20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 661175 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #15 på: 01. Feb. 2012, 23:18 »
Han har "heldigvis" ein musikk karriere å falle tilbake på.  :lol:
Kanskje kan han slå seg sammen med DJ Jan Gunnar Solli i statene?
Kan vi prøve å pushe Söderberg på Erik Solér?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #16 på: 01. Feb. 2012, 23:22 »
Han har "heldigvis" ein musikk karriere å falle tilbake på.  :lol:
Kanskje kan han slå seg sammen med DJ Jan Gunnar Solli i statene?
Kan vi prøve å pushe Söderberg på Erik Solér?

Byttehandel mot Henry?  :drool:

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #17 på: 01. Feb. 2012, 23:32 »
Føler vi trenger minst en, helst to, virkelig gode stoppere, en sentral midtbanespiller, en kant og en spiss i sommer. Den ene stopperen kan være et godt talent da.

Under ACN synes jeg vi har vært horrible. Om det er tilfeldig, eller om det er pga at vi mangler en god spiss fremme veit jeg ikke. Eneste jeg veit er at vi prestasjonsmessig ikke har vært gode nok, og det må fikses til neste år. Da er det også ACN.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #18 på: 02. Feb. 2012, 08:44 »
Er det acn hvert år???

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #19 på: 02. Feb. 2012, 08:57 »
Nei, men blir 2 år på rad nå pga VM...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #20 på: 02. Feb. 2012, 09:37 »
Det er ikke bra.

roxdaddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 450
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #21 på: 02. Feb. 2012, 10:39 »
La oss si at både Tiote og Cabaye spiller for oss neste sesong. Bør vi da forsterke den sentrale midtbanen vår i sommer?

De som stiller bak: Guthrie (satser på at han signerer ny kontrakt), Gosling, Abeid, Vuckic.
Føler vi har nok strenger å spille på sentralt på midten da, både av backup og unge lovende spillere.

Jeg synes forsvarsrekka bør prioriteres (både back og stopper) samtidig som vi bør få inn en kantspiller. Hadde også vært kjekt med et skikkelig spisstalent. Kanskje Adam Campbell blir denne?
Begynner dog å bli litt usikker på hvordan Pardew anser rollen til Barfa i fremtiden.
Skal han rendyrkes i en 10'er-rolle?
Passer 10'er-rollen i det hele tatt inn i måten Pardew ønsker å spille fotball på?
Skal Barfa "omskoleres" til kantspiller/inside forward?

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #22 på: 02. Feb. 2012, 12:42 »
nå kaster jeg nok bensin på bålet her men jeg syns faktisk ben arfa kan selges. han passer ikke inn. han har enkelt kamper der han er god. men som ving er han for svak, jobber ikke godt nok deff. som spiss mangler han hodestyrke,fysikk,og tempo (selv om mange mener han er turbo er han faktisk ikke det). han har også tendenser til å være litt primadonna. Skal alltid gjøre det spetakulære og klarer dette meget skjelden:) blir mye feil passninger og balltap generelt. ville byttet han med hoilett eller adam johson any day. vil faktisk strekke meg så langt som å si at vi trenger 2 vinger. en som går rett inn og en som presser jonas litt. så konklusjonen min: vi trenger 2 vinger, en stopper, en ventre back.og et spiss talent som har turbo.

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #23 på: 02. Feb. 2012, 12:57 »
Herre. Gi nå mannen litt tid.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7618
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #24 på: 02. Feb. 2012, 13:14 »
Adam Johnson? Hvem har sagt at vi har sjanse på han? Vi har aldri vært linket til han. For siste gang, toon: dette er ikke fm!
« Siste redigering: 02. Feb. 2012, 13:19 av Eriksen »

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #25 på: 02. Feb. 2012, 13:36 »
nå kaster jeg nok bensin på bålet her men jeg syns faktisk ben arfa kan selges.
:blink:

Vår mest lovende spiller skal nå selges?

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #26 på: 02. Feb. 2012, 13:50 »
http://www.transfermarkt.de/en/spieler/vertragsende/basics_GB1_2012.html

Spiller med kontrakt som går ut til sommeren. Merk at spillere på lån også står som at kontrakten går ut.

nemiarwen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 358
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #27 på: 02. Feb. 2012, 13:53 »
Ben Arfa MÅ satses på, og vi bør endre formasjon/taktikk som passer han best mulig. 4-3-1-2 formasjon hadde jeg hatt trua på. Få inn en kvalitetsmidtbanespiller til sentralt, få inn ny høyreback.

Santon kommer, da har vi backer som kan angripe og komme til innlegg, i tillegg til Tiote som ankermann av de 3 sentralt.

Ben Arfa bak 2xDembas.

De kantene vi kjører med nå kommer aldri til innlegg uansett.
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #28 på: 02. Feb. 2012, 13:55 »
Litt forhastet å selge Ben Arfa synes jeg.. En spiller av hans kaliber og potensiale, kan gli inn i alle klubber. Dette på bakgrunn av spillestilen hans. Han kan bekle mange roller, er god med begge bein, fantastisk teknikk og overblikk.

Vi må være tålmodige, og det må han også. Er 100% sikker på at han vet hva som skal til, og at man ikke bare kan hoppe rett inn i laget etter over 1 år på sidelinja med brukket bein. Han blir garantert sinnsykt god, og jeg håper bare inderlig vi får se han i laget med Cabaye, Tiote, Ba, Cisse osv etterhvert. Vi kommer til å ha et fryktet lag hvis alt går som det skal!

Ønsker heller at vi gjør om på formasjon og spillestil for å få han til å passe inn i laget, enn å kvitte oss med han. Det er det dummeste vi kan gjøre når vi har fått tak i en slik juvel.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #29 på: 02. Feb. 2012, 13:56 »
Adam Johnson? Hvem har sagt at vi har sjanse på han? Vi har aldri vært linket til han. For siste gang, toon: dette er ikke fm!
everton hadde visst grei sjanse på Adam i januar vinduet så da tenker jeg vi har en liten sjanse også. Poenget var vi trenger raske vinger som er farlige eks hoilett og Adam. Barfa blir nok aldri noe i Newcastle. Håper jeg tar feil, men det skjer meget skjelden:)