20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Pris på TAN-utstyr  (Lest 11850 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Pris på TAN-utstyr
« på: 25. Juni 2009, 06:53 »
Jeg har lagt merke til at flere av brukerne her inne kunne ha tenkt seg å kjøpe t-skjorter med Toon Army Norway-logo på. Piquet har også stått på ønskelisten til flere. Derfor har jeg undersøkt litt angående priser både i innland og utland.

Siden jeg studerer i Argentina så vet jeg om et par bedrifter som trykker t-skjorter billig. Problemet her er imidlertid at det ville blitt mye stress med tanke på pakking, sending, toll, MVA-tillegg, transporttid og så videre.

Har også kommet i kontakt med en norsk bedrift som ser lovende ut, men prisen vil eventuelt bli noe dyrere, naturlig nok.

For oss er det viktig at vi kan tilby våre medlemmer varer til en fair pris. Vi skal ikke drive med "rip-offs" som en viss annen supporterklubb har gjort i mange herrens år. Derfor vil jeg gjerne spørre dere hva dere synes er en passelig pris på t-skjorter og piqueter med TAN-logo og kanskje en "Proud to be a Geordie"-tekst (o.l) på ryggen eller magen, slik at vi ikke begynner å importere store kvanta av ting som blir for dyrt å selge.

I tillegg lurer jeg på om dere har forslag til andre ting med Newcastles eller supporterklubbens logo som vi kan tilby våre medlemmer.

Frakt på enkle t-skjorter vil komme på ca 25 kr. Vi må også legge til 25 % MVA av salgsprisen, siden vi nå er en bedrift.

Setter pris på innspill!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

oyvinvo

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #1 på: 25. Juni 2009, 12:58 »