20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2022  (Lest 31730 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #240 på: 30. Juli 2022, 21:09 »
Leicester er vel i en situasjon at de må selge før de kan kjøpe, men Maddison tror jeg det sitter langt inne å kvitte seg med for de. Ikke urealistisk, men tviler på at denne går i boks. Synd, da jeg liker Maddison godt.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #241 på: 02. Aug. 2022, 10:47 »
Om det ikke kommer inn en spiss kan vi bare glemme topplassering tror jeg. Wilson kommer til å bli skadet innen noen uker og da er vi stuck med Wood i uoverskuelig fremtid.

Når det er sagt tror jeg vi kommer til å være ganske aktive mot slutten av august. Fortsatt mange klubber som er nødt til å selge spillere og etterhvert må de jekke ned prisen
« Siste redigering: 02. Aug. 2022, 10:50 av lefsen »

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #242 på: 02. Aug. 2022, 14:09 »
Hvis vi ikke er villige til å strekke det litt for Maddison, når er vi det? Han forvandler umiddelbart angrepsspillet vårt. Det spiller egentlig ingen rolle for de flestes mening at hvis vi har en sjanse til en spiller av kvalitet, så går vi for det og mer som det som har blitt sagt gang på gang at det er et strengt budsjett 

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #243 på: 02. Aug. 2022, 16:26 »
Maddison ville vært en enorm signering, og ville helt klart boosta angrepet vårt! Men kor langt er vi villig til å strekke oss? £50, £55, £60mill?🤷‍♂️ Hva tenker folk om en eventuell byttehandel, hvor Dubravka går motsatt vei?

Ryktes at Leicester ser på Aouar fra Lyon som en mulig erstatter, og det ryktes om en pris på £12-15mill. Nesten vurdert Lyon-stjernen istedenfor?🙊 Han er klasse!

Ser også at West-Ham er i samtaler med Burnley, om Cornet. Synd dersom han ender opp der og ikke hos oss. £17,5mill for han er et kupp!

Ellers enig med lefsen, vi MÅ ha inn en spiss før vinduet stenger. Vi kan ikke gamble på at Wood plutselig skal slå til.
Werner på lån med opsjon hadde vært rått, men Leipzig er visstnok godt i gang med samtalene.
Tror fortsatt at Dennis i Watford kunne blitt bra hos oss. Eventuelt Sarr, Joao Pedro..?
« Siste redigering: 02. Aug. 2022, 16:30 av Jonas99 »

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #244 på: 02. Aug. 2022, 16:51 »
Maddison ville vært en drøm. Joe, Bruno og Maddison er en knallsterk midtbane.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #245 på: 02. Aug. 2022, 17:21 »
Joelinton-Bruno-Maddison (Om de fortsetter å prestere på samme nivå) hadde blitt en av de aller beste sentrale midtbanene i PL.

Nå som overgangsvinduet etter hvert nærmer seg slutten får vi nok inn et par spillere. Er litt i tvil om Dubravka skal inkluderes i en handel med Maddison, han er vel fult på høyde med Pope, og konkurranse er viktig!

Håper på Maddison og en spiss. Etter det jeg har sett av Almiron i vennskapskampene så tror jeg han kan bekle høyre vingplass på en fin måte med Maddison, Fraser, Willock og Murphy som alternativer.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #246 på: 03. Aug. 2022, 09:50 »
Maddison ville vært en enorm signering, og ville helt klart boosta angrepet vårt! Men kor langt er vi villig til å strekke oss? £50, £55, £60mill?🤷‍♂️ Hva tenker folk om en eventuell byttehandel, hvor Dubravka går motsatt vei?

Sies at vi har bydd 40, Leicester vil ha 60. I dagens marked er vel ikke det en helt sinnsyk sum for Maddison (og vi har vel pengene til det) så den der ville jeg bare fått over linja. En type spiller vi mangler akkurat nå og som på papiret virkelig ville komplimentert laget vårt.

Når man ser på troppen vår nå så har vi en topp 10 startellever, men noen få skader på kritiske spillere kan virkelig se oss slite. En spiss er helt nødvendig å få inn, gjerne også en ving og litt bedre dekning på backplassene.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #247 på: 04. Aug. 2022, 00:00 »
Det sies at Sesko er tilgjengelig for 45 miill pund og maddison for ca 55 mill pund..
Tror disse gutta kommer tilpass jeg.. og da kan vi fort lukte på topp 6. United og Chelsea har sett svake ut..

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #248 på: 04. Aug. 2022, 05:40 »
Det sies at Sesko er tilgjengelig for 45 miill pund og maddison for ca 55 mill pund..
Tror disse gutta kommer tilpass jeg.. og da kan vi fort lukte på topp 6. United og Chelsea har sett svake ut..
Er enig med at Maddison sansynlig hadde vert ein god signering, er meir usikker på Sesko.....
Trur Sarr fra Watford hadde vore ein bedre signatur .... veit ikkje kva vi kunne måtte betale for Sarr ?

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #249 på: 04. Aug. 2022, 21:36 »
Det sies at Sesko er tilgjengelig for 45 miill pund og maddison for ca 55 mill pund..
Tror disse gutta kommer tilpass jeg.. og da kan vi fort lukte på topp 6. United og Chelsea har sett svake ut..
Er enig med at Maddison sansynlig hadde vert ein god signering, er meir usikker på Sesko.....
Trur Sarr fra Watford hadde vore ein bedre signatur .... veit ikkje kva vi kunne måtte betale for Sarr ?

Nei Sarr er jo skadet hele tiden. Sesko er et beist av en unggutt som har klasse. Ville vært helt rått å få han inn. Vil gå såpass langt å si at 45 mill pund er en kjempepris for han. Voldsomt potensialet.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #250 på: 04. Aug. 2022, 22:23 »
Kjenner ikkje til Sarr og hans skadehistorikk..... så det er mulig du har rett. Sesko er ung som du sier, og uerfaren men på sikt kan hende han er eit kjempetalent. Frykter berre at det kanbli brukt for ein erstatning for Wilson tidlig........ Rekner med våre speidere trekker ein joker opp av ermet snart  8)
Noen med gode forslag som ikkje har vore nevnt......??

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #251 på: 05. Aug. 2022, 15:21 »
Ser ut som me må venta heilt til enden av vindauget før me får inn nokon nye... Bør vera 2 offansive. 1 kjøp og 1 lån.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #252 på: 07. Aug. 2022, 05:33 »
Det er hvertfall nødt til å handles mer før vinduet stenger, det er vi alle enige om. Offensiv midtbane- og/eller ving, samt spiss må inn.

Lager (for gøy) en liste over spillere i nevnte posisjoner, som vi har vært linket med siste 1-2mnd :P Må vel være mulig å få inn et par av disse, enten ved kjøp eller lån? Hvem bør vi isåfall gå for?

Offensiv midtbanespiller
James Maddison (26år): £60mill
Lucas Paquetá (25år): £35-40mill
Carlos Soler (25år): £36mill
Youri Tielemans (25 år): £25-30mill
Houssem Aouar 24 år): £12-15mill

Ving (som foretrekker høyresiden)
Jeremy Doku (20år): £50mill
Ismaila Sarr (24år): £30-40mill
Gonçalo Guedes (26år): £30mill
Ridle Baku (24år): £15-20mill


Ving (som foretrekker venstresiden)
Harvey Barnes (25år): £50mill
Jack Harrison (26år): £40-45mill
Kamaldeen Sulemana (20år): £30mill
Hamed Traore (22år): £20-30mill

Spiss
Benjamin Šeško (19år): £45-50mill (ønsker selv å bli værende i Salzburg)
Jonathan David (22år): £38-45mill
Goncalo Ramos (21år): £35-40mill
Timo Werner (26år): £30-35mill
Giacomo Raspadori (22år): £26-35mill (vært morsomt å snappet han foran West-Ham)
Emmanuel Dennis (25år): £20mill
« Siste redigering: 07. Aug. 2022, 05:35 av Jonas99 »

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #253 på: 07. Aug. 2022, 15:12 »
Fin oversikt!

Mine favoritter er Maddison og Sesko. Maddison går rett inn i laget og hever det uten tvil. Sesko som rotasjons valg med Wilson hvor han kan sakte men sikkert kan tilpasse seg PL gradvis og kanskje bli en verdensklasse spiss en dag.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #254 på: 07. Aug. 2022, 20:29 »
Fin oversikt!

Mine favoritter er Maddison og Sesko. Maddison går rett inn i laget og hever det uten tvil. Sesko som rotasjons valg med Wilson hvor han kan sakte men sikkert kan tilpasse seg PL gradvis og kanskje bli en verdensklasse spiss en dag.
Enig, men blir fort veldig dyrt. Tenker det blir en permanent og en på lån (med mulig kjøp neste sommer)