20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299358 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1710 på: 31. Juli 2020, 21:43 »
Nå klorer jeg meg fast til det lille som er igjen!
Men det kommer jo svært positive uttalelser fra begge sider i denne saken, både Ashley og Stevely opprettholder sin del av avtalen sånn jeg tolker det, så rent offisielt er dealen av, men rent juridisk er den fortsatt der? Er det sånn å tolke?
Er dette ett skikkelig pokertrekk der PL blir tvunget i en posisjon der de MÅ foreta seg noe?

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1711 på: 31. Juli 2020, 21:48 »
Som organisisasjon har jeg mistet all respekt for PL. Hadde de bare sagt nei hadde det vert en helt annen sak. Dette har de ikke håndtert på en god måte (om det stemmer det som har komt ut i media)! Er vanskelig å bryte med en klubb en har fulgt nesten hele livet. Føles litt som om hele nufc ballongen sprakk, og der bare er tomhet igjen.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1712 på: 31. Juli 2020, 21:54 »
She added: 'They were saying 'you know what, we won't reject you but we won't approve you either, so we'll just sit here for month after month'. They could have told us all this before we exchanged. It's up to the fans now. Because if the fans want this back on then they're going to have to go to the Premier League and say this isn't fair.'

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1713 på: 31. Juli 2020, 23:19 »
Siden Staveley ikke har lukka døren helt, så tror jeg gårdagens pressemelding var er siste forsøk på å sette press på PL og mulig tvinge de til en uttalelse. Tror ikke det fører til at vi hører noe fra PL.

Har så mange spørsmål rundt dette, Staveleys mange utsagn.

- Testen er selvsagt konfidensiell fra PL sin side. Men har kjøper og selger lov til å uttale seg fritt om testen? Hvorfor har det ikke kommet noe som helst offisielt før? Mannen til Staveley har også uttalt seg på Twitter (ikke verifisert konto dog).

- Skjønner at Staveley er skuffet, virker like sint og skuffet som fansen. Fått ordentlig sansen for hu! Som noen andre sa her, hun er genuint interessert i å kjøpe Newcastle United. Ikke bare en klubb i PL. Det er deilig å lese 🤩
Men synes hun går litt vel hardt ut mot PL i utsagnene sine. Så definitivt fortjent, men veldig usikker på om det er veien å gå.... spesielt hvis hun håper at akkurat denne dealen skal gå igjen, hvis det i det hele tatt er mulig.

Uansett håper jeg Staveley kjøper oss! Om det blir nå med PIF, eller om hu og Reuben-brødrene finner en annen investor, er nesten det samme. Selv om "jo før, jo bedre" selvsagt er gjeldende i denne saken
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1714 på: 01. Aug. 2020, 09:47 »
http://chng.it/kWsHThm4XG.

Gå inn og registrer din stemme for å få åpnet etterforskning av PL og deres "test"

Mathiassen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 235
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1715 på: 01. Aug. 2020, 10:13 »
http://chng.it/kWsHThm4XG.

Gå inn og registrer din stemme for å få åpnet etterforskning av PL og deres "test"

Har signert. Vet ikke hvor mye påvirkning denne underskriftskampanen har å si og hvor mange som skal til for å gi tyngden til å påirke

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1716 på: 01. Aug. 2020, 10:53 »
Signert i går. Selv om jeg ikke har trua på at det har noe å si..

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1717 på: 01. Aug. 2020, 13:50 »
Strålende nyheter! :D

Er du dum eller bare prøver provosere?:)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1718 på: 01. Aug. 2020, 15:37 »
http://chng.it/kWsHThm4XG.

Gå inn og registrer din stemme for å få åpnet etterforskning av PL og deres "test"

Har signert. Vet ikke hvor mye påvirkning denne underskriftskampanen har å si og hvor mange som skal til for å gi tyngden til å påirke

Tviler meget sterkt på at det har noe påvirkning!
Men med det sagt, så tenker jeg også at det gjøres noe. Fansen legger press på PL, og gjør det de kan gjøre. Hvis vi virkelig ønsker et oppkjøp, bør vi lage lyd når PL bare sitter på gjerdet og håper det går over.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1719 på: 01. Aug. 2020, 17:26 »
Strålende nyheter! :D

Er du dum eller bare prøver provosere?:)
Neida, jeg er en av de hva-var-det 3.2% som svarte nei i den NUST-undersøkelsen (noe som er et skammelig lavt tall). Jeg tar heller dette evige jaget etter 17. plassen i PL over å være eid av Saudi-Arabia.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1720 på: 01. Aug. 2020, 17:31 »
Strålende nyheter! :D

Er du dum eller bare prøver provosere?:)
Neida, jeg er en av de hva-var-det 3.2% som svarte nei i den NUST-undersøkelsen (noe som er et skammelig lavt tall). Jeg tar heller dette evige jaget etter 17. plassen i PL over å være eid av Saudi-Arabia.

Jeg for min del vil se Disneyfilmer, være på Facebook og Snapchat +++, Og ikke minst se fotball VM.
Tar av meg hatten for «dere» som ofrer dette for god moral👍

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1721 på: 01. Aug. 2020, 19:58 »
Satser på at de som var sterkt i mot oppkjøp og som kunne sprette champagne flasken kutter ut alt Saudi-Arabia har en finger med i og i tillegg kjemper for menneskerettigheter i landet. Da skal jeg applaudere dere.
Hvis ikke kan dere stappe moralen deres et visst sted.
Sjøl mener jeg at nå ryker en fantastisk arena for dere å protestere, for synlighet på en av idrettens største arenaer vil være umulig å gjemme seg fra.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1722 på: 01. Aug. 2020, 22:25 »
Mange er selvfølgelig skuffet, sinte og kanskje til og med lei seg, men tror vi skal holde oss for gode til å dømme folk ut ifra hva de synes/føler om den siste utviklingen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1723 på: 01. Aug. 2020, 23:40 »
Anders (klappklapp-smiley)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1724 på: 02. Aug. 2020, 02:47 »
Mangler bare at dei kjøper ein Londonklubb i stedet no  >:( og PL godkjenner på 35 minutt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]