20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 20/21  (Lest 33597 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #90 på: 24. Jan. 2022, 19:08 »
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #91 på: 30. Jan. 2022, 16:57 »
Everton forsterker med van de Beek.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #94 på: 31. Jan. 2022, 08:17 »
https://www.reddit.com/r/reddevils/comments/sg3m3a/mason_greenwoods_girlfriend_on_instagram_with/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf

Høres ut som en manipulativ psykopat. Greenwood er vel et av de største talentene på balløya om dagen, blir interessant å se endelig utfall i denne saken.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #95 på: 31. Jan. 2022, 09:28 »
Tro om ikke karrieren hans er over. I hvertfall på det nivået her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #96 på: 31. Jan. 2022, 21:26 »
Wout Weghorst.. Er han så god som folk skal ha det til? Hvorfor var vi ikke på han i så fall?

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #97 på: 31. Jan. 2022, 21:34 »
Si det. Nå er vel speider nettverket i Newcastle svært begrenset og Eddie Howe ville ha Wood.

Burnley har jo nå signert en oppgradering av Wood til under halve prisen av vi betalte for Wood.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #98 på: 31. Jan. 2022, 21:54 »
Jeg skal være helt ærlig å innrømme at jeg ble enormt sjokkert over at Burnley hentet Wout Weghorst til latterlige £12m, men han var vel inne i sitt siste år av kontrakten med Wolfsburg om jeg ikke tar feil. Så da gir det plutselig litt mer mening. Men her burde Newcastle vært frempå. Target man som er stor, sterk og flink til å holde på ball, men også en meget god poacher. Tror Burnley har gjort et kupp her, og tror de kommer bedre ut av dette enn Newcastle.
Nei.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #99 på: 31. Jan. 2022, 22:28 »
Jeg skal være helt ærlig å innrømme at jeg ble enormt sjokkert over at Burnley hentet Wout Weghorst til latterlige £12m, men han var vel inne i sitt siste år av kontrakten med Wolfsburg om jeg ikke tar feil. Så da gir det plutselig litt mer mening. Men her burde Newcastle vært frempå. Target man som er stor, sterk og flink til å holde på ball, men også en meget god poacher. Tror Burnley har gjort et kupp her, og tror de kommer bedre ut av dette enn Newcastle.

Weghorst er en fanatisk signering for Burnley og en klar oppgradering av Wood. Nederlandsk landslagsspiller av et helt annet kaliber enn Wood. Tror dessverre dette er vinduets store signering når status gjøres opp i midten av mai.

Er rimelig sikker på at han klarer 10+ mål ut sesongen, mens jeg blir overrasket om Wood finner nettmaskene en eneste gang.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #100 på: 05. Feb. 2022, 20:38 »
Det er jaggu meg imponerende det Dean Smith holder på med i Norwich, med den skandaløst dårlige troppen. 5 seiere, 2 uavgjort og 6 tap på 13 kamper. Fire seiere på rappen nå. hvor av to har vært cupkamper mot Charlton og Wolves. Avskrev Norwich tidlig i sesongen, men etter managerbyttet har ting sett veldig positivt ut for de.
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #101 på: 05. Feb. 2022, 20:51 »
Weghorst sin debut mot Watford var på nivå med Wood sin debut mot Watford.. Da er det vel bare å avskrive han med en gang da, slik som enkelte virker å ha gjort med Wood? ;)

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #102 på: 06. Feb. 2022, 16:15 »
Weghorst sin debut mot Watford var på nivå med Wood sin debut mot Watford.. Da er det vel bare å avskrive han med en gang da, slik som enkelte virker å ha gjort med Wood? ;)

Ja han er på nivået, bare litt høyere scoringssnitt, god konklusjon støtter den 100%

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #103 på: 06. Feb. 2022, 20:30 »
Weghorst sin debut mot Watford var på nivå med Wood sin debut mot Watford.. Da er det vel bare å avskrive han med en gang da, slik som enkelte virker å ha gjort med Wood? ;)

Ja han er på nivået, bare litt høyere scoringssnitt, god konklusjon støtter den 100%

Timo Werner bøttet inn mål i Bundesliga. Er ingen hemmelighet at det on average er vanskeligere å score i PL. Jeg mener ikke å avskrive han allerede, det er mer et stikk mot de som dømte Wood nord og ned etter 1 kamp. Vil de samme dømme Weghorst nord og ned allerede nå? Det kan godt hende at Wood ikke blir en hit, men litt tid må han nå få før vi kan bestemme oss for at han er en flopp.
« Siste redigering: 07. Feb. 2022, 01:40 av Eriksen »

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #104 på: 09. Feb. 2022, 21:15 »
Norwich rett opp i ledelsen mot Palace. Ikke bra!
Nei.