20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2010  (Lest 95290 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #405 på: 06. Feb. 2010, 00:56 »
En kompis av meg vant CL med Lørenskog :P

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #406 på: 06. Feb. 2010, 02:21 »
En kompis av meg vant CL med Lørenskog :P

Da har man enten jævlig få venner eller syke skills i FM.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #407 på: 06. Feb. 2010, 03:08 »
En kompis av meg vant CL med Lørenskog :P

Da har man enten jævlig få venner eller syke skills i FM.

Skills!
Skjønner ikke hvordan han får så mye tid heller, han har fotballtrening 5 dager i uka...

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #408 på: 06. Feb. 2010, 18:48 »
En kompis av meg vant CL med Lørenskog :P

Da har man enten jævlig få venner eller syke skills i FM.

Skills!
Skjønner ikke hvordan han får så mye tid heller, han har fotballtrening 5 dager i uka...

I tillegg til skole har han då 14-15 timer å døgnet å game på  ;)

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #409 på: 06. Feb. 2010, 19:08 »
En kompis av meg vant CL med Lørenskog :P

Da har man enten jævlig få venner eller syke skills i FM.

Skills!
Skjønner ikke hvordan han får så mye tid heller, han har fotballtrening 5 dager i uka...

I tillegg til skole har han då 14-15 timer å døgnet å game på  ;)
Jeg regner med at han sover :P

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #410 på: 08. Feb. 2010, 15:42 »
Notts County! Der har dere en fin utfordring  ;)

Snart ferdig spilt sesong to. Ligger å kjemper om 1.plassen i League One med Barnsley. Etter noen svake resultater i det siste (0-0 mot Barnsley hjemme, 0-0 mot Plymouth borte, 1-2 tap mot leeds borte, bare for å nevne noen), så ligger je 4 poeng bak Barnsley, men har vel en luke på 7 poeng til Leeds på 3 plass og ca 20 poeng til 7.plass. Så det bærer mot opprykk om vi ikke skulle gå på en solid smell på slutten.

Rykka opp ganske klart i fjor fra League Two med 97 poeng. Krona det med en finale i Johnson trophy(eller noe sånt). Tapte dessverre mot Millwall, men slo ut Leeds i nord finalen. :) Ligacupen røyk je ut tidlig, det samme i FA-cupen. Men det var ikke så viktig.

I sesong to så har je ligget i toppen, mest på 1.plassen, hele sesongen. Røyk ut i Ligacupen tidlig og FA-cupen i 4 runde. Johnson Trophy(noe sånt) røyk je ut mot Leeds United i semi'n. Hadde håpa å vinni denne turnering når laget mitt var i League one og two. Men nå ser det jo ut som om je rykker opp til The Wankership, så da får je ikke deltatt i den turneringa noe mer. Får heller satse litt mere på Ligacupen da :)

Det som er litt synd er att Nottingham Forest ligger veldig dårlig ann, og ser ut til å rykke ned, mens je rykker opp. dermed blir det ingen stor oppgjør/hatoppgjør mellom oss i ligan til neste år!

Fått inn en del nye spillere som:
David Prutton, Mikkel Andersen, Oscar Jansson, Haris Vuckic(lån), Mark Randall(arsenal lån), Nacho Novo, David Elm, Nathan Tyson(målscorer av rang), Lucien Mettomo, Sam Hird, James Coppinger, Mark Little, David Edwards, Nathan Clark, Georg Boyd.

Spiller i en 3-4-1-2 formasjon, og overraskende nok slipper je inn minst mål av samtlige lag, både i League 2 og 1. Putter over gjennomsnittet greit å, men er mye 1 måls seiere i League 1. Har en overraskende veldig god keeper i Kasper Schmeichel, som tar det meste :) Får også mye transfers penger ETTER att tranfervinduet stenger i september, uten att je skjønner logikken i det. Men har greit nok med penger fra før, og finner mange gode spillere gratis og for noen billige penger :)

Er litt lei Newcastle saven min nå, så lagde nettopp en Notts County save :)

Ref.Collina

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #411 på: 12. Feb. 2010, 13:30 »

Ikke overraskende går det litt trått i championship, hvor je nå ligger sånn ca midt i mellom nedrykk og play off. Det værste var jo att je var tippa i toppen i år igjen. Hvor er logikken att ett lag som rykka opp først fra league two og så rykka opp fra league one, skal være med å kjempe om direkte opprykk i wankership første året? Det må være en bug  ;D

Men men, får se om je klarer å kapre meg en play off plass til slutt. Det hadde vært artig. Allerede ute av ligacupen etter tap borte mot Stoke!

Har vel egentlig ingen stjernekjøp heller. Fikk Victor Anichebe(!?), everton spissen gratis. + noen andre forsterkninger, både i forsvar og på midtbanen.
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #412 på: 12. Feb. 2010, 16:03 »

Ikke overraskende går det litt trått i championship, hvor je nå ligger sånn ca midt i mellom nedrykk og play off. Det værste var jo att je var tippa i toppen i år igjen. Hvor er logikken att ett lag som rykka opp først fra league two og så rykka opp fra league one, skal være med å kjempe om direkte opprykk i wankership første året? Det må være en bug  ;D

Men men, får se om je klarer å kapre meg en play off plass til slutt. Det hadde vært artig. Allerede ute av ligacupen etter tap borte mot Stoke!

Har vel egentlig ingen stjernekjøp heller. Fikk Victor Anichebe(!?), everton spissen gratis. + noen andre forsterkninger, både i forsvar og på midtbanen.
Hvordan ser 11'ern din ut? :)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #413 på: 28. Feb. 2010, 17:06 »
Noen som er interessert i å bli med på en stafettsave med Newcastle United? :P
Fant en spennende tråd på fmnorge, og synes det hørtes morsomt ut.

http://www.fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=62&t=7227

Ikke de samme reglene, og venter til den nyeste patchen har kommet ut, slik at vi har Williamson, Simpson (permanent), Routledge og Best.

Tror ikke vi skal ta ei like lang liste som de hadde i den nevnte tråden, men bør vel klare ca 10 stk?
Hvis dere er interessert, skriv nicket deres bak et tall i en liste fra 1.-10.

Kode: (Spillelisten) [Velg]
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: FM 2010
« Svar #414 på: 28. Feb. 2010, 21:45 »
Jeg er med! :D Jeg vil starte!

Kode: (Spillelisten) [Velg]
1. Aslak
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #415 på: 01. Mars 2010, 06:44 »
Jeg er med! :D Jeg vil starte!

Kode: (Spillelisten) [Velg]
1. Aslak
2. Offe187
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #416 på: 01. Mars 2010, 13:40 »
Flott gutter. Hadde egentlig tenkt å starte selv, men var litt usikker. Tror jeg da skriver meg på som #3.

Med tanke på navn på manageren, tenkte jeg noe sånn som Sir Bobby Robson? Hva tenker folket om det? Med dette bildet som profilbilde..
Så får vi laste opp filen på megaupload elns.
Kommer med "regler" hvis vi blir mange nok :)

Kode: (Spillelisten) [Velg]
1. Aslak
2. Offe87
3. Anders
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #417 på: 01. Mars 2010, 16:33 »
Høres gøy ut, men jeg er redd for å ødelegge :P

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: FM 2010
« Svar #418 på: 01. Mars 2010, 16:52 »
Vi kommer til å legge et så godt grunnlag at det skal være umulig å ødelegge ;)
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #419 på: 01. Mars 2010, 17:29 »
Alternativt er det ikke noe å ødelegge ;)
Hehe, neida. Blir bra dette. Men hvis vi får lurt med EirikLi, så skulle vi gjerne vært 5-6 til :)
Ingen fler som har lyst til å være med a?
Panzer?
Ulf?
Kristoffer?
Mikael?
Geir?
Martin?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒