20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sopranos  (Lest 3296 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sopranos
« på: 12. Sep. 2006, 23:21 »
Litt seint ute, ettersom sjette sessongen startet på NRK på fredag. Men er det noen her inne som følger med?

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sopranos
« Svar #1 på: 13. Sep. 2006, 12:30 »
Skulle gjerne ha gjort det,men da måtte jeg i så fall ha begynt på sesong nr 1
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sopranos
« Svar #2 på: 13. Sep. 2006, 12:36 »
har sesong 1 til 5 i hylla. venter i spenning på at sesong 6 kommer på dvd. kan ikke være lenge til ettersom den er avsluttet i usa for lenge siden...

kongeserie!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sopranos
« Svar #3 på: 13. Sep. 2006, 15:04 »
Jeg har også 1-5 stående på DVD her. konge alt sammen. Den sjette sessongen, DEL 1, er avsluttet i USA ja. Den tror jeg er tilgjengelig på DVD på nette nå, men ikke sett den i norske butikker. Spørs om det drøyer til den er sendt på NRK. Uansett den beste nyheten er at de skal lage 8 ekstra episoder til den siste sessongen. Tror jeg leste noe et sted om at de skal sendes i USA fra januar og utover.

Selv lastet jeg ned episodene fortløpende på torrenter etter at de gikk i USA nå og så de. Men jeg tillot meg å friske opp litt med å se den første episoda på NRK på fredag som var. Kommer nok ikke til å holde meg hjemme ved TVen fordi jeg MÅ ha det med meg. Men kommer til å se de som går de gangene jeg er hjemme og uansett ikke har noe annet å gjøre.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sopranos
« Svar #4 på: 13. Sep. 2006, 15:06 »
Har tenkt å bestille sesong 1 idag. Men er det noen vits i å følge med på den nye sesongen når jeg ikke har sett noen andre?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sopranos
« Svar #5 på: 13. Sep. 2006, 15:19 »
Sitat fra: "Håvard"
Har tenkt å bestille sesong 1 idag. Men er det noen vits i å følge med på den nye sesongen når jeg ikke har sett noen andre?

Jeg begynte med sessong 4 da den ble vist på NRK. Og jeg skjønte som regel det meste, men merket at jeg manglet noe da det ble referert til det som hadde skjeddd før, og gamle avtaler om hvordan ditt og datt skulle fordeles\gjøres osv.
Ergo du kommer best inn i det med å begynne med sessong 1. Men du kan fortsatt få endel ut av å følge sessong 6 nå.

Ellers vil jeg på det varmeste anbefale å bestille sessong 1. Men dersom det slår ut riktig og du bare MÅ ha de andre også vil jeg helst ikke ha skylda for det ;)
Men anbefaler som sagt Sopranos på det sterkeste. Det skjer nok ikke like mye hele tiden og like fort og like voldsomt som f.eks i 24 på TV2. Men til gjengjeld blir det mer virkelig, og ofte mye mer naturlig, etter min mening.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sopranos
« Svar #6 på: 30. Sep. 2006, 11:28 »
Fikk desverre ikke med meg gårsdagens episode  :(  Noen som kan oppdatere meg?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sopranos
« Svar #7 på: 30. Sep. 2006, 12:43 »
Sitat fra: "Håvard"
Fikk desverre ikke med meg gårsdagens episode  :(  Noen som kan oppdatere meg?


Hvorfor ikke laste den ned
http://torrentspy.com/search?query=sopranos&submit.x=0&submit.y=0

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sopranos
« Svar #8 på: 30. Sep. 2006, 15:02 »
Hvilken episode var det i går da?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sopranos
« Svar #9 på: 30. Sep. 2006, 15:06 »
Sjekk nrk.no eller et eller annet. Ser ikke sopranos selv. Episode 4 av 12 sesong 4 kanskje?

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sopranos
« Svar #10 på: 30. Sep. 2006, 17:23 »
sesong 6 vel?

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sopranos
« Svar #11 på: 01. Okt. 2006, 14:28 »
Nå på fredag sendte NRK episode nummer 4 av sessong 6. Nok en konge episode. Kanskjde den beste til nå av sessong 6.
Håvard: du kan også sjekke episode guiden på HBO sin hjemmeside for å se hva du gikk glipp av på Fredag. Ellers tipper jeg det går rimelig greitt å finne episoden på en torrent side. Om det er utlagt på NRK web TV eller ikke vet jeg ikke. Kanskje litt usikkert, ettersom dette er noe de har kjøpt\kjøpt rettigheter til å vise og ikke laget selv(?).

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Sopranos
« Svar #12 på: 13. Mai 2007, 00:15 »
Nå er det en ny sesong i USA igjen. Del 2 av sesong 6. Noen som vet om en torrent til de nye episodene?

Hadde tenkt å vente til den kommer på dvd, men det blir nok ikke før om ca. et år vil jeg tro, fordi den begynner ikke på NRK før i septmeber...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.