20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen interessante fra nedrykkslagene?  (Lest 35854 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KarlRudolf

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #60 på: 25. Feb. 2013, 09:05 »
Alle våre kanskje?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #61 på: 25. Feb. 2013, 19:22 »
Du tenker at vi styrer mot nedrykk nå altså?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #62 på: 25. Feb. 2013, 19:36 »
You drunk KR?

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2643
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #63 på: 25. Feb. 2013, 20:15 »
Hahaha, etter 3 seiere på de 4 siste :)

Peter

  • Gjest
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #64 på: 25. Feb. 2013, 23:51 »
Vanskelig å spå enda hvem som tar turen ned til CCC, men om jeg tar forbehold i magefølelsen min om at QPR, Villa og Reading går ned, er det er par interessante fjes.

Weimann(...?), Benteke, Remy og N'Zogbia ville vel alle være mulige forsterkninger?

Benteke og Remy hadde jeg utvilsomt tatt imot, men hva tenker dere om de to andre?

Stangi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 578
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #65 på: 26. Feb. 2013, 08:00 »
Ja takk til Benteke! Men spørs vel om han ikke går til en topp 6 klubb eller en annen liga. Ser for meg at Tottenham vil ha en spiss som klarer å score mål. Ellers er det vel ikke så mange andre av topplagene som ville kjøpt Benteke?

Remy vil jeg ikke ha, han valgte QPR foran oss.
« Siste redigering: 26. Feb. 2013, 08:04 av Stangi »
Winning isn't everything, it's the only thing!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #66 på: 26. Feb. 2013, 11:45 »
Remy har jo så stor tro på QPR prosjektet at det blir vel umulig å hente han? :P

KarlRudolf

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #67 på: 26. Feb. 2013, 12:06 »
Ashley e gal nok til å hente Benteke for så å tenke å selge han vidare til en stor klubb etter 1 sesong. Men om City/Chelsea/Manu kjem med bud så står vell vi med huå i handa og null kjangs til å få han. So vi får heller fortsette galskapen vi har påbegynt :france:

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #68 på: 26. Feb. 2013, 13:00 »
Tar gjerne Benteke, men jeg er mer sugen på Remy. For meg er det ett mysterium hvorfor folk ikke vil ha han pga han gikk til QPR. Så vidt jeg har fått med meg, så har ikke Remy gjort noe skitten i den overgangen; jeg antar at han fikk en veldig god deal i QPR, både med tanke på nedrykksklausul, lønn og muligens sign-on-fee. En avtale jeg igjen antar er mye bedre enn hva vi kunne tilby. For meg er det derfor helt normalt og okey (selv om det er surt) at han valgte QPR, så no hard feelings. Han har ikke gjort noe annerledes enn hva 95% av fotballspillere gjør.
Om vi kun vil ha spillere som har oss som absolutte førstevalg, da har vi veldig få alternativer.

Minnes at det var mange som ikke ville ha MYM fordi han har uttalt at han en gang ville spille for Milan. Har ikke hørt så mye fra dem nå i det siste....

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #69 på: 26. Feb. 2013, 13:11 »
Ikke at jeg har noe i mot Remy, men jeg tror ikke det skjer.  Han sitter vel på dobbel lønn av hva Newcastle tilbydde, og etter det jeg har hørt er det kun han personlig som kan bryte kontrakten ved nedrykk, ikke klubben.  Han er altså sikkret kanonlønn selv om QPR rykker ned, og om han ikke imponerer noen storklubber nok til å bli hentet til dem med god lønn så tipper jeg han velger å herje i Championship med dobbel lønn av hva evt Newcastle ville vært villige å gi for han.
Genius by birth. Slacker by choice.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #70 på: 26. Feb. 2013, 15:54 »
Ikke at jeg har noe i mot Remy, men jeg tror ikke det skjer.  Han sitter vel på dobbel lønn av hva Newcastle tilbydde, og etter det jeg har hørt er det kun han personlig som kan bryte kontrakten ved nedrykk, ikke klubben.  Han er altså sikkret kanonlønn selv om QPR rykker ned, og om han ikke imponerer noen storklubber nok til å bli hentet til dem med god lønn så tipper jeg han velger å herje i Championship med dobbel lønn av hva evt Newcastle ville vært villige å gi for han.

Leste et sted at QPR tilbød det samme som NUFC, men vet ikke om det stemmer?

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #71 på: 26. Feb. 2013, 17:16 »
Ganske sikker på at Remy får 70-80k i uken i London, og tviler på at vi tilbydde så mye mer enn 40-45k. På en annen side så tror jeg ikke han er så lysten på å spille Championship, og er nok villig til å gå ned litt i lønn for å spille PL. I tillegg vil jo han med en ny klubb få en sign-on-fee for andre gang i år som garantert løser opp regnestykket litt.

Er ikke i mot Remy, men tar Benteke alle dager i uken hvis valget står mellom de to. Yngre, bedre, større potensial osv.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2643
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #72 på: 26. Feb. 2013, 18:54 »
Taarabt

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #73 på: 07. April 2013, 08:59 »
Krul, Ben Arfa, Cabaye?  :grine:

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #74 på: 07. April 2013, 09:06 »
Taarabt

SKrev om han tidlig i sesongen, og det er liten tvil om at han har hatt en bedre sesong i år enn i fjor. Men hvor god har ha vært i ettertid? Har ikke fått fulgt med så mye siden jeg flytta. En spiller som til tider er jævlig god, men som plutselig blir verdens dårligste fotballspiller i neste kamp.
Nei.