20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu januar 2020  (Lest 25157 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #60 på: 20. Jan. 2020, 16:43 »
Er jo selvsagt en risiko å kjøpe en skadet spiller, har vel en skadehistorikk også.
Men ja, beste venstrebacken vi har hatt siden Jose Enrique herjet for oss (tror ikke jeg har glemt noen?).
God offensivt, god defensivt som WB, bra teknikk og brukbar hurtighet.
For under £10m er det bare å kjøpe, til tross for skaden!
Men tipper vi kansellerer lånekontrakten 😑

Soumare hadde vært utrolig moro, men er nok for dyr og urealistisk. Og ettersom Bentaleb er på vei inn, blir det nok ikke flere spillere sentralt på midten.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #61 på: 20. Jan. 2020, 16:46 »
Bentaleb og Lazaro inn på lån. De fleste medier sier at Bruce får lov til å bruke penger. Det må vel bety at pengene blir brukt på en permanent overgang, en spiss/angrepsspiller?

Tipper vi kanskje går all-in på Bowen. Prøver i hvert fall. Vanskelig å finne en god spiss som ønsker seg til Newcastle i januar. Og når vi "mistet" Samatta (skal vel til Villa), tror jeg en spiss inn blir vanskelig. Da kan nok Bowen passe godt, spilt en del spiss for Hull.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #62 på: 20. Jan. 2020, 20:48 »
Bentaleb og Lazaro inn på lån. De fleste medier sier at Bruce får lov til å bruke penger. Det må vel bety at pengene blir brukt på en permanent overgang, en spiss/angrepsspiller?

Tipper vi kanskje går all-in på Bowen. Prøver i hvert fall. Vanskelig å finne en god spiss som ønsker seg til Newcastle i januar. Og når vi "mistet" Samatta (skal vel til Villa), tror jeg en spiss inn blir vanskelig. Da kan nok Bowen passe godt, spilt en del spiss for Hull.

http://www.nufcblog.co.uk/2020/01/20/nufcs-offer-for-hull-citys-jarrod-bowen-revealed-mike-ashley-unimpressed-report/

Sitter nok på gjerdet og venter......    Om han går, ender han vel opp hos Brighton eller Burnley.

"Sorry, we could not compete......" 
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #63 på: 20. Jan. 2020, 22:29 »
Er jo selvsagt en risiko å kjøpe en skadet spiller, har vel en skadehistorikk også.
Men ja, beste venstrebacken vi har hatt siden Jose Enrique herjet for oss (tror ikke jeg har glemt noen?).
God offensivt, god defensivt som WB, bra teknikk og brukbar hurtighet.
For under £10m er det bare å kjøpe, til tross for skaden!
Men tipper vi kansellerer lånekontrakten 😑

Soumare hadde vært utrolig moro, men er nok for dyr og urealistisk. Og ettersom Bentaleb er på vei inn, blir det nok ikke flere spillere sentralt på midten.

Santon er vel oppe der også til tross for at han hadde sine svake perioder.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #64 på: 20. Jan. 2020, 22:52 »
Bentaleb og Lazaro inn på lån. De fleste medier sier at Bruce får lov til å bruke penger. Det må vel bety at pengene blir brukt på en permanent overgang, en spiss/angrepsspiller?

Tipper vi kanskje går all-in på Bowen. Prøver i hvert fall. Vanskelig å finne en god spiss som ønsker seg til Newcastle i januar. Og når vi "mistet" Samatta (skal vel til Villa), tror jeg en spiss inn blir vanskelig. Da kan nok Bowen passe godt, spilt en del spiss for Hull.

Kor mykje skal dei ha? £22 mill? Må sei eg trur det er uaktuelt for Ashley.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #65 på: 21. Jan. 2020, 09:28 »
Bentaleb og Lazaro inn på lån. De fleste medier sier at Bruce får lov til å bruke penger. Det må vel bety at pengene blir brukt på en permanent overgang, en spiss/angrepsspiller?

Tipper vi kanskje går all-in på Bowen. Prøver i hvert fall. Vanskelig å finne en god spiss som ønsker seg til Newcastle i januar. Og når vi "mistet" Samatta (skal vel til Villa), tror jeg en spiss inn blir vanskelig. Da kan nok Bowen passe godt, spilt en del spiss for Hull.

Kor mykje skal dei ha? £22 mill? Må sei eg trur det er uaktuelt for Ashley.

Ja, er det Hull krever. Ashley har jo "sagt" at det er uaktuelt, og klubben har visstnok bydd (usle) £12mill. Håper vi kan møtes halvveis!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #66 på: 21. Jan. 2020, 14:08 »
Santon er vel oppe der også til tross for at han hadde sine svake perioder.

Skal være såpas ærlig at jeg glemte han. Personlig hadde jeg veldig sansen for Santon, men satt med inntrykket at han ikke ble ansett som en spesielt god spiller av majoriteten av fansen. Derfor tror jeg at jeg vil plassere Willems over han også.

Så må jeg ta med at selv om Dummett er en enkel spiller, synes jeg også han tilfører laget en del (defensivt). Men liker han best som venstre stopper i en 3-backslinje.


Hull krever vel £22m for Bowen ja. Tipper den prisen senkes utover i vinduet, men spørs om den senkes nok til at vi slår til. Håper det!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #67 på: 21. Jan. 2020, 14:48 »
https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/magpies-sign-nabil-bentaleb-on-loan/

Da ble Bentaleb førstemann inn, på lån, med opsjon.

Er han den sentrale midtbanemannen vi har savnet? Offensiv, og har brukbare stats for Schalke.

https://www.hitc.com/en-gb/2017/07/19/bentaleb-talks-about-change-of-style-since-leaving-tottenham/

Ble degradert til U-23 etter disiplinærproblemer. Virker ikke som det var så veldig alvorlig egentlig?

https://cominghomenewcastle.sbnation.com/2020/1/20/21073767/undisciplined-or-just-unfortunate-a-deep-dive-on-newcastle-target-nabil-bentaleb

« Siste redigering: 21. Jan. 2020, 14:59 av Geordie »
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #68 på: 22. Jan. 2020, 10:02 »
Jøss, ingen kommentarer på at vi henta Bentaleb?
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #69 på: 22. Jan. 2020, 10:31 »
Jeij!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #70 på: 22. Jan. 2020, 11:52 »
Jøss, ingen kommentarer på at vi henta Bentaleb?
Har liksom venta på kommentarer selv også, men samtidig må jeg jo innrømme at jeg har ikke så mye å kommentere selv, rett og slett fordi fyren har falt litt "av radaren" for min del, og overgangen kommer veldig "out of the blue". Mulig det er tilfellet for flere kanskje....?

Men sånn det ser ut så kan vi vel kanskje først og fremst konkuldere med at her er det ingen som har noe å tape. Newcastle er vel ikke forpliktet til å gjøre overgangen permanent, og Bentaleb selv vil ønske å bevise noe samt kjempe for å gjøre overgangen permanent. Syns også det er posetivt at Stiv Brus forsterker den sentrale midtbanen. Om han har funnet riktig spiller gjenstår selvfølgelig å se. Men han/klubben kan vel ikke akkurat velge og vrake på øverste hylle, alt i alt tatt i betraktning.
Kanskje ikke en signering som for fansen til å juble, men kanskje ikke den dummeste signeringen heller?

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #71 på: 22. Jan. 2020, 15:41 »
Tror egentlig det som skjedde i sommer tok gnisten fra de fleste. De aller fleste av oss trodde vel at nye eiere og ny æra stod på dør. Når alt gikk i knus ble ihvertfall jeg litt likegyldig. Og tror mange av oss føler det slik.
Kamptråder blir åpnet på spilledag om de i det hele tatt blir åpnet. Pila stuper hos de fleste.

Når det gjelder Bentaleb er han vel en helt oki signering uten risiko. Men alikevel har jeg ikke så stor tro på han. Vet også han er en «troublemaker». Spiller nesten ingen rolle hvem/hva vi får inn så lenge satan selv styrer klubben.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #72 på: 23. Jan. 2020, 10:34 »
Er ikke troublemaker litt ufortjent rykte her? Mener å ha lest at det vel er flere sider av saken rundt hans situasjon i Schalke 04.

Ellers, er jeg vel enig i din første analyste, Toon. Jeg kjenner veldig på apati og likegyldighet. Ser ut som vi klarer oss overraskende greit denne sesongen. Men det er lit som tyder på voldsom sportslig utvikling, og vi gjør ingenting for å forbedre akademiet (U23 gjør det vel forøvrig drita dårlig). Vi bare overlever i PL, og det er perfekt for Ashley. Jeg tror fort det blir tøffere tider når en ser bak resultatene og på hvordan vi faktisk presterer. Spesielt dersom de beste spillerne våre presterer og vi selger når profitten er god nok for Ashley. For det er ikke gitt at vi treffer hver gang vi skal videreutvikle det neste salgsobjektet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #73 på: 24. Jan. 2020, 12:24 »
Lånetoget går. Lazaro sistemann inn med all sannsynlighet, kan være aktuell for spill mot Oxford om papirene er inne i tide.

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #74 på: 24. Jan. 2020, 15:33 »
Sprøtt om vi ikke ser på en som kan score mål, men så var det Ashley da..