20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2010  (Lest 95329 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #90 på: 31. Okt. 2009, 19:07 »
Vanskelig å sende de til farmerklubber hvis man ikke får han til klubben pga arbeidstillatelse da.
Har skjedd meg før, men bare et få ganger.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #91 på: 01. Nov. 2009, 02:07 »
då va Newastle tebage t PL!!!! håpe eg klare å overleva fyste sesongen ;)
Joey Barton 7

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #92 på: 01. Nov. 2009, 11:43 »
Vanskelig å sende de til farmerklubber hvis man ikke får han til klubben pga arbeidstillatelse da.
Har skjedd meg før, men bare et få ganger.

Om du har en farmerklubb som har som oppgave å gi arbeidstillatelse får du spørsmål om du vil sende ham dit. :)

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #93 på: 01. Nov. 2009, 12:21 »
Vanskelig å sende de til farmerklubber hvis man ikke får han til klubben pga arbeidstillatelse da.
Har skjedd meg før, men bare et få ganger.

Om du har en farmerklubb som har som oppgave å gi arbeidstillatelse får du spørsmål om du vil sende ham dit. :)

Hvor lang tid tar det før han får arbeidstillatelse? :)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #94 på: 01. Nov. 2009, 13:37 »
Ok Geir. Det var jeg ikke klar over. Har ikke hatt en slik farmeklubb på lenge :P

Martin; vet at hvertfall Belgia er et bra land å få arbeidstillatelse i. Der tar det bare 3 år. Samme med Spania tror jeg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #95 på: 01. Nov. 2009, 13:43 »
Jeg suger balle i FM. Hvilken taktikk bruker dere?

Kan man laste ned en taktikk fra nettet å importere den? Får det ikke til.

Sliter litt med taktikken selv, men sjekk her.

Selv spiller jeg en 4-3-1-2, med kanter. Vuckic er strålende i den offensive midtbane-rollen, spesielt hvis han er trequartista el hva faen det heter :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kjartan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 117
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #96 på: 01. Nov. 2009, 13:54 »
Mange Bugs i starten?? Venter gjerne til bugsfjerninga i det første patchene før eg begynner å spille..

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #97 på: 01. Nov. 2009, 13:59 »
Noen som har en god assistent å anbefale?
Calderwood er forsåvidt ok han, men skulle gjerne hatt en som var veldig god taktisk, siden jeg ikke er noen rev på den biten selv. :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #98 på: 01. Nov. 2009, 14:19 »
Mange Bugs i starten?? Venter gjerne til bugsfjerninga i det første patchene før eg begynner å spille..

Den første patchen er ute, den andre patchen er vel venta i desember, og det kommer helt sikkert en tredje patch sammen med en oppdatering av overganger.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #99 på: 01. Nov. 2009, 17:47 »
Noen som har en god assistent å anbefale?
Calderwood er forsåvidt ok han, men skulle gjerne hatt en som var veldig god taktisk, siden jeg ikke er noen rev på den biten selv. :)

Godeste John Carver :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #100 på: 01. Nov. 2009, 17:52 »
Noen som har en god assistent å anbefale?
Calderwood er forsåvidt ok han, men skulle gjerne hatt en som var veldig god taktisk, siden jeg ikke er noen rev på den biten selv. :)
Han har jo bare 11 på taktiske kunnskaper 7 på sosiale ferdigheter. Syntes ikke det virket så lovende.

Godeste John Carver :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #101 på: 01. Nov. 2009, 18:36 »
Bedre her mener jeg...
Husker ikke akkurat hva han har, men mener han er bedre her..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #102 på: 01. Nov. 2009, 18:58 »
Jeg suger balle i FM. Hvilken taktikk bruker dere?

Kan man laste ned en taktikk fra nettet å importere den? Får det ikke til.

Er i starten tredje sesong og har spiller nå 4-2-3-1 med Carroll som midtspiss, Donnaldson i rollen bak med LuaLua og innkjøpt Di Maria som offensive vinger. Smith spiller ballvindene midtbanespiller, mens Guthrie, Nolan og Barton bytter på å spille som vanlig sentral midtbane. Har at vi skal ligge bredt og slå lange innlegg. Tror dette er noe av grunnen til at kom på nadre plass i kampen om toppscorer-titelen forrige sesong. 

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #103 på: 02. Nov. 2009, 08:54 »
Har gjort managercomeback etter å ha holdt meg til 01/02 utgaven i noen år nu...
Regner med innkjøpet av FM fører til snarlig skilsmisse, men pytt, er jævlig artig da ;D

Førøvrig så er Ranger og lualua kanon, hatrick på Ranger i andre kampen (Reading) og 2 assist + 1 mål på lualua ;D

Førøvrig jævlig mye å sette seg inn i iforhold til i 2001 ::)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #104 på: 02. Nov. 2009, 12:38 »
Hehe, jeg har gjort stor suksess med Newcastle vil jeg si:)

Opprykk første sesongen, Benjani og Harewood på lån:) Andy van der meyde og ebi smolarek via free transfer:)

Jeg gjorde alt jeg forventer av Newcastle, og ikke noe tull:) satset på ungdommen og sendte Harewood hjem hallveis ut i sesongen siden han bare var i veien.

Jeg gikk på en del kalkulerte tap for å la ungdommen spille noen kamper, og stresset ikke enormt av et poengtap her og der:P

det var noen som ville kjøpe klubben i begynnelsen av sesongen, men de ble ikke enig grunnet pris settingen av Ashley, så jeg hadde han hele sesongen uten noe å kjøpe for.. nå på slutten av sesongen ble jeg kjøpt opp av en ny kar som ikke har noen planer om å putte penger inn i klubben... Så det er jo lovende!:D
Han kom, ble mett og dett var dett....