20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Pris på TAN-utstyr  (Lest 11850 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Pris på TAN-utstyr
« på: 25. Juni 2009, 06:53 »
Jeg har lagt merke til at flere av brukerne her inne kunne ha tenkt seg å kjøpe t-skjorter med Toon Army Norway-logo på. Piquet har også stått på ønskelisten til flere. Derfor har jeg undersøkt litt angående priser både i innland og utland.

Siden jeg studerer i Argentina så vet jeg om et par bedrifter som trykker t-skjorter billig. Problemet her er imidlertid at det ville blitt mye stress med tanke på pakking, sending, toll, MVA-tillegg, transporttid og så videre.

Har også kommet i kontakt med en norsk bedrift som ser lovende ut, men prisen vil eventuelt bli noe dyrere, naturlig nok.

For oss er det viktig at vi kan tilby våre medlemmer varer til en fair pris. Vi skal ikke drive med "rip-offs" som en viss annen supporterklubb har gjort i mange herrens år. Derfor vil jeg gjerne spørre dere hva dere synes er en passelig pris på t-skjorter og piqueter med TAN-logo og kanskje en "Proud to be a Geordie"-tekst (o.l) på ryggen eller magen, slik at vi ikke begynner å importere store kvanta av ting som blir for dyrt å selge.

I tillegg lurer jeg på om dere har forslag til andre ting med Newcastles eller supporterklubbens logo som vi kan tilby våre medlemmer.

Frakt på enkle t-skjorter vil komme på ca 25 kr. Vi må også legge til 25 % MVA av salgsprisen, siden vi nå er en bedrift.

Setter pris på innspill!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

oyvinvo

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #1 på: 25. Juni 2009, 12:58 »
Jeg tror en pris på under 200 (pluss frakt) om mulig ville gjøre de populære blandt medlemmmene.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #2 på: 25. Juni 2009, 13:51 »
Opp til 200kr er en ok pris det.  Personlig synes jeg "looken" og kvaliteten vil være det viktigste.

Andre ting som kan være morsomt å ha, og som nok enkelt kan skaffes for en rimelig penge er; Kaffekrus, nøkkelhanker, vimpler, luer/caps, buttons, badehånkle, sengesett.  Tja, uendelige muligheter :D
   
Jeg kunne godt tenkt meg baby/barneklær (viktig med rekruttering :P) men vil nok tro at det er for lite "marked" for det her på forumet så det vil nok ikke kunne forsvare seg.
sunt pueri pueri puerilia tractant

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #3 på: 25. Juni 2009, 14:48 »
Andre ting som kan være morsomt å ha, og som nok enkelt kan skaffes for en rimelig penge er; Kaffekrus, nøkkelhanker, vimpler, luer/caps, buttons, badehånkle, sengesett.  Tja, uendelige muligheter :D

Du heter vel ikke tilfeldigvis Peter Childcock? :P

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #4 på: 25. Juni 2009, 15:00 »
Andre ting som kan være morsomt å ha, og som nok enkelt kan skaffes for en rimelig penge er; Kaffekrus, nøkkelhanker, vimpler, luer/caps, buttons, badehånkle, sengesett.  Tja, uendelige muligheter :D

Du heter vel ikke tilfeldigvis Peter Childcock? :P

D e heilt riktig, å æ e en businessmainn av rang, æ e en kræmmare, det har æ vært siden mor mi klæmte mæ ut av fødekanalen sin :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #5 på: 26. Juni 2009, 17:37 »
Den MÅ være intern. Jeg skjønner ikkeno..

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #6 på: 27. Juni 2009, 00:18 »
http://no.wikiquote.org/wiki/Radioresepsjonen

Googler man det finner en ut at det er en karakter fra Radioresepsjonen. Jeg skjønte heller ingenting :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #7 på: 27. Juni 2009, 00:55 »
Jeg sjekket linken..... og skjønte ENDA MINDRE!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #8 på: 27. Juni 2009, 03:04 »
Vil tro eneste måten vi andre dødelige skal skjønne det på, er å høre på radioresepsjonen...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #9 på: 27. Juni 2009, 16:09 »
Den enkleste løsningen er å bruke et eksternt byrå. Fra min organisasjonserfaring har jeg gode erfaringer med Online Reklame, som holder til i Kristiansand. De kan lage nettbutikk og håndterer design, pakking og post. Det er verdt å undersøke dette. De håndterer nettbutikker for store organisasjoner, og kan muligens gi oss et godt tilbud.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #10 på: 28. Juni 2009, 16:00 »
Vi har jo tracker også som holder til i norge som lager piquer med kvalitet. Bruker dette selv på jobben med firma logo på og det er behagelig å gå i.

http://www.tracker.no/

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #11 på: 28. Juni 2009, 20:34 »
For meg er kvaliteten og utseende det klart viktigste. Er dette bra så kan jeg gladelig betale opptil 300kr. Men hvis kvaliteten på t-skjortene blir slik at man ikke kan bruke de etter 3 vask, så synes jeg vi kan la være å lage de.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #12 på: 29. Juni 2009, 00:27 »
Har laget noen forslag på hvordan t-skjorter jeg synes det skal være



bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #13 på: 29. Juni 2009, 10:55 »
For stor tekst, og det samme med logoen. Jeg vil gjerne at klærne skal kunne brukes på kontoret også, og jeg får helt klart ikke tillatelse av sjefen til å ha noe så skrikende...

Jeg tenker litt mer som "Silent is the new loud..."

Men mulig det er bare meg som vil ha små logoer?

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #14 på: 29. Juni 2009, 11:28 »
For stor tekst, og det samme med logoen. Jeg vil gjerne at klærne skal kunne brukes på kontoret også, og jeg får helt klart ikke tillatelse av sjefen til å ha noe så skrikende...

Jeg tenker litt mer som "Silent is the new loud..."

Men mulig det er bare meg som vil ha små logoer?

Helt enig med deg..
sunt pueri pueri puerilia tractant