegraph”

:nikke:

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #313 på: 25. Feb. 2012, 11:41 »
Alltid likt Seydou Keita, faktisk!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #314 på: 25. Feb. 2012, 11:46 »
Alltid likt Seydou Keita, faktisk!

Samme her! Eneste spilleren på Barca jeg faktisk har sansen for! Gjør alltid det bra når han spiller, scorer ofte, virker rolig og sympatisk og prøver ikke å skille seg stort ut. Hadde ikke vært meg imot om han kom, alderen til tross!