20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guiseppe Rossi  (Lest 48120 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #15 på: 31. Aug. 2006, 09:50 »
Hvorfor skal Newcastle være med på å utvikle en spiller for en trolig konkurrent om medaljer i årene som kommer?

Dette er rett og slett håpløst, jeg hadde definitivt foretrukket at Roeder hentet inn Viduka.
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #16 på: 31. Aug. 2006, 10:21 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
GI NÅ FAEN I ALL DENNE SUTRINGA


Hvorfor det? Når vi blir utsatt for løgn fra selveste manageren har vi god grunn til å sutre. Hente 3 spillere som holder Duff nivå my ass.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #17 på: 31. Aug. 2006, 10:40 »
Det irriterer så JÆVLIG at vi bare har Rossi på lån!! hadde vi kjøpt han hadde det vært noe annet, men bare på lån, trene han opp for United, e jo idiotisk! Burde heller kjøpt Defoe då, viss vi skulle ha en til liten spiss... :cry:
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #18 på: 31. Aug. 2006, 11:36 »
Jeg sier som Tommy, se nå for f... til å hold kjeft!
Slutt med denne forbanna sutringa!

Vi har fått en klassespiller!
Greit nok at han bare er på lån frem til januar, men vi trenger desperat flere alternativer og BEDRE alternativer der fremme, og Rossi vil utvilsomt heve laget vårt. Det er jeg ganske sikker på. Dette er for å kjøpe oss tid, og jeg mener det er positivt.

Gutten trenger førstelagsfotball, og det vil han få i Newcastle. Å tro at han vil bli evig benkesliter er feil. Han kommer til å danke ut Luque på ett, to tre. Sjøl om han bare er et "talent", så er han en meget god spiller, og jeg har en drøm om at spill for oss vil gi såpass mersmak at gutten ønsker å bli her nord. Jeg ser ingenting galt i at vi skal "utvilke" en av våre argeste rivalers unggutter. Denne gutten trenger ikke opptrening, han trenger spilletid.

Jeg synes Roeder har gjort en kjempejobb når han har hentet inn Duff, Martins og Rossi. Og jeg håper bare han fortsetter dette ved å få inn en forsvarsspiller eller to før vinduet stenger.

Grunnen til at Rossi kommer er at vi fikk avslag på Viduka. Når Boro ikke ville selge Viduka fikk vi prøve å låne inn en spiller, og valget falt på Rossi. Det har jeg null og niks problemer med.

Bra jobba, Roeder! Fortsett sånn!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #19 på: 31. Aug. 2006, 11:48 »
Eg er bare frustrert over at vi ikkje har fått inn en spiss med fysikk, så om det får deg til å mene at eg sutrer, så er det DU som skal holde kjeft!! Eg har ikkje sagt at Rossi e noe dårlig alternativ, eg mener bare at vi burde fått inn en større og sterkere spiss, eg tror Rossi blir god i Nufc, men er så jævlig surt at han skal tilbake til United, de gir ikkje slipp på en spiller med så stort talent!

Får vi en stor spiss no, så har vi jo fått i pose og sekk, og eg tror faktisk at vi fr en til spiss, før vinduet stenger!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #20 på: 31. Aug. 2006, 11:53 »
Når man misser ut på store sterke Viduka, så henter man ikke en spiss på 1,70 som knapt veier 60 kg. Roeder for noen dager siden at han ville ha en spiss som skulle erstatte Ameobi, og da henter man ikke en dverg. Slik er det bare, og det hele virker planløst.

Vi har snart kun spillere som er under 1,80. Hvem skal score på døball? Og hvem skal hindre fra å få mål i mot oss når vi møter lag som f.eks Bolton??? Vi så det mot Aston Villa, og vi kommer til å oppleve det flere ganger til denne sesongen.

Dette er latterlig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #21 på: 31. Aug. 2006, 11:54 »
FY FAEN. NÅ SELGER VI MILNER TIL VILLA. HELVETES ROEDER JÆVEL.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~890502,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #22 på: 31. Aug. 2006, 11:54 »
AHAHA!!!!NEI!!!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #23 på: 31. Aug. 2006, 12:30 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Glenn Roeder hyller Fergie. Er det mulig sier jeg.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~890532,00.html

Smisken.

Et av problemene til Newcastle og Roeder er forsvaret. Man har solgt Boumsong, en klassestopper med en katastrofal fjorårssesong, og man har frigitt en middelmådig venstreback ved navn Robbie Elliott. At man kvittet seg med stallfyll som Elliott er greitt, men det er en klar svakhet at Roeder ikke har brukt penger på forsvaret så langt.

Hva har man i forsvaret?Et evig talent i Bramble som titt og ofte er ukonsentrert, en Carr som er like mye på behandlingsbenken som han er skadefri. Man har også Craig Moore som er en brukbar spiller, men som har slitt mye med skader de siste sesongene. På venstrebacken har man Babayaro som holder et brukbart nivå, men heller ikke mer. Fyll på med noen talenter som kanskje kan bli noe, og vips så har man statusen i Newcastle sitt forsvar per dags dato.

Bridge kunne kanskje blitt Newcastle-spiller om Cashley Cole hadde dratt til brua, men så har ikke skjedd. Håper noe skjer på denne fronten i løpet av dagen, men jeg tviler sterkt...
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #24 på: 31. Aug. 2006, 12:58 »
Jeg hadde heller hentet tilbake Andy Cole på en ettårs kontrakt framfor å hente denne Rossi. Det sier ganske så mye.

Nå er selvsagt det uansett for sent da han har skrevet under for Pompey.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

DanMan

  • Gjest
Guiseppe Rossi
« Svar #25 på: 31. Aug. 2006, 14:31 »
Hvorfor denne negative strømmen mot Rossi? Ja, vi har misset et par mål i årets transfervindu, men det skal på ingen måte gå ut over Rossi! Jeg har sagt det før og sier det igjen: Det er én spiller på Man U jeg liker, og han skal nå spille i svart-hvitt ut året! Jeg er bare glad for det!  :D

Robert Huth? For £6mill? Overhodet ikke interessant i mine øyne. Huth har fysikken, men sneglefart, og er i tillegg en stygg spiller.

Og husk: Milner var også "bare" på lån. Etter endt lån ville han bli. Jeg drømmer om at tilliten Rossi vil bli vist er nok til å overtale ham til et permanent opphold på Tyneside. Kvalitetsspiss, fysikk eller ei!

Når det gjelder et salg av Milner er jeg skeptisk. Først og fremst fordi Roeder tidligere har indikert noe annet. £5mill er derimot et meget bra tilbud, og hvis Roeder bare hadde sikret oss gullklumpen David Odonkor som erstatter (gikk for ynkelige £4mill til Betis!!) hadde jeg sagt selg! Nå er dog realiteten en annen, og dte spørs om ikke anvendelige Milner bør bli. Det ser derimot ikke sånn ut, og da håper jeg for alt det er verdt at en erstatter hentes inn.

Noreng

  • Gjest
Guiseppe Rossi
« Svar #26 på: 31. Aug. 2006, 14:37 »
Først så jeg at Rossi var klar: JIPPI!

Så ser jeg at Roeder HYLLER Ferguson?: Blir skeptisk

Så selger vi MILNER? JEG BLIR GAL!

Spark Roeder. Mitt råd. Spark den fi**a.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Guiseppe Rossi
« Svar #27 på: 31. Aug. 2006, 14:41 »
OK! Det er sikkert greit å hente Rossi til Newcastle på lån. Og spesielt om vi har et opsjon på kjøp med i kontrakten. Men når dette er stort sett det eneste som skjer i sommer, blir jeg svært skeptisk. Vi har behov for flere og andre typer spillere. Vi har hørt i ukesvis om at i løpet av uken kommer det en - kanskje to klassespillere, men ingenting skjer. Selvfølgelig må vi ha lov til å være forbannet.

Jeg visste ikke at vi hadde henta Rossi før jeg fikk en gladmelding av Daniel. Men jeg ble ikke så glad. Det er bare det at jeg forventer mer enn at vi skal forsøke å overleve i Premier League. Vi virker å være et lag uten ambisjoner, og det kan se ut som vi igjen blir middelhavsfarere i Premier League. Og det er så kjedelig.
Toon, Toon,
Black and white army

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #28 på: 31. Aug. 2006, 15:24 »
Vi har ikke opposjon på kjøp når det gjelder Rossi. Hadde vi hatt det hadde alt vært anderledes, men nå mister vi han i Januar.

Joakim: Å tro at Rossi vil bli her i Januar i stedet for å dra tilbake til ManU er som å tro på julenissen.

Per i dag så har vi det laveste laget i PL, vi kommer til å bli knust fysisk.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #29 på: 31. Aug. 2006, 16:10 »
Sitat fra: "kesse"
Vi har ikke opposjon på kjøp når det gjelder Rossi. Hadde vi hatt det hadde alt vært anderledes, men nå mister vi han i Januar.

Joakim: Å tro at Rossi vil bli her i Januar i stedet for å dra tilbake til ManU er som å tro på julenissen.

Per i dag så har vi det laveste laget i PL, vi kommer til å bli knust fysisk.



Riktig, og ifølge Oliver kan heller ikke Rossi spille UEFA cup for Sir Alex tror at han vil få bruk for Rossi CL til våren.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."