20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hente spillere fra de som rykker ned?  (Lest 10457 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Hente spillere fra de som rykker ned?
« på: 12. Mai 2008, 12:06 »
Årets sesong er avsluttet og Newcastle gjør seg klare til å komme sterkere tilbake neste sesong. Er det noen spillere fra klubbene som rykket ned vi kunne tenkt oss?

Derby:
Den eneste jeg kan komme på i farten her er Giles Barnes. Vet ikke om han vil forsterke klubben sånn umiddelbart, men en mann for fremtiden?
Andre spillere fra Derby County vi burde vurdere?

Birmingham
En av de klubbene hvor jeg kjenner minst spillere. Mauro Zarate har jo vært en aldri så liten hit på tampen av sesongen, men eies vel egentlig ikke av Birmingham? Er han egentlig god nok til å konkurrere om en plass på laget vårt? Andre navn jeg umiddelbart drar kjensel på er James McFadden og sebastian Larsson (sistnevne har vel noen foreslått før meg?), er disse god nok til å kunne tilføre laget vårt noe? Eventuelt andre interessante spillere?

Reading:
Nichy Shorey, Nicky Shorey, og JA du gjettet det: NICKY SHOREY! Vil i utgangspunktet satse på José Enrique men nå som Reading rykker ned er denne muligheten for god til at jeg mener vi kan la den gå fra oss. Da har vi plutselig to habile venstrebacker, ren luksus sammenlignet med tidligere sesonger.
Andre aktuelle spillere? Sonko var jo en klippe ifjor men har spilt lite i år, skadet? Andre spillere, James Harper(?), Bikey? Sistnevnte gjorde seg vel mest bemerket med verdens dummeste utvisning under Afrika-mesterskapet, men har vel spilt noen brukbare kamper for Reading, eller er jeg på jordet her?

Summa summarum føler jeg vel at det er mye "OK stallfyll" tilgjengelig i disse tre klubbene, Shorey er vel kanskje den eneste som kan tilføre første 11'ern vår noe særlig?
« Siste redigering: 12. Mai 2008, 12:11 av danield »

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hente spillere fra de som rykker ned?
« Svar #1 på: 12. Mai 2008, 12:12 »
Slik jeg ser det er det kun Barnes, Zarate, Larsson og Shorey som kan være aktuelle.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hente spillere fra de som rykker ned?
« Svar #2 på: 12. Mai 2008, 12:23 »
James McFadden har jeg sansen for. En slepen teknikker med god fotballforståelse.

Ellers er det vel kun de spillerne danield nevner over her som er aktuelle, selv om jeg ikke tror at noen av dem vil kunne bli noe mer en "squad players" for "oss".

Forresten, Stephen Hunt på Reading er jo også blant de bedre av de spillerne som er på nedrykkslagene.

Giles Barnes har IKKE imponert meg noe i PL denne sesongen, så jeg ser ikke hva han har utenom at han er ung og engelsk. Men kansje bedre lagkammerater kan løfte han opp et par hakk.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Hente spillere fra de som rykker ned?
« Svar #3 på: 12. Mai 2008, 12:37 »
Shorey og Barnes er de jeg heslt vil ha inn, men sier ikke nei takk til Zarate eller Larsson. Noen som vet hvordan Muamba (?) på birmingham har gjort det i år?

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Hente spillere fra de som rykker ned?
« Svar #4 på: 12. Mai 2008, 13:31 »
Det lille jeg har sitt av ham har vært bra. Han er vell bare 19 år også? Kunne vært en spennende spiller, men han kommer til å få masse erfaring i championship nå da.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hente spillere fra de som rykker ned?
« Svar #5 på: 12. Mai 2008, 14:09 »
Han spilte jo tross alt i Championship forrige sesong, så derifra har han jo endel erfaring fra allerede.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Hente spillere fra de som rykker ned?
« Svar #6 på: 12. Mai 2008, 15:32 »
Zarate og Shorey er dei einaste eg kunne tenkt meg.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hente spillere fra de som rykker ned?
« Svar #7 på: 12. Mai 2008, 15:35 »
Jeg vil ha Seb Larsson....Mens Shorey, Zarate, Muamba og Barnes er interressante spillere vi bør se på..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Hente spillere fra de som rykker ned?
« Svar #8 på: 12. Mai 2008, 23:43 »
Hva med Kapo??

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Hente spillere fra de som rykker ned?
« Svar #9 på: 14. Mai 2008, 11:31 »
Eller Leroy Lita i Reading..?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hente spillere fra de som rykker ned?
« Svar #10 på: 14. Mai 2008, 12:21 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?xml=/sport/2008/05/14/ufnnewcastle114.xml

Keegan ønsker hente Shorey for 2,5 millioner pund. Ettersom kontrakten hans går ut om et år, er ikke Reading spesielt gira på å la han forsvinne uten å få noe inn for ham. Han vil ikke forlenge ettersom Reading rykket ned.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hente spillere fra de som rykker ned?
« Svar #11 på: 14. Mai 2008, 16:41 »
Ken vel legge til at det lille som skrives om Shorey skrives nesten helt nederst i artikkelen.

Jeg ser på Shorey som en fin konkurrent til Enrique. Han er i akkurat passende alder, og kjenner engelsk fotball godt. Han er vel også god nok til å utkonkurrere Enrique. Spørsmålet er hvordan han vil takle benkesliting. Hvis vi kan finne en ung, spennende høyreback som backup til Beye, har vi gjort halve jobben.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Hente spillere fra de som rykker ned?
« Svar #12 på: 18. Mai 2008, 17:09 »
Ja Shorey er et veldig intresangt alternativ som også er fullt mulig å få til oss også.Er nok noe av det beste alternativet på den plassen vi har sjangs til å hente!.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Hente spillere fra de som rykker ned?
« Svar #13 på: 18. Mai 2008, 20:06 »
Shorey, Barnes og Zarate hadde alle vært greie å ha. Erenig at Kapo kunne vært interessant, Doyle på Reading også
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hente spillere fra de som rykker ned?
« Svar #14 på: 18. Mai 2008, 20:10 »
Er forsåvidt linka til Zarate i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida