20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-West Ham 05.07.20 kl. 15.15  (Lest 2129 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Newcastle-West Ham 05.07.20 kl. 15.15
« på: 05. Juli 2020, 10:11 »
Nok en kamp å se frem til. Newcastle har vært gode etter Corona pausen og ligger nå kun 5 poeng bak 8 plassen som kan gi Europa cup spill neste år.

Newcastle vant oppgjøre på Olympiastadion (London Stadium) 3-2 i fjor og har vunnet 7 av de siste 11 oppgjørene mot West Ham. West Ham har alt å spille for, for å unngå nedrykk.

Joelinton, Lascelles og Longstaff er usikker. Mest sannsynlig lagoppstilling:

Dubravka-Manquillo-Fernandez-Schar-Rose-Shelvey-Hayden-Richie-Almiron-Maximin-Gayle
« Siste redigering: 05. Juli 2020, 11:53 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Newcastle-West Ham 05.07.20 kl. 15.15
« Svar #1 på: 05. Juli 2020, 14:43 »
Newcastle United: Martin Dúbravka; Emil Krafth, Jamaal Lascelles, Federico Fernández, Javier Manquillo; Jonjo Shelvey, Isaac Hayden, Miguel Almirón; Allan Saint-Maximin, Dwight Gayle, Joelinton.

Substitutes: Karl Darlow, DeAndre Yedlin, Fabian Schär, Danny Rose, Nabil Bentaleb, Matty Longstaff, Valentino Lazaro, Matt Ritchie, Andy Carroll.

Ikke ille dette laget. Tror det er greit at Joelinton får hvile på spissplass.  :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle-West Ham 05.07.20 kl. 15.15
« Svar #2 på: 05. Juli 2020, 14:50 »
Dette er en kamp vi skal ha gode muligheter til å vinne.. Spørsmålet er om gutta nå får skikkelig flyt siden de nå har lave skuldre pga at plassen er sikret, eller om at det kollapser litt.. Er uvant posimist, så jeg satser på det førstnevnte

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle-West Ham 05.07.20 kl. 15.15
« Svar #3 på: 05. Juli 2020, 16:41 »
Faen.. Dette var ikke fortjent.. Synes vi har spilt ganske så bra

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle-West Ham 05.07.20 kl. 15.15
« Svar #4 på: 05. Juli 2020, 16:42 »
Forstår ikke hva Joelinton gjør på banen. Knøder noe så vanvittig.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle-West Ham 05.07.20 kl. 15.15
« Svar #5 på: 05. Juli 2020, 16:43 »
Fy faen.. Vi spiller jo faktisk ball..

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Newcastle-West Ham 05.07.20 kl. 15.15
« Svar #6 på: 05. Juli 2020, 17:57 »
Igjen en godt gjennomført kamp av Newcastle. Hadde håpet på et 3-2 scoring til Newcastle, men West Ham tok litt over etter 2-2 scoringen. Lascelles gjør en tabbe, men men. Liker mye bedre 4-2-3-1 formasjonen vi nå har gått over til. Kan fortsatt ikke helt se hva som skal til for å få en stjernespiller ut av Joelinton.

Også glad for at vi ikke må flytte opp backene på hvert eneste innkast på motsatt banehalvdel. Bedre at innkast blir tatt hurtig.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Newcastle-West Ham 05.07.20 kl. 15.15
« Svar #7 på: 05. Juli 2020, 18:43 »
Vi er helt annet lag etter corona-pausen. Det er faktisk svært underholdende å se på til tider. Synes gutta så litt slitne ut i dag. Mulig man har det tette kampprogrammet litt i bakhodet. Synes Maximin og Almiron kunne hvilt denne kampen når det ikke virket som vi gikk all in for tre poeng i utgangspunktet. Blir spennende å se om vi har lært noe fra cupkampen når vi møter City igjen i neste.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Newcastle-West Ham 05.07.20 kl. 15.15
« Svar #8 på: 05. Juli 2020, 19:33 »
Da er vi helt offisielt sikret PL plass også for 20/21 sesongen.

Kanskje det er en klausul om dette vedr. Nye eiere.

Kampprogrammet tar nok på. Mot City håper jeg egentlig vi ikke går ut i en 5-3-2  formasjon igjen.
I møte mot City i FA-Cupen spilte vi 5-3-2 i første omgang, helt horribelt. Husker også Benitez la seg så bakpå mot City for et eller to år tilbake på hjemmebane. 2. Omg. Ble mer positiv etter omlegging til 4-2-3-1 og da var det synd at ikke Gayle puttet på en 100 % sjanse rett før City la på til 0-2.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle-West Ham 05.07.20 kl. 15.15
« Svar #9 på: 05. Juli 2020, 20:36 »
Ja vårt spill kan ikke sammenlignes med tidligere, vi hiver folk fremover i angrep, tom. begge backene er med samtidig. Uavgjort var et rettferdig resultat synes jeg, og jeg er faktisk fornøyd fordi jeg ser en klar bedring i det offensive spillet vårt. Hadde vi hatt bedre en litt bedre midtspiss  enn Joseliton og Gayle tror jeg vi hadde tatt kampen

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle-West Ham 05.07.20 kl. 15.15
« Svar #10 på: 06. Juli 2020, 19:21 »
Ja vårt spill kan ikke sammenlignes med tidligere, vi hiver folk fremover i angrep, tom. begge backene er med samtidig. Uavgjort var et rettferdig resultat synes jeg, og jeg er faktisk fornøyd fordi jeg ser en klar bedring i det offensive spillet vårt. Hadde vi hatt bedre en litt bedre midtspiss  enn Joseliton og Gayle tror jeg vi hadde tatt kampen

Ja helt enig. Vi spiller god klikk-klakk til tider. Syns både Maxi og Almiron har vært meget gode.
Joelinton har blitt bedre ute på ving, men det gikk jo ikke Ann å bli verre 😎 fått inn Jiminez og traore så hadde vi kjempet om Europa. Ser helt tydelig Bruce front foot nå👍

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Newcastle-West Ham 05.07.20 kl. 15.15
« Svar #11 på: 06. Juli 2020, 20:05 »
Tenkte på Traore jeg også, Toon.


            Ny spiss
Maximin-Almiron-Traore

Lukter krutt.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.