20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00  (Lest 73454 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #75 på: 08. Sep. 2011, 11:43 »
Håper på dette laget

                     Krul

R.taylor - Taylor - Colo - Santon

             Gosling - Cabaye

      Obertan - Vuckic - Marveaux
                       
                        Ba

Benken: Elliot
              Tiote
              Sammy Ameobi
              Jonas
              Best

Ungt men spenende lag, vi er gode bakover man magler kreativitet fremover, derfor Vuckic, Marveaux og Obertan. Dessuten var Gosling god for u landslaget nå og Tiote har vært svak, og trenger en kamp på benken.

1. Gosling fremfor Tiote?? Er du full? Tiote har nettopp kommet ut av ramadan, og selv om han ikke har prestert på sitt beste, presterer han fortsatt godt over gjennlmsnittet.

2. Om det ligger på prestasjoner, hvorfor i helv**** har du da satt Jonas og Best på benken?? De har jo så absolutt prestert veldig bra den tiden de har fått på banen hittil denne sesongen.. Var ikke Jonas blant banens beste mot Mackems? Og Best putta 2 mot Fulham..

3. Vuckic brakk armen i forrige kamp om jeg ikke tar feil.

Tror bare han ødela noe i hånda:) Men blir nok ikke klar til denne...

1. ja jeg var brisen:)
2. ikke bruk ufint språk
3. kunne tenke meg og sett dette laget engang, vi må rulere på laget uansett, og qpr er ett lag vi skal slå. men vet det ikke blir dette laget. men hadde vært ett spennende og veldig offensivt/kreativt lag og sett mot ett svakt lag. ellers er jeg enig i det du sier. selfølgelig tiote fremfor gosling, og ben arfa fremfor vuckic en gang hadde vært spennende og bedre. men syns vucick, marve, gosling fortjener noen kamper fra start.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #76 på: 08. Sep. 2011, 11:55 »
santon starter, hvorfor skulle han ikke gjort det? han er den desidert beste backen vi har i klubben, og raylor har vært en nødløsning. blir simpson og raylor som må knive om høyre plassen.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #77 på: 08. Sep. 2011, 12:00 »
Ønsket oppstilling

              Krul

Raylor   Colo Saylor Santon

Marveaux  Tiote Cabaye  Jonas

          Ba           Best


QPR er ikke det beste laget, så føler at vi heller kan gamble litt med raylors skudd heller enn Simpsons litt mere solide defensive arbeid. Mot bedre lag foretrekker jeg Simpson som tross alt er litt tryggere bakover, rygging til tross.
If it has tits or wheels, count on problems!

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #78 på: 08. Sep. 2011, 12:44 »
Vil at Obertan starter. Trur han kan bli en meget god spiller for oss. Må huske at han nesten ikkje har kamp trening fra før i manchester. spilleren trenger nok bare litt tid og sjøltillit. Kommer med kampene etterhvert. Hadde vert kjekt med ba og sammy på topp også:) men blir vel ameobi og best trur eg....Best fortjener og starte vertfall!!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #79 på: 08. Sep. 2011, 15:03 »
Ser at folk setter opp Marveux på høyre ving, men er ikke det litt rart med den bra inleggsfoten (venstrefoten) han har?

Kjottbolle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #80 på: 08. Sep. 2011, 17:12 »
Vil at Obertan starter. Trur han kan bli en meget god spiller for oss. Må huske at han nesten ikkje har kamp trening fra før i manchester. spilleren trenger nok bare litt tid og sjøltillit. Kommer med kampene etterhvert. Hadde vert kjekt med ba og sammy på topp også:) men blir vel ameobi og best trur eg....Best fortjener og starte vertfall!!

Obertan spillte nesten i samtlige av vennskapskampene til united i preseason hvis jeg ikke tar helt feil, så han har minst like mye kampgrunnlag om ikke mer en foreksempel cabaye. Men er enig, håper han kan bli piska litt til å jobbe mer, å går på noen syke løp ned på vingen. Hvis han begynner å jobbe som Jonas så har vi 2 vinger som har potensiale til å drive enhver back duo til vanvidd.
Newcastle United Football Club<3

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #81 på: 08. Sep. 2011, 23:25 »


Obertan spillte nesten i samtlige av vennskapskampene til united i preseason hvis jeg ikke tar helt feil, så han har minst like mye kampgrunnlag om ikke mer en foreksempel cabaye. Men er enig, håper han kan bli piska litt til å jobbe mer, å går på noen syke løp ned på vingen. Hvis han begynner å jobbe som Jonas så har vi 2 vinger som har potensiale til å drive enhver back duo til vanvidd.
[/quote]

uenig her, cabaye har spilt fast hos sitt klubb lag i en årekke, mens obertan ikke har spilt mye fast spill i PL, er stor forskjell fra b og treningskamper. ett par treningskamper legger ikke grunnlaget hos en fotball spiller.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #82 på: 09. Sep. 2011, 08:40 »
Blir uansett seier på mandag gutter. Drømte at vi vant 3-0. Cabaye skårte to ;D

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #83 på: 09. Sep. 2011, 08:45 »
Jeg merker at det er døskjipt og måtte vente helt til mandag på kamp. Herrefred så kjedelig det er med landslagspauser. :-\
Nei.

Spekki

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 224
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #84 på: 09. Sep. 2011, 11:34 »
Har en merkelig følelse foran denne kampen! Som newcastle supporter i mange år så må jeg jo si at det lukter tap, men ett eller annet sier meg at vi banker QPR. Håper selvfølgelig Santon får sin debut og at Raylor tar over høyrebacken til Simpson. Simpson trenger sårt konkurranse!! Ellers vil jeg se Ba/Best på topp med Sammy som en super innbytter og Obertan og jonas på vingene med Marveaux som super innbytter der :)
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Simmi

  • Gjest
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #85 på: 09. Sep. 2011, 12:18 »
Må si jeg likte teksten din, Spekki! :D

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #86 på: 09. Sep. 2011, 21:41 »
Er redd vi taper denne. :(

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #87 på: 09. Sep. 2011, 22:41 »
Troppen: Krul, Harper, Simpson, R. Taylor, Santon, Ferguson, Coloccini, S. Taylor, Tiote, Cabaye, Gutierrez, Marveaux, Obertan, Gosling, Smith, Ba, Shola Ameobi, Lovenkrands, Best, Sammy Ameobi.
For de som ikke har fått med seg den.

Fantastisk bra preview forresten! bra skrevet og veldig utfyllende:)
« Siste redigering: 09. Sep. 2011, 22:43 av Tommyok »

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #88 på: 09. Sep. 2011, 22:55 »
Håper Shola og Lovenkrants blir holdt langt langt unna gresset denne gangen..
If it has tits or wheels, count on problems!

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #89 på: 10. Sep. 2011, 03:11 »
santon starter, hvorfor skulle han ikke gjort det? han er den desidert beste backen vi har i klubben, og raylor har vært en nødløsning. blir simpson og raylor som må knive om høyre plassen.

Han har ikke spilt en treningskamp en gang for oss, og langt i fra en PL kamp. Sannsynligheten for at det du skriver stemmer er veldig stor, men man skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt osv...

Når det er sagt, så håper jeg at han spiller fra start jeg også.