20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu januar 2020  (Lest 25142 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #120 på: 31. Jan. 2020, 15:28 »
Skjønner ikke helt vitsen med å gidde si det derre overhodet. Den klassiske "couldn't get it over the line"-unnskyldningen.
Nei hva er vitsen egentlig. Synes det lukter Ashley/Charnley propoganda lang vei jeg. Hei, se på oss vi står klare til å bruke mange hundre millioner. Men å få det i boks det klarer vi ikke. Skjule seg bak en påstand fordi de har feilet. Feilet har de også gjort ved å ikke evne/klare/gidde å hente inn en spiss. Gud bedre så lei jeg er av dette amatørhuset.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #121 på: 31. Jan. 2020, 18:16 »

Uten tvil. Husker godt kampen hans hjemme mot ManU da han
Demba Ba er vel beste spissen vi har hatt siden Sir Alan Shearer.
Demba Ba er vel beste spissen vi har hatt siden Sir Alan Shearer.

Uten tvil. Husker godt kampen hans hjemme mot ManU da han hadde det kunstmålet.. Han var enorm. Det eneste som kanskje manglet hos ham var litt større toppfart.. Hadde han hatt den, og ikke vært plaget med det kneet, tror jeg han hadde spilt for de aller største klubbene.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #122 på: 31. Jan. 2020, 18:31 »
Steve Bruce speaking to newspaper journalists:

“We were close but couldn’t get it over the line.

“We had a bid accepted by the club but the player wanted to stay where he was.

“A big disappointment, he was a midfielder and our number one target.”

Steve Bruce speaking to Sky Sports:

“(a bid) Which would nearly have got us to our record transfer (Joelinton).

“Eight days ago (23 January) we had it accepted by the club, unfortunately the player wanted to stay (where he is).

“So you know, we were active.

“We were really really active.

“It didn’t quite happen.

“So, we will just have to wait and see what we can do in the summer…”

😂 ...at eg i det heile teke gidde å følge med...

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #123 på: 31. Jan. 2020, 19:22 »
Hvem skulle trodd at Bruce ville bli en yes man for Ashley? Man går langt for å få og beholde en jobb man i utgangspunktet ikke er kvalifisert til. ;D

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #124 på: 31. Jan. 2020, 19:35 »
Alle vet jo at det er den eneste grunnen til at Brus faktisk fikk jobben. At vi har såpass med poeng sålangt er jo bare flaks, for fotballen vi spiller nå er verre enn noen gang. Brus virker dog som en kjernekar, så det er jo bra.

Dersom det er sant at Bowen vil til Newcastle, istedenfor CP, Bournmouth og West-Ham, så er det jo bare til å hente han! Kan spille spiss og, og ALT er bedre enn Joelinton atm!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #125 på: 31. Jan. 2020, 19:49 »
Sikker på at Bowen ville ha hjulpet Joelinton til å gjøre det bedre også!

Ut med Atsu, inn med Bowen. Vi hadde klart å kvitte oss med Atsu hvis vi ville, og det økonomiske ville ikke spilt stor rolle.

Jeg skjønner at vi ikke klarer å skaffe en spiss, veldig få spillere som er tilgjengelige virker det som (som er gode nok). Men Bowen inn tror jeg hadde hjulpet oss veldig
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #126 på: 31. Jan. 2020, 22:14 »
Alle vet jo at det er den eneste grunnen til at Brus faktisk fikk jobben. At vi har såpass med poeng sålangt er jo bare flaks, for fotballen vi spiller nå er verre enn noen gang. Brus virker dog som en kjernekar, så det er jo bra.

Dersom det er sant at Bowen vil til Newcastle, istedenfor CP, Bournmouth og West-Ham, så er det jo bare til å hente han! Kan spille spiss og, og ALT er bedre enn Joelinton atm!

Tror du vender litt på fakta her. Fakta er vel at ingen manager ville ta i Newcastle. De kjenner til eier og de alle historiene til tidligere managere. Og veldig få finner seg i å ha lite å si med eks transfer. Så Bruce er jo helt konge som ville ta jobben. Og muligens den beste vi kunne få sånn stova er nå. Rafa valgte penga og det vil jeg nok aldri tilgi. Men Rafas prosjekt har jeg dessverre ingen tro på. Ja flink til å organisere bakover, men sykt kjedelig.
Bruce gjør så godt han kan med en veldig dårlig stall ( om vi stikker fingeren i jorda). Flaks? Det syns jeg er spesielt å si etter 24 runder. Bruce har levert langt over forventning👍 En veldig god prestasjon!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #127 på: 31. Jan. 2020, 22:30 »
Tenk under Freddy Shepeherd. Da hadde nufc klinket til med milliardbud på Salah eller noke sånnt i kveld..no er det kun lån lån lån
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #128 på: 31. Jan. 2020, 22:52 »
Tenk under Freddy Shepeherd. Da hadde nufc klinket til med milliardbud på Salah eller noke sånnt i kveld..no er det kun lån lån lån

Ja vi hadde verdensrekorden da faktisk😍

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #129 på: 31. Jan. 2020, 23:30 »
Man Utd, Spurs og Chelsea har vært smått desperate etter en spiss hele januar, uten å få tak i noe.
Da skjønner jeg at vi ikke klarte å få inn noe kvalitet på topp også. Da mener jeg faktisk det er bedre å kjøre på med det vi har.

Vi bydde jo €55m for Soumare. Det sier jo litt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #130 på: 01. Feb. 2020, 00:21 »
Alle vet jo at det er den eneste grunnen til at Brus faktisk fikk jobben. At vi har såpass med poeng sålangt er jo bare flaks, for fotballen vi spiller nå er verre enn noen gang. Brus virker dog som en kjernekar, så det er jo bra.

Dersom det er sant at Bowen vil til Newcastle, istedenfor CP, Bournmouth og West-Ham, så er det jo bare til å hente han! Kan spille spiss og, og ALT er bedre enn Joelinton atm!

Tror du vender litt på fakta her. Fakta er vel at ingen manager ville ta i Newcastle. De kjenner til eier og de alle historiene til tidligere managere. Og veldig få finner seg i å ha lite å si med eks transfer. Så Bruce er jo helt konge som ville ta jobben. Og muligens den beste vi kunne få sånn stova er nå. Rafa valgte penga og det vil jeg nok aldri tilgi. Men Rafas prosjekt har jeg dessverre ingen tro på. Ja flink til å organisere bakover, men sykt kjedelig.
Bruce gjør så godt han kan med en veldig dårlig stall ( om vi stikker fingeren i jorda). Flaks? Det syns jeg er spesielt å si etter 24 runder. Bruce har levert langt over forventning👍 En veldig god prestasjon!

Seier han som ikkje har gjort anna heile sesongen😆

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #131 på: 03. Feb. 2020, 17:18 »
Man Utd, Spurs og Chelsea har vært smått desperate etter en spiss hele januar, uten å få tak i noe.
Da skjønner jeg at vi ikke klarte å få inn noe kvalitet på topp også. Da mener jeg faktisk det er bedre å kjøre på med det vi har.

Vi bydde jo €55m for Soumare. Det sier jo litt.

kjenner ikke til spilleren prøvde finne han på fifa..72 rated. Er jo Elitserie nivå WTF.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #132 på: 03. Feb. 2020, 22:04 »
Prøver å se det jeg kan av fotball, men ikke hørt voldsomt om fyren jeg heller.
Men er visstnok ekstremt ettertraktet, av både Chelsea, Man Utd ++

Sett videoer av han, så selvsagt god ut. Men skummelt å dømme ut i fra YouTube-videoer (ikke sant Dennis Wise!!).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒