20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Breaking: Cissè kan vere på veg til Newcastle  (Lest 4264 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

  • Gjest
Breaking: Cissè kan vere på veg til Newcastle
« på: 18. Aug. 2005, 15:27 »
http://newutd.com/index.php/arkiv/2005/08/18/breaking-cisse-kan-vere-pa-veg-til-newcastle/

Breaking: Cissè kan vere på veg til Newcastle
Skrevet av Christian, 18 august 05
Idagens utgave av The Times kan du lese om Liverpool sin plan for å få Owen tilbake til Anfield. Liverpool skal vere villige til å selge Baros og Cissè for å få pengar og plass til Owen i Liverpool. Dermed seier ryktene at vår kjære styreformann står klar med sjekkheftet for å signere Cissè.

Real Madrid vil ha £12 millionar for Owen, noko Liverpool ikkje har. Mest truleg blir Baros klar for Aston Villa i løp av dagen for £6.5mill, og da manglar Liverpool kun £6mill på Owen, dermed ligg det ann for at Newcastle kan gjere eit kupp å få kjøpe Cissè for rundt £6mill. Og det er ikkje til å stikke under ein stol at Fat Fred er god ved forhandlingsbordet.

Ingen av klubbane har kommentert ryktene enndå, men mykje tyder det er sant. Sidan Owen si kone er gravid, og dermed er familen desperat for ein retur til England og Liverpool har lyst på Owen. Det er venta Owen signerar for Liverpool til helga.

Siste ord i saken er ikkje sagt, følg med vidare på newutd.com for meir info utover veka.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Breaking: Cissè kan vere på veg til Newcastle
« Svar #1 på: 18. Aug. 2005, 16:03 »
Cisse? wtf? Trur det kan være ein kjempe signing! Men tar ryktene med ei klype med salt.


Ja til Cisse!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

7Einarsen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Breaking: Cissè kan vere på veg til Newcastle
« Svar #2 på: 18. Aug. 2005, 16:17 »
Cisse til SJP? jo, ingen dum ide det... men personlig så venter jeg med å hoppe av glede til han faktisk er klar. Har vist seg i år også at Fatty drømmer om den ene klasse spissen etter den andre, men når alt kommer til alt så forblir det med drømmene, desverre. :(

Men på en anne side så hadde det vært greit å "snappe" opp cisse fra Looserpool, får så å hente Owen fra RM, hehe. (ok, drømmer vell litt jeg også) Men gøy hadde det vært om det var realistisk.

Hva med å hente f.eks Fernando Cavenaghi fra CSKA? Han må jo være et røverkjøp. Lik kong Alan i spillerstil, bare 14 år yngre. Er jeg på bærtur nå?
at Fred er ustabil, men jeg elsker NUFC samma fan

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Breaking: Cissè kan vere på veg til Newcastle
« Svar #3 på: 18. Aug. 2005, 16:20 »
Cisse, Keane, Shearer og Defoe på topp ville vært praktfullt!

7Einarsen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Breaking: Cissè kan vere på veg til Newcastle
« Svar #4 på: 18. Aug. 2005, 16:25 »
Hva med Lukas Podolski frå køln? han imponerte iallefall meg i prøve vm.
han blir nok relativt dyr men, han har tia foran seg... er vell bare 18 eller 19.
at Fred er ustabil, men jeg elsker NUFC samma fan

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Breaking: Cissè kan vere på veg til Newcastle
« Svar #5 på: 18. Aug. 2005, 16:26 »
Ikke verst tenkt det heller. Så guttevalpen under Prøve-VM :wink:

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Breaking: Cissè kan vere på veg til Newcastle
« Svar #6 på: 18. Aug. 2005, 16:39 »
Defoe ? Åssen i all verden skulle vi klart å få lokket han hit...det er en vits. Men Cisse hadde vært konge....raskeste spissen i PL, akkurat hva vi trenger :)

7Einarsen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Breaking: Cissè kan vere på veg til Newcastle
« Svar #7 på: 18. Aug. 2005, 16:41 »
Tottenham er et tegneserie lag, så det er ikke noe problem. hehe
at Fred er ustabil, men jeg elsker NUFC samma fan

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Breaking: Cissè kan vere på veg til Newcastle
« Svar #8 på: 18. Aug. 2005, 16:48 »
Det er helt sykt trist å si dette.....men jeg tror faktisk pr. idag er Tottenham et bedre lag en oss. Tviler på at Defoe vil bli fristet til Newcastle som jeg dessverre tror er på vei til å bli middels klubb om Souness fortsetter året ut ved roret.

7Einarsen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Breaking: Cissè kan vere på veg til Newcastle
« Svar #9 på: 18. Aug. 2005, 18:05 »
Sitat fra: "Chrisnr.9"
Det er helt sykt trist å si dette.....men jeg tror faktisk pr. idag er Tottenham et bedre lag en oss. Tviler på at Defoe vil bli fristet til Newcastle som jeg dessverre tror er på vei til å bli middels klubb om Souness fortsetter året ut ved roret.


Desverre så tror jeg du har rett i det chris, men forhåpentligvis så kommer vi sterkere tilbake utover å blir det vi var under KK, nemlig et av englands beste lag.
at Fred er ustabil, men jeg elsker NUFC samma fan

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Breaking: Cissè kan vere på veg til Newcastle
« Svar #10 på: 18. Aug. 2005, 18:47 »
Så på vgnett at Cisse var til salgs, så tenkte jeg han kan vi jo prøve oss på. Men alt for urrealistisk.
Kanskje han nå kommer hit!!!!!
Det hadde vært helt fantastisk og fått han hit. Han alene på topp i en 4-1-2-2-1 formasjon slik som mot Arsenal!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Breaking: Cissè kan vere på veg til Newcastle
« Svar #11 på: 18. Aug. 2005, 21:40 »
Cissé blir IKKE Newcastle-spiller!
Det tør jeg (nesten) garantere.

Nekter å tro et sekund på disse ryktene, før enn jeg ser Cissé i den stripete drakta. Men jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å se det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Breaking: Cissè kan vere på veg til Newcastle
« Svar #12 på: 19. Aug. 2005, 00:29 »
Lausrykter, tror jeg. Uansett, Cisse til Newcastle hadde vært dritrått, mye råere enn Baros. Tror han hadde blitt wild ved Shearer's side. Joktakk som byr, sier jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Breaking: Cissè kan vere på veg til Newcastle
« Svar #13 på: 21. Aug. 2005, 16:06 »
Stiller meg bak deg Joakim i den uttalelsen, det kommer IKKE til å skje, det er jo nok nå at en spiller er til salgs i en klubb, så er vi med en gang linket til ham, bullshit!

Bjørn - meget negativ
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Breaking: Cissè kan vere på veg til Newcastle
« Svar #14 på: 22. Aug. 2005, 10:55 »
Tror heller ikke at Cisse kommer til Newcastle. Han ville helt klart vært et godt kjøp, men at Liverpool selger han for £ 6M høres meget usannsynlig ut. For over 1 år tilbake i tid så betalte jo Liverpool bortimot det dobbelte.

Defoe er kanskje enda mer urealistisk, og en må nok by over £ 15M før Tottenham i det hele tatt vurderer salg. Og vil Defoe gå til en per dags dato dårligere klubb?Optimismen er tilstede på White Hart Lane med tanke på de kommende sesongene, mens på SJP hersker det litt mer usikkerhet.

Ser gjerne Keane, Tottenham har jo virket å være Keane på å selge Keane. Men mulig så var salget av Kanoute et tegn på at de resterende spissene fortsatt sitter trygt?

Fernando Cavenaghi kjenner jeg lite til, så der kan jeg ikke uttale meg. Likevel, det er ikke mange Sør-amerikanske spillere som har hatt suksess over lengre tid i Premier League. Forlan og Veron er eksempler på det, men samtidig så har jo Solano hatt flere fine sesonger bak seg...
Carr har altfor få landskamper for England!