20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 660598 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #270 på: 17. Feb. 2012, 22:51 »
Å hatt en Solano light på høyrekanten vår nå, hadde vært helt fantastisk. DA hadde fjerdeplassen vært vår med sikkerhet!

Ikke med Willy som fast stopper og Perch som backup.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #271 på: 18. Feb. 2012, 15:31 »
Jo. Faktisk. Selv med Williamson i midtforsvaret og Perch som backup. Med en type Solano på laget ville vi sannsynligvis skapt VELDIG mange flere sjanser enn vi gjør, og med de spissene vi har, kunne vi kanskje satt en 40-50% av dem. Og da hadde Williamson og Perch plutselig hatt VELDIG mye mindre å gjøre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #272 på: 18. Feb. 2012, 15:58 »
No sier du rett og slett masse rart Joakim. Med eller uten Solano, så er vi ikkje bedre spiller for spiller enn laga vi kjempa med om 4 plassen. Han var en bra spiller, men ikkje SÅÅÅÅÅ utrolig.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #273 på: 19. Feb. 2012, 18:05 »


Denne fyren ser litt ut som vingen dere etterlyser. Virker som en spiller med svært god innleggsfot. Om vi har sjanse på han, eller har råd til han aner jeg ikke. Og ettersom vi aldri har vært linket til han (?), er han heller ikke aktuell regner jeg med. Men virker som den typen vi trenger.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #274 på: 19. Feb. 2012, 18:57 »
Guardado virker som en bra spiller. Har alltid trodd at han kom til å bli en stjernespiller, men har ikke skjedd så mye de siste årene? Trodde han kom til å ende i barca eller real.


Noen som har noen bra streamingsider? Tenkte å scoute Mapou Yanga-Mbiwa, Younes Belhanda og    Olivier Giroud ikvell :) Monpellier spiller mot PSG ikveld. Tror det kan bli en kjempekamp.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #275 på: 19. Feb. 2012, 19:13 »
Noen som har noen bra streamingsider? Tenkte å scoute Mapou Yanga-Mbiwa, Younes Belhanda og    Olivier Giroud ikvell :) Monpellier spiller mot PSG ikveld. Tror det kan bli en kjempekamp.

http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=4354.0
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #276 på: 19. Feb. 2012, 19:23 »
No sier du rett og slett masse rart Joakim. Med eller uten Solano, så er vi ikkje bedre spiller for spiller enn laga vi kjempa med om 4 plassen. Han var en bra spiller, men ikkje SÅÅÅÅÅ utrolig.
Jeg snakker om det å ha en spiller som kan servere spissene våre med PRESISE innlegg inn i boks. Selvfølgelig var ikke Solano en SÅÅÅ utrolig spiller, men han var særdeles, særdeles viktig, og vi var ikke like gode uten han som med.

Spissene våre er såpass gode i boksen at hvis de får regelmessige presise innlegg fra kanten, så vil vi sannsynligvis skape MANGE flere sjanser, og score BETYDELIG flere mål.

36 scoringer er ikke akkurat all verden for et lag i vår posisjon. Blackburn har jo faktisk scoret flere...
Vi skaper få sjanser, men utnytter dem fantastisk. Hvis vi hadde skapt enda flere sjanser, er ikke sannsynligheten da stor for at vi hadde hatt et større overtak på rivalene våre? Tross alt har vi vært brukbart solide bakover denne sesongen. Vi var selvfølgelig enda bedre defensivt før Taylor ble skadet. Men likevel klarer vi oss ganske bra defensivt. Ganske likt med våre rivaler Chelsea og Arsenal.

Jeg setter det riktignok noe på spissen, men helt seriøst. Jeg mener vi ville skapt betydelig flere sjanser om vi hadde hatt en spiller ala Solano i laget, og da tror jeg, med vår uttellingsprosent, at vi også ville scoret enda flere mål, og ligget enda bedre an i kampen om fjerdeplassen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #277 på: 19. Feb. 2012, 21:16 »
Guardado virker som en bra spiller. Har alltid trodd at han kom til å bli en stjernespiller, men har ikke skjedd så mye de siste årene? Trodde han kom til å ende i barca eller real.


Noen som har noen bra streamingsider? Tenkte å scoute Mapou Yanga-Mbiwa, Younes Belhanda og    Olivier Giroud ikvell :) Monpellier spiller mot PSG ikveld. Tror det kan bli en kjempekamp.

Montpellier har åpna sterkt! Belhanda virker jo sykt bra!!!

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #278 på: 19. Feb. 2012, 21:42 »
Til alle dere som lurer på streaming sider. vil anbefale coolsport.tv, funker bra hos meg vertfall. ser barca kampen no.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #279 på: 19. Feb. 2012, 21:53 »
En kamp i meget høyt tempo der Mbiwa har vært meget god synes jeg. Belhanda-navnet har jeg såvidt hørt før, men etter denne kampen tipper jeg han blir kjent for en god del flere ;) Utrolig spennende spiller!!

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #280 på: 19. Feb. 2012, 23:24 »
jeg er en dårlig scout.. valgte erobreren på nrk fremfor denne kampen. angrer litt nå. Belhanda ble vell linket i sommer? Men er han høyreving, eller kan han spille på begge kanter? Forsvaret skriker vell mest etter forsterkninger. Håper vi handler tidlig etter sesongslutt og fikser Mbiwa, Douglas eller Vertonghen før noen andre tar dem.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #281 på: 20. Feb. 2012, 00:47 »
Vertonghen forsvinner nok dessverre til noen andre. Men Douglas hadde vært klasse!
Her gjelds det bare være tidlig på plass og sikre seg godsaken!  :coloccini:

Holand

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #282 på: 22. Feb. 2012, 11:11 »
Rykter om at Sturridge ønsker seg bort fra Chelsea.
Dersom Ba bestemmer seg for å bytte beite hadde det vært knall å fått til en byttehandel.

Kunne vi tilbudt Sturridge en rolle i tospann med Cisse på topp.

Lukter fyrverkeri av det  :wink:

vetlera

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 215
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #283 på: 22. Feb. 2012, 12:31 »
Forsvinner Ba til sommeren, kjøper vi han her:

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #284 på: 22. Feb. 2012, 12:58 »
Forsvinner Ba til sommeren, kjøper vi han her:


Til å være skrytevideo var det ikke super-imponerende, men for all del, sikkert bra spiller.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/