20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle om FEM år?  (Lest 4000 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Amu - Luque

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
Newcastle om FEM år?
« på: 13. Okt. 2007, 00:33 »
hello folkens, har dere tenkt på hvordan Newcastle United kommer til å være om fem år?
hvilke spillere trur dere er her..?

juniorer jeg trur har slått til:
Tim Krul
David Edgar
James Troisi
Andrew Carroll
Mark Donninger

Tror at noen av dem forsvinner da.. umulig å svare på nå..

MEN hva tror dere? Er vi i PL? er vi blant Top 4? Har vi kommet langt i Europa?
Newcastle United We Stand

Heinrich

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 193
    • Vis profil
Sv: Newcastle om FEM år?
« Svar #1 på: 13. Okt. 2007, 01:44 »
Newcastle om fem år er et helt annet lag enn det er nå, det er bombesikkert, resten er fullstendig usikkert.
Tror bare et par av juniorene slår til, Andy Carroll og kanskje Krul hvis han får matching på høyt nivå.
Bør være på topp 7-8 i det som sikkert kommer til å være en knalltøff liga, der hovedpersonene styrer fra sin egen suite i VIP-tribuna oppkalt etter seg selv.

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Newcastle om FEM år?
« Svar #2 på: 13. Okt. 2007, 09:17 »
NUFC om fem år er veldig vanskelig å spå, tror helt sikkert vi er i PL, og jeg tror at vi fortsatt skal være med å kjempe om E-cup plasser da, men man veit jo aldri, kanskje kommer det en russisk innvasjon i PL og alle andre lag blir som Chelsea og City.. Da skal det bli vrient å være topp 7-8
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

moseid

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Newcastle om FEM år?
« Svar #3 på: 13. Okt. 2007, 10:59 »
Topp 4. Lett.
Big Sam sitter.
Owen scorer fortsatt like mye. Krul har tatt over for legenden Shay Given.
Taylor er selvfølgelig kaptein, også på landslaget, der Milner også er selvskreven.
Martins blei, og runda 100 mål i PL forrige sesong.
Zog er verdensstjerne.

Fred ut.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Newcastle om FEM år?
« Svar #4 på: 13. Okt. 2007, 12:43 »
Nå ser det bedre ut på lenge og jeg har stor tro på Sam som manager. Fem år er lang tid og vanskelig å spå, men vi har sett første tegn på at vi er på vei tilbake i toppen i år. Sam virker som rett manager og hvis han får mideler å kjøpe for kan ha lage et veldig bra lag. Tror vi hvertfall er topp 6.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Newcastle om FEM år?
« Svar #5 på: 13. Okt. 2007, 12:47 »
Håper at Given er vår keeper til han er 40 år.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Newcastle om FEM år?
« Svar #6 på: 13. Okt. 2007, 13:02 »
Given spiller nok i nufc om fem år, men ti han er 40 er jeg litt usikker på.. ;)

Om fem år så håper jeg at Carroll er en spiss som scorer over 15 mål HVER sesong og at Carroll/Martins er PL's beste spisspar, at Zog er stjernespilleren vår, at Edgar og Taylor er vårt stopperpar, Krul og Forster utfordrer SHay Given som snart legger opp, James Milner er blitt en stjerneving og fast på england, Jose Enrique spiller sin 50 landskamp for spania og er på årets lag i england for 3 året på rad og "finally" at Taylor som kaptein løfter FA-cup trofeet på Wemley foran en manager Alan Shearer som er "rørt til tårer".....forøvrig ikke vårt første trofeet siden 1969... ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Heinrich

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 193
    • Vis profil
Sv: Newcastle om FEM år?
« Svar #7 på: 13. Okt. 2007, 14:11 »
Martins kan nok aldri bli en del av et "PL`s beste spisspar", han er alt for ukomplett som spiller for det.
Misforstå meg rett, han er en god spiller, grei å ha til og med for et topplag, men det finnes så mange spillere som ligger en klasse over han.
Blir kanskje litt mye hat fra meg mot Martins nå (mtp Owen-tråden), jeg synes Martins er en god og nyttig spiller i stallen vår, men jeg tviler på at han noensinne kommer til å ta steget opp til de aller, aller beste, han har rett og slett ikke verdensklasse-potensialet i seg (tro meg, jeg håper jeg tar feil angående dette).
Dette er ikke det samme som å si at han er en dårlig spiss. Ameobi er en dårlig spiss. Martins er god, men ikke i ypperste toppklasse, og kommer heller aldri til å være der.

Kenneth Santa Cruz Bassan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 409
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Newcastle om FEM år?
« Svar #8 på: 13. Okt. 2007, 14:22 »
Tror de som vil være der er :

N'Zogbia, Krul, Taylor, Milner. Resten av gjengen begynner å bli gamle. Carrol vill vell også kanskje ha plass der fremme.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle om FEM år?
« Svar #9 på: 13. Okt. 2007, 14:48 »
Håper da sannelig Owen kan være her og blitt en av klubbens største spillere!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Newcastle om FEM år?
« Svar #10 på: 13. Okt. 2007, 15:30 »
Vel, visjonen til vår kjære eier var vel å vinne serien innen 5 år og CL innen 8 elns.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle om FEM år?
« Svar #11 på: 13. Okt. 2007, 22:50 »
Var det ikke å vinne PL innen 3 år og CL innën 5 år da?

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Newcastle om FEM år?
« Svar #12 på: 13. Okt. 2007, 23:17 »
Haha, det var da optimistisk...

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Newcastle om FEM år?
« Svar #13 på: 14. Okt. 2007, 07:53 »
Optimistisk, men skal man bli best må man sikte høyt -  og da gjerne noe høyere enn det som er "mulig". Helt rett innstilling av klubben. Om fem år har vi også et lag propfullt av egenproduserte talenter krydret med noen gode spillere hentet fra andre klubber. N'Zogbia og Milner raserer et hvert lag med sine raid på hhv venstre og høyre side. "The Bull" har stålkontroll på det defensive på venstrebacken og Taylor er sjefen over alle sjefer i midtforsvaret. På topp har vi en målmaskin av dimensjoner i Carroll. I mål står den nye Given i form av Krull.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Newcastle om FEM år?
« Svar #14 på: 14. Okt. 2007, 09:30 »
Det du skriver der Ulf, høres ganske riktig ut i forhold til mine tanker å..Jeg tror Allardyce faktisk fremdeles sitter i stolen, vist fremgangen fortsetter..Penger er det nok å ta av, å vi kommer til å se stjernespillere ankomme..Vi spiller attraktiv fotball, å Newcastle blir igjen den klubben alle elsker som sitt 2 lag, som under Keegans dager..
Innen 5 år, er jeg 100%sikker på vi har løftet en pokal 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.