20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joelinton  (Lest 8540 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7618
    • Vis profil
Sv: Joelinton
« Svar #45 på: 15. Jan. 2024, 21:55 »
Ser ut som om Joelinton er ute resten av sesongen.


Angående skader og sånn, så var vel Wilson åpen i podcasten sin om at han hadde blitt rusha tilbake fra skade nå nylig fordi Isak var ute med skade, og blitt skadet igjen pga. det, og det hadde vært greia med Isak tidligere også. Ut i fra det jeg leste (har ikke hørt den selv enda), forsto jeg det sånn at dette ikke er noe nytt under Eddie Howe i Newcastle? Ganske bekymringsfullt om det faktisk er tilfellet.

Hørte også dette, og det var jo mange som mistenkte dette før Wilson kom ut og sa det. En som skrev dette om Joelinton, noe jeg er enig i:

Sitat
My gut feeling is that he has been rushed back. Obviously wouldn’t know for a fact. Just that every time he has been out he has come back way sooner than expected while also looking very unfit, as in  not match fit, far from. Then played too many games in a short period of time. Not exactly gradually. Yea I know we have many injuries and had earlier on as well.

Jeg postet tidligere skadehistorikken til Joelinton. Det er jo høyst uvanlig for han å få muskelskader. Hvertfall noen som setter han ut av spill lenge. Dette er den tredje han får denne sesongen. Skadehistorikken til både Isak og Willock forteller en lik historie. Sjeldent skadet historisk sett. Var en kompis av meg som advarte meg om skaden til Willock da den skjedde, da akilles skader er lett å slå opp igjen. Likevel spilte han flere 90 minuttere rett etter han var tilbake, og slo opp skaden etter noen få kamper. Se på Guardiola og City. De Bruyne har trent med laget i en hel måned (!), og han starter fortsatt på benken. Til tross for at han er i stand til å gjøre det som han gjorde mot oss.

Forøvrig litt spesielt at Joelinton kommer ut igjen i 2 omgang der.. Var han virkelig så alvorlig skadet fra før av, og kom likevel ut igjen etter pausen? Eller gjorde han skaden mye verre med å komme ut i 2 omg?
« Siste redigering: 15. Jan. 2024, 23:08 av Eriksen »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7618
    • Vis profil
Sv: Joelinton
« Svar #46 på: 26. Jan. 2024, 13:35 »