20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!  (Lest 33531 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Det er nå mulig å fornye medlemskapet i supporterklubben for neste sesong. Alle som betaler kontigenten på 250 kr innen 31. mai får et gratis gavekort på 50 kroner i supporterbutikken. Det gjelder også de som ikke er medlemmer, men som har lyst til å melde seg inn nå.

100 % fornøyd – eller få pengene tilbake

Medlemstilbudet er ikke klart enda ettersom undertegnende nettopp startet arbeidet med å ordne effekter og gode avtaler for å gjøre medlemspakken mest mulig komplett. Vi kan imidlertid garantere at tilbudet blir enda bedre enn i fjor, da 79 av 89 var fornøyde med medlemskapet i supporterklubben ifølge vår spørreundersøkelse.  De som forhåndsbetaler og av en eller annen grunn ikke er tilfreds med medlemspakken når innholdet blir offentliggjort, kan sende oss en mail og få refundert pengene.

Grunnen til at vi forhåndsselger medlemskap såpass tidlig er for å se omtrent hvor mange effekter vi trenger å produsere. De siste sesongene har TAN hatt henholdsvis 248 (2010) og 280 (2011) medlemmer, mens vi har importert 500 av hver effekt og dermed tapt en del på dette. Ved å gjøre det på denne måten vil vi få en god pekepinn på hvor mange medlemmer vi kommer til å bli denne sesongen.

Slik blir du medlem eller fornyer kontigenten
1. Sett inn 250 kroner på supporterklubbens kontonummer 9722.31.85227 eller betal med kort i vår supporterbutikk
2. Fyll ut dette enkle skjemaet med navn, adresse og e-post
3. Medlemspakkene vil bli sendt ut i juni. Man vil også få en e-post med brukerinformasjon for å logge inn på medlemssiden hvor man kan laste ned medlemsblader, finne rabattkode og gavekort til bruk i supporterbutikken, finne informasjon om den sesonglange medlemskonkurransen og så videre.

Familie- og barnerabatt

Familiemedlemmer betaler kun 200 kr per medlemskap. Hvis f.eks. to brødre ønsker å melde seg inn trenger de da bare å betale 400 kr. Barn under 12 år får medlemskap i TAN for kun 150kr – uavhengig av om familiemedlemmer er meldt inn eller ikke.

Betalte du kontigenten sent?
Alle som betalte kontigent for 10/11-sesongen etter 1. januar i år får nedsatt pris og betaler kun 150 kr for medlemskap.

Betal med nettbank her:
PostbankenSkandiabankenDNB Nordea

Er det noe du lurer på? Sjekk vår FAQ (ofte stilte spørsmål) eller spør oss her.

Vi håper at alle melder seg inn og sprer ordet om supporterklubben for å bidra til at TAN blir Norges beste PL-supporterklubb. Start med å fylle ut dette skjemaet!
« Siste redigering: 15. Aug. 2012, 20:02 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #1 på: 05. Juni 2011, 13:14 »
Ingen bekreftelse i år, men alt er i orden så lenge man har registrert seg og betalt. Det er 26 stk som har fornyet så langt. Kommer bekreftelser når tilbudet er klart (rundt 20.-25. juni) slik at jeg får lagt alle inn i systemet og sendt ut medlemspakkene.

Kan avsløre at jeg har fått fikset musmatte, A4-plakat, medlemskort og Newcastle-klistremerker til medlemspakken. Jobber med noen avtaler nå.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #2 på: 06. Juni 2011, 19:21 »
24 stk som har betalt kontigenten for 2011/12 til nå. Kom igjen folkens. Vi kan ikke vokse med mindre folk hopper av gjerdet og slutter opp om Newcastles nye supporterklubb!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #3 på: 06. Juni 2011, 19:44 »
Jepp, kom igjen folkens! Mange som har lovet å melde seg inn i diverse tråder her. Jeg finner fort frem til de lovnadene, hehe :)
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #4 på: 06. Juni 2011, 19:58 »
Skal melde meg inn, men får ikke gjort det i kveld, så da må jeg nok vente til etter streiken. Men skal gjøre det! :)

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #5 på: 06. Juni 2011, 19:59 »
Ja, alt ditt er i boks. 24 av de 28 som har meldt seg inn har også betalt kontigenten.

Det er enda tidlig, så vi får håpe at det kommer en kraftig økning etter hvert!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #6 på: 06. Juni 2011, 20:20 »
Jeg la inn en betaling i dag, men vet ikke om den kommer gjennom før etter streiken.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #7 på: 07. Juni 2011, 12:56 »
Det vil være sjokkerende dersom den ikke kommer gjennom før streiken, med tanke på at det ikke ble noen streik.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #8 på: 07. Juni 2011, 13:19 »
Smart du! :P Det visste jeg altså ikke i går.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #9 på: 08. Juni 2011, 09:53 »
Smart du! :P Det visste jeg altså ikke i går.
Du burde visst det i går, men kanskje ikke mandag kveld nei. Men jeg visste det mandag kveld. :P

Det var bare det at du ikke tok forbehold overhodet, som jeg synes var litt snedig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #10 på: 15. Juni 2011, 19:33 »
Under CW var det på det meste såvidt over 2000 medlemmer. Det tilsier at det helt klart er et grunnlag for oss å få mange, mange flere medlemmer.

Og det er all mulig grunn til å spre ordet videre. Vi er mange Newcastle-supportere her i Norge, og med mange medlemmer vil også supporterklubben bli bedre. Har ikke betalt ny kontigent ennå, men det skal bli. Må prøve å huske å få gjort det før ferien.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #11 på: 15. Juni 2011, 19:33 »
Takker for skryt Christian. Jeg har lenge ment at vi bør komme opp i 400-500 medlemmer, men jeg vet om altfor mange fans som bruker siden uten ta steget å bli medlem. Det er fortsatt tidlig, men at kun 32 stk har meldt seg inn (eller fornyet kontigenten) i år er litt bekymringsverdig.

1. Manchester United 43520
2. Liverpool 36242
3. Arsenal 6239
4. Leeds United 4168
5. Tottenham Hotspur 3554
6. Chelsea 2269
7. Manchester City 1394
8. West Ham United 733
9. Everton 682
10. Ipswich Town 507
11. Queens Park Rangers 483
12. Stoke City 460
13. Aston Villa 427
14. Derby County 328
15. Nottingham Forest 310
16. Blackburn Rovers 281

17. Newcastle United 265

Alle disse lagene er klubber jeg nekter å tro at har flere fans i Norge enn det Newcastle har. Jeg vet ikke disse supporterklubbene gjør rett som vi gjør galt, eller om det rett og slett bare er Toon-fansen som er i overkant skeptiske etter Weiseths vanstyre.

Kom igjen folkens! For kontigenten på 250 kr får man ikke bare supportereffekter og fordeler, man støtter også videre drift for den eneste oppdaterte Newcastle-siden på norsk!

Bli medlem her!
http://newutd.no/supporterklubben/bli-medlem/
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #12 på: 15. Juni 2011, 19:45 »
Brent barn skyr ilden, Nordin.
Jeg tror nok dessverre Weiseth må ta mye av skylda for at det går tregt.

Så er også spørsmålet om markedsføringen når langt nok. Når folk hører om norsk supporterklubb for Newcastle, så tenker de nok automatisk Christian H. Weiseth.

Men vi er nok brukere bare på dette forumet til at medlemsmassen burde vært større enn den er. Og de som leser og eller skriver på dette forumet noenlunde jevnlig, de vet at dette er noe helt annet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #13 på: 15. Juni 2011, 19:47 »
I tillegg til Weiseths flauser tror jeg nok at det er på grunn av at denne supporterklubben er relativt ny, og mange fra "den eldre garde" ikke har fått øynene opp og kanskje ikke er så aktive på nett. Jeg har heller ikke fått fornyet enda, men skal gjøre det nesten umiddelbart (må bare finne den helv*tes kortleseren). Jeg ser ikke bort i fra at vi kunne vært noen lunde i sjiktet mellom Chelsea og Tottenham hvis alle hadde meldt seg inn.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #14 på: 15. Juni 2011, 19:58 »
Jeg tror ikke mye på de talla der. Men så var jo Newcastle en toppklubb på det tidspunktet, og NUSSC hadde vært i drift og sendte ut regninger til en stor base av fans.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!