20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00  (Lest 73288 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #90 på: 10. Sep. 2011, 14:42 »
Har egentlig en dårlig følelse forran kampen. Vi har startet såpass bra denne sesongen at det nesten er på tide at vi taper, og da er det typisk at det skjer mot QPR.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #91 på: 10. Sep. 2011, 20:52 »
Håper Shola og Lovenkrants blir holdt langt langt unna gresset denne gangen..

Enig!

AK84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 470
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #92 på: 10. Sep. 2011, 21:48 »
Har egentlig en dårlig følelse forran kampen. Vi har startet såpass bra denne sesongen at det nesten er på tide at vi taper, og da er det typisk at det skjer mot QPR.

Enig desverre.... men tar vi poeng redder vi æren og ligger fortsatt veldig godt ann  8)

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #93 på: 10. Sep. 2011, 23:24 »
Vanskelig å spå utfallet på denne. Fortsetter vi å være like god defensivt som de siste kampene kan det gå bra. Videre er jeg spent på hvordan laget opptrer i kontringsfasen. Er dette kampen for Obertan og Jonas??
QPR handlet godt i overgangsvinduet, bl.a. Barton og SWP. Det er vanskelig å si hvordan nysigneringene vil fungere og hva man kan forvente av motstanderen per nu. QPR - NUFC klinger bra, men mitt tips er 0-0 (bommer uansett bestandig på tips)...

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #94 på: 10. Sep. 2011, 23:31 »
Kunne vi prøvd Marveaux istedenfor Obertan? Synes Obertan har vært tam - ikke så imponert. Feel free to disagree.
If it has tits or wheels, count on problems!

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #95 på: 10. Sep. 2011, 23:32 »
SWP-Barton-Faurlin-Puncheon
              Taarabt

Den midtbanen kan skape problemer for mange lag... Heldigvis ser de betydelig svakere ut bakover :)

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #96 på: 10. Sep. 2011, 23:34 »
Kunne vi prøvd Marveaux istedenfor Obertan? Synes Obertan har vært tam - ikke så imponert. Feel free to disagree.

Synes det er bedre å starte med Obertan. Ikke ideelt å starte med en PL-debutant i en såpass tøff bortematch. Men kan han spille på høyresida?

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #97 på: 10. Sep. 2011, 23:41 »
Skal vi spille med Marveaux blir det Marveaux på venstre og Jonas over på høyre. Men Obertan har blitt bedre og bedre. Jeg vil se han fra start!
Nei.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #98 på: 10. Sep. 2011, 23:54 »
Kunne vi prøvd Marveaux istedenfor Obertan? Synes Obertan har vært tam - ikke så imponert. Feel free to disagree.

Synes det er bedre å starte med Obertan. Ikke ideelt å starte med en PL-debutant i en såpass tøff bortematch. Men kan han spille på høyresida?
Såpass tøff bortematch? Dette skal jo i utgangspunktet være en av de enkleste bortekampene denne sesongen, og jeg mener at vi bare må dundre på med det beste vi har her. Håper Marveaux starter.

LazyLeif

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 246
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #99 på: 10. Sep. 2011, 23:59 »
SWP-Barton-Faurlin-Puncheon
              Taarabt

Den midtbanen kan skape problemer for mange lag... Heldigvis ser de betydelig svakere ut bakover :)

Den er ikke SÅ sterk den midtbanen der. Barton og Taarabt som har litt klasse.En umotivert SWPser jeg ikke på som noen trussel. Her her det bare å komme med ladde kanoner og satse på 3poeng

LazyLeif

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 246
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #100 på: 11. Sep. 2011, 00:08 »
Noen om har stream til MOTD?

nikman@SJP

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 237
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #101 på: 11. Sep. 2011, 00:09 »
SWP-Barton-Faurlin-Puncheon
              Taarabt

Den midtbanen kan skape problemer for mange lag... Heldigvis ser de betydelig svakere ut bakover :)

Den er ikke SÅ sterk den midtbanen der. Barton og Taarabt som har litt klasse.En umotivert SWPser jeg ikke på som noen trussel. Her her det bare å komme med ladde kanoner og satse på 3poeng
Puncheon er giftig han å.
Gan canny doon Toon!

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #102 på: 11. Sep. 2011, 00:12 »
Skal vi spille med Marveaux blir det Marveaux på venstre og Jonas over på høyre. Men Obertan har blitt bedre og bedre. Jeg vil se han fra start!


Jonas  Cabaye Tiote  Marveaux

              Ba       Best



Men faen ass, jeg vil se litt mer av Abeid snart :P digger mehdi!
If it has tits or wheels, count on problems!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #103 på: 11. Sep. 2011, 00:28 »
Abeid er skada. Ble takla av Bramble i en reservelagskamp denna uka. Er fortsatt også noe i tvil om hvor stort talent han egentlig har i seg. Har langt større tro på Vuckic og Sammy.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #104 på: 11. Sep. 2011, 00:37 »
Var det ikke bare no' småtteri som ikke var no' særlig a? Eller har det ikke kommet noe offesielt angående skaden hans enda?
Nei.