20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2022  (Lest 31713 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #165 på: 29. Juni 2022, 11:31 »
Vet ikke om man skal legge noe i det som spekuleres, at kassa for spillerkjøp begynner å gå tom? Om det må velges, vil jeg foretrekke spiss fremfor høyre kantspiller. Har brukbar dekning der med Fraser/Murphy/Ritchie, samt Almiron har vel vært brukbar der? (bør oppgraderes de og, for all del). Wood scorer ikke nok, Wilson er en kjeks. Skal vi kjempe om topp 10, så må vi ha noen som scorer jevnlig.

Her er du på villspor.

Høyre kant er UTEN TVIL, vårt svakeste punkt og det er kun store middelmådigheter der. Om jeg kunne fått inn posisjon til så hadde dette klart vært denne.

Høyre kant > Spiss > Sentral defensiv midtbanespiller hos meg.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #166 på: 29. Juni 2022, 20:51 »
Vet ikke om man skal legge noe i det som spekuleres, at kassa for spillerkjøp begynner å gå tom? Om det må velges, vil jeg foretrekke spiss fremfor høyre kantspiller. Har brukbar dekning der med Fraser/Murphy/Ritchie, samt Almiron har vel vært brukbar der? (bør oppgraderes de og, for all del). Wood scorer ikke nok, Wilson er en kjeks. Skal vi kjempe om topp 10, så må vi ha noen som scorer jevnlig.

Her er du på villspor.

Høyre kant er UTEN TVIL, vårt svakeste punkt og det er kun store middelmådigheter der. Om jeg kunne fått inn posisjon til så hadde dette klart vært denne.

Høyre kant > Spiss > Sentral defensiv midtbanespiller hos meg.
Spiss uten tvil.
Tenk deg Wilson skada i 2 seriekamp, og Woods blir erstatningen fram til nyttår.... ...... kan bli stusselig for oss! Har tross alt alternativer på høyre kant...... defensiv midtbane .......Shelvey/Bruno.
Spiss > Def sentral midtbane> Høyre kant ........i den rekkefølge.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #167 på: 29. Juni 2022, 23:37 »
Spiss og høyrekant kommer nok inn. Omtrent samtlige medier har meldt at det er posisjoner som skal styrkes. Vil si at begge er like viktige. Høyrekanten er like impotent som det Wood presterer og Wilson holder ikke hele sesongen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #168 på: 30. Juni 2022, 09:28 »
Vi får stjele Wout Weghorst fra Besiktas da. Han var jo tross alt messias sammenlignet med Wood  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #169 på: 30. Juni 2022, 10:44 »
West Ham signerer Danjuama for 34 millioner, en spiller jeg VIRKELIG håpte vi kunne gå for. Ett røverkjøp i dagens marked.

West Ham ser fryktelig solide ut og har forsterket bedre enn oss uten tvil.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #170 på: 30. Juni 2022, 11:56 »
West Ham signerer Danjuama for 34 millioner, en spiller jeg VIRKELIG håpte vi kunne gå for. Ett røverkjøp i dagens marked.

West Ham ser fryktelig solide ut og har forsterket bedre enn oss uten tvil.

Jepp. Hadde virkelig lyst på han. Spilt under Howe i Bournemouth og.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #171 på: 30. Juni 2022, 12:44 »
West Ham signerer Danjuama for 34 millioner, en spiller jeg VIRKELIG håpte vi kunne gå for. Ett røverkjøp i dagens marked.

West Ham ser fryktelig solide ut og har forsterket bedre enn oss uten tvil.

Jepp. Hadde virkelig lyst på han. Spilt under Howe i Bournemouth og.

Ser ut som det er problemer med personlige betingelser.

Om vi ikke er der så er det kanskje noe Eddie ikke liker med han?

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #172 på: 30. Juni 2022, 13:04 »
Ventre/høyre kant spiller jo ingen rolle. Da maxi trolig er tiltenkt en rolle i laget og kan spille på begge sider.
Jeg vil gjerne se Diaby inn portene. 22 år! Leverer tall som er helt syke i fjor. Og allerede etablert Fransk landslagsspiller. Mitt klare første valg!

Med Diaby inn er det heller ikke krise med wilson ute en periode. For Diaby er også en målscorer fra ving. Scorte 16 mål i liga i fjor. Så en hardtarbeidende wood i mellom maxi og Diaby vil gi mye mål uansett.

Pausen vi får midtveis i sesongen vil gjøre Wilson en stor tjeneste. Passer oss helt perfekt.

Tror vi allerede lukter på topp 6, men med Diaby inn tror jeg vi fort kan lukte på topp 4!
Et supert vindu til nå, og kommer nok 2-3 til inn også.

Vinduet til nå:

Targett: en av ligaens beste backer fra nyttår og inn. Kanskje bedre defensivt enn offensivt, men når vi har Trippier på motsatt side passer det perfekt. 12 mill pund er en no brainer.

Pope: yngre, større og bedre enn vår Dub. Veldig undervurdert keeper. Keeperen med 3 dje mest cleen sheet i pl to siste sesongene. Bak kun poop og city som har lag/forsvar i egen klasse i forhold til resten sånn stova er pr nå. Vil overraske meg stort om Pope ikke etablerer seg som keeper nr 1 både i Newcastle og på det engelske landslaget.
10 mill pund er jo på grensa til ran!

Botman:
«Vår kompany» 22 år og kaptein på u21 Holland. En mann som har gått ajaxskolen. Spillende stopper med et lass av muskler. Allerede vunnet liga i Frankrike+ Spilt i Champions League. Har stor tro på han! Ligner litt på van djik i spillestil. Faktisk helt sykt at vi klarte bringe han til oss så tidlig i prosjektet. Klassestopper!
« Siste redigering: 30. Juni 2022, 13:19 av TooN »

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #173 på: 30. Juni 2022, 17:51 »
Leser flere steder i dag at Diaby ønsker å følge Bootman og signere for Newcastle. Har nevnt han tidligere.

Tror nok Pope hadde vært fast inventar på England om han hadde spilt fast i type Topp 6 klubber. Han har hatt en vanskelig jobb i Burnley og fortsatt har han en fremragende statistikk med sine 2 m. I høyde. Imponerende kjøp.

Så er vi vel inne med et kontrakts forslag til Eriksen.

Til sist vil jeg også nevne han Napoli spissen fra Nigeria. (Osimhen). Går rykter om at vi jobber med å få han inn.

Blir vel fort duket for århundrets overgangsvindu dette for oss Newcastle supportere.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #174 på: 30. Juni 2022, 17:55 »
Og ikke for å glemme at planlegging for et flunkende nytt treningsanlegg nå skal være godkjent og at St James park skal pusses opp, evt. bygges ut der det er mulighet. Litt off tropic her inne, men synes det er greit å nevne.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #175 på: 30. Juni 2022, 18:32 »
Og ikke for å glemme at planlegging for et flunkende nytt treningsanlegg nå skal være godkjent og at St James park skal pusses opp, evt. bygges ut der det er mulighet. Litt off tropic her inne, men synes det er greit å nevne.

Allerede nevnt i en annen tråd ;)
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #176 på: 30. Juni 2022, 18:49 »
Og ikke for å glemme at planlegging for et flunkende nytt treningsanlegg nå skal være godkjent og at St James park skal pusses opp, evt. bygges ut der det er mulighet. Litt off tropic her inne, men synes det er greit å nevne.

Allerede nevnt i en annen tråd ;)

Beklager Geordie! Så det nå, skal holde meg til tema her inne :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #177 på: 01. Juli 2022, 11:03 »
Leser flere steder i dag at Diaby ønsker å følge Bootman og signere for Newcastle. Har nevnt han tidligere.

Tror nok Pope hadde vært fast inventar på England om han hadde spilt fast i type Topp 6 klubber. Han har hatt en vanskelig jobb i Burnley og fortsatt har han en fremragende statistikk med sine 2 m. I høyde. Imponerende kjøp.

Så er vi vel inne med et kontrakts forslag til Eriksen.

Til sist vil jeg også nevne han Napoli spissen fra Nigeria. (Osimhen). Går rykter om at vi jobber med å få han inn.

Blir vel fort duket for århundrets overgangsvindu dette for oss Newcastle supportere.



Om de hadde fått tak i Osimhen hadde det vært ellevilt. Han er så bra han.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #178 på: 01. Juli 2022, 11:16 »
Belotti på free transfer, hadde det vært noe? Kontrakten med Torino gikk ut i går. 28 år, italiensk landslagsspiller. Ikke den mest målfarlige, men scoringsnitt på ca 1 mål per 3. kamp er absolutt brukbart.
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #179 på: 01. Juli 2022, 14:18 »
Belotti på free transfer, hadde det vært noe? Kontrakten med Torino gikk ut i går. 28 år, italiensk landslagsspiller. Ikke den mest målfarlige, men scoringsnitt på ca 1 mål per 3. kamp er absolutt brukbart.

Grei nødløsning, men Diaby og Napoli spissen inn så banker vi på topp 4 døra raskere enn antatt