20. juni: Vi Þnsker Ä gjÞre forumet mer attraktivt for vÄre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for Ä gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Coventry City(17.februar 20:45)  (Lest 28319 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Coventry City(17.februar 20:45)
« Svar #195 pć: 18. Feb. 2010, 16:16 »
Antar at Inspector er pÄ saken Ä skaffe hÞydepunkter for oss ? :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Coventry City(17.februar 20:45)
« Svar #196 pć: 18. Feb. 2010, 16:18 »
Fiffige mÄl ihvertfall! Var smÄpen den til Routledge ja, fint treff!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som Ă„ kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Coventry City(17.februar 20:45)
« Svar #197 pć: 18. Feb. 2010, 16:38 »
Antar at Inspector er pÄ saken Ä skaffe hÞydepunkter for oss ? :)

Jeg er pĂ„ saken.  :) Men som jeg sa, hĂžydepunktene blir ikke lagt ut fĂžr 24t etter kampslutt og jeg skal vekk. Legger de ut i morgen tidlig.

Kommer til Ä legge ut flesteparten av hÞydepunktene fremover, hvertfall de kampene vi vinner. Men Swansea var sÄ grusom at jeg ikke orka Ä bruke tid pÄ det.. :)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Coventry City(17.februar 20:45)
« Svar #198 pć: 18. Feb. 2010, 16:39 »
SÄ folkens - nÄ vinner vi altsÄ 4-1 og har glimrende vingspill. Dette mÄ da bare vÊre flaks for Hughton? Han har vel strengt tatt ingenting med at dette fant sted?

Jeg liker dette. Geordier liker flott vingspill mer enn noe annet :)

Jeg tenkte pÄ det under kampen i gÄr. PÄ 3-1 og tilogmed det som var igjen pÄ 4-1, stÄr han fortsatt Ä "kjefter" pÄ spillerne. Roper instrukser, og plystrer sÄ de hÞrer det helt til Sunderland.
FÄr minus av bÄde meg og de som satt rundt meg for at han tar av Routledge, og setter pÄ Pancrate. Men pÄ 3-1, er det vel greit. Synes allikevel Routledge burde ha fortsatt, og spilt hele kampen.
Men Hughton virker som en barnevakt for laget under kamp, pÄ en positiv mÄte altsÄ. Roper nÄr han vil ha Jonas opp i press, eller et annet sted pÄ banen. Mener Hughton spilte en stor rolle i gÄrsdagens kamp, og egentlig i hver kamp vi spiller. Han fortjener ogsÄ litt kjeft nÄr det gÄr dÄrlig, men da mÄ han ogsÄ fÄ skryt nÄr det gÄr bra!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Coventry City(17.februar 20:45)
« Svar #199 pć: 18. Feb. 2010, 16:54 »
PĂ„ stillingen 3-1 er det vel greit Ă„ la Routledge hvile, og slippe utsette han for skader, strengt tatt :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som Ă„ kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Coventry City(17.februar 20:45)
« Svar #200 pć: 18. Feb. 2010, 16:58 »
Antar at Inspector er pÄ saken Ä skaffe hÞydepunkter for oss ? :)

Jeg er pĂ„ saken.  :) Men som jeg sa, hĂžydepunktene blir ikke lagt ut fĂžr 24t etter kampslutt og jeg skal vekk. Legger de ut i morgen tidlig.

Kommer til Ä legge ut flesteparten av hÞydepunktene fremover, hvertfall de kampene vi vinner. Men Swansea var sÄ grusom at jeg ikke orka Ä bruke tid pÄ det.. :)

Er igrunn ikke noe problem om du ikke laster op highlights til dei kampene som vises pÄ TV, siden dei er mulig Ä finne highlights til ellers pÄ nettet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Coventry City(17.februar 20:45)
« Svar #201 pć: 18. Feb. 2010, 17:14 »
Antar at Inspector er pÄ saken Ä skaffe hÞydepunkter for oss ? :)

Jeg er pĂ„ saken.  :) Men som jeg sa, hĂžydepunktene blir ikke lagt ut fĂžr 24t etter kampslutt og jeg skal vekk. Legger de ut i morgen tidlig.

Kommer til Ä legge ut flesteparten av hÞydepunktene fremover, hvertfall de kampene vi vinner. Men Swansea var sÄ grusom at jeg ikke orka Ä bruke tid pÄ det.. :)

Er igrunn ikke noe problem om du ikke laster op highlights til dei kampene som vises pÄ TV, siden dei er mulig Ä finne highlights til ellers pÄ nettet.

Det er egentlig et godt poeng.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Coventry City(17.februar 20:45)
« Svar #203 pć: 18. Feb. 2010, 17:47 »
Takker! Flotte mÄl alle sammen, men mÄ si meg litt overrasket over at Best ikke i det hele tatt har truffet mÄl pÄ to STORE sjanser han har fÄtt. Satser pÄ at det lÞsner snart da... :)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Coventry City(17.februar 20:45)
« Svar #204 pć: 18. Feb. 2010, 20:54 »
Tusen takk! Sier meg enig med de fleste andre - flotte mÄl. Smiler alltid av Ä se Carroll skÄre!
Nei.

Yahh

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Coventry City(17.februar 20:45)
« Svar #205 pć: 18. Feb. 2010, 21:42 »
Jepp fine mĂ„l! Syntes straffen sĂ„ litt billig ut, han falt veldig lett. Men flott Ă„ fĂ„ dommeravgjĂžrelser pĂ„ vĂ„r side for en gang skyld  :)

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Coventry City(17.februar 20:45)
« Svar #206 pć: 18. Feb. 2010, 22:00 »
Bra mÄl
NUFC kommer ingen veg sÄ lenge Ashley sitter pÄ toppen.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Coventry City(17.februar 20:45)
« Svar #207 pć: 18. Feb. 2010, 22:59 »
Jeg synes ikke straffen sÄ sÄ billig ut som mange skal ha det til. SÄ ut som en helt OK avgjÞrelse i mine Þyne som kunne ha vÊrt riktig dÞmt begge veier, men det er nÄ bare meg.

Skal ta en ny titt Ă„ se en gang til.


Da var den sett en gang til. Nei vettu hva, en helt OK dommeravgjÞrelse i mine Þyne. Kanskje han faller litt lett, men sÄ lett at det ikke er en straffe er det ikke. Basta! ;D
Nei.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Coventry City(17.februar 20:45)
« Svar #208 pć: 19. Feb. 2010, 11:53 »
Her  er castleverdens hĂžydepunkter, litt bedre kvalitet enn filminga av en tv-skjerm, hehe  :) Straffa sĂ„ billig ut ja, men som CH sa:vi er det laget som har fĂ„tt minst straffer denne sesongen.

Flotte mÄl. Spesielt 2. mÄlet: Flott pasning pÄ et godt lÞp fra Nolan og et ferdigscora innlegg. Og i tillegg hadde jo Nolan redning pÄ strek. En godkjent kamp av han mao.

SkjÞnner ikke hvordan Best klarte Ä bomme pÄ ballen pÄ 4-1 mÄlet, men det ble en flott dummy til taylor.

http://www.megaupload.com/?d=EI1F1UHL

Passord: shearer

Enjoy :)