20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle, 14.03.2014 - 16.00  (Lest 12560 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, 14.03.2014 - 16.00
« Svar #60 på: 15. Mars 2014, 18:48 »
Eg synst vi var ok i første omgang. Kva i alle dager gjorde vi i 2.omgang?  :ler: Så latterleg dårleg!
Vi kan desverre ikkje kalle oss comeback kings lenger, det skjer jaggu ikkje ofte.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, 14.03.2014 - 16.00
« Svar #61 på: 15. Mars 2014, 19:30 »
Fikk ikke sett kampen. Som så mange ganger før taper vi mot bunnlaget i ligaen, samt at vi ikke ikke scorer når Remy er ute. Ikke mange kamper vi har scoret uten Remy på banen denne sesongen og jeg TROR det har en sammenheng med hvilke alternativer vi har på topp..

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Fulham - Newcastle, 14.03.2014 - 16.00
« Svar #62 på: 15. Mars 2014, 19:39 »
Vi spiller med et spisspar som har nettet totalt NULL ganger på de siste 11 månedene (bortsett fra straffespark). Ikke rart det blir lite med scoringer da.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, 14.03.2014 - 16.00
« Svar #63 på: 15. Mars 2014, 19:41 »
Det er sant. Men å skylde kun på spisser i dag er feil. Det er helt bedriten service fra resten av laget. Dummet med helt latterlig mange innlegg og dødballer av pateisk dårlig kvalitet - og ei heller fra motsatt side kom det mange gode legg. Det første gode legget som kom fikk Cisse en god avslutning ut av der Stockdale gjorde en god redning. Nytter ikke med spisser i feltet dersom leggene skal komme som høye lomper inn til keeper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, 14.03.2014 - 16.00
« Svar #64 på: 16. Mars 2014, 01:23 »
Fikk ikke sett hele kampen, men jeg forstår jo at vi ikke imponerte. Først av alt så håper jeg man har vett i hodet nok til å splashe cash til sommeren. Cisse/De Jong er en veldig statisk spissduo med lite fart. Når laget ikke har kreative vinger (vi kaller de vinger i mangel på vingalternativer), ei besitter laget kreative midtbanespillere. Når også Debuchy ikke er på backplass så blir det hele veldig platt. Jeg er jammen ikke sikker på at De Jong er det vi bør satse på. Han får liten service, men han minner meg mye om Cisse. Er avhengig av andre for å få til noe. Helt ulik Remy som er i stand til å bruke fart og teknikk. Håper vi går for en slik spillertype til sommeren. Denne midtbanen er også nødt til å få mer kreativitet, det var ikke helt bra selv med Cabaye i laget, men nå er det krise der. Når eieren i denne klubben har gitt så blanke i resten av sesongen, pluss skadefraværene vi hadde så faller kvaliteten i dette laget betraktelig. Spillerstallen er syltynn og det er litt kjedelig.
« Siste redigering: 16. Mars 2014, 01:26 av Fluffy »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, 14.03.2014 - 16.00
« Svar #65 på: 16. Mars 2014, 01:26 »
Håper virkelig at Ben Arfa ikke er i stand til å spille - ellers er det ekstremt synd at han ikke er involvert. Kampen skrek etter Ben Arfa mot hans yndlingsmotstander.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, 14.03.2014 - 16.00
« Svar #66 på: 16. Mars 2014, 17:19 »
Håper virkelig at Ben Arfa ikke er i stand til å spille - ellers er det ekstremt synd at han ikke er involvert. Kampen skrek etter Ben Arfa mot hans yndlingsmotstander.

Han treng vel litt tid som vanleg på å koma seg i kampform etter skadeavbrekket.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, 14.03.2014 - 16.00
« Svar #67 på: 16. Mars 2014, 17:28 »
Så trenger han enda mer opplæring av Pards til å kunne spille både ving og back samtidig før han kan komme innpå i mer enn 10 minutt.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, 14.03.2014 - 16.00
« Svar #68 på: 16. Mars 2014, 19:04 »
Mot det bedritne Fulhamforsvaret hadde Ben Arfa vært perfekt. Mot slutten spilte vi jo på bortimot Hangelands eneste styrke når vi slo langt opp mot Mr. FOULwasha Ameobi. Er det bare meg eller har Hangeland tapt seg noe voldsomt? Noen helt horrible baller slo han i løpet av kampen. Får jo Willie til å fremstå som Coloccini.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, 14.03.2014 - 16.00
« Svar #69 på: 16. Mars 2014, 19:49 »
Mot det bedritne Fulhamforsvaret hadde Ben Arfa vært perfekt. Mot slutten spilte vi jo på bortimot Hangelands eneste styrke når vi slo langt opp mot Mr. FOULwasha Ameobi. Er det bare meg eller har Hangeland tapt seg noe voldsomt? Noen helt horrible baller slo han i løpet av kampen. Får jo Willie til å fremstå som Coloccini.

Jeg synes Hangeland virker å ha mer og mer tempotrøbbel. han har aldri vært en spesielt rask stopper, men nå henger han etter i mange dueller både for Fulham og Norge.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, 14.03.2014 - 16.00
« Svar #70 på: 17. Mars 2014, 08:48 »
Hangeland har hatt en veldig svak sesong. Vært mye skadeplaga, og når han ikke har væært skada har han vært langt unna nivået fra de tidligere sesongene. Har nok kosta Fulham en del poeng. Tror ikke han vil vasse i tilbud fra PL når Fulham rykker ned. Lukter vel kanskje en retur til Køben.

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, 14.03.2014 - 16.00
« Svar #71 på: 17. Mars 2014, 09:26 »
Hangeland har hatt en veldig svak sesong. Vært mye skadeplaga, og når han ikke har væært skada har han vært langt unna nivået fra de tidligere sesongene. Har nok kosta Fulham en del poeng. Tror ikke han vil vasse i tilbud fra PL når Fulham rykker ned. Lukter vel kanskje en retur til Køben.

Jeg har ikke sett en eneste Hangeland-kamp på år og dag, men er det virkelig så dårlig? Og som du nevner, han har jo vært skadeplaget i år, blir det ikke bedre om han får litt tid på å spille seg varm?
Såfall lover ikke dette godt for landslaget, og muligens på tide for Høgmo å begynne å drille et nytt midtstopperpar, f eks Nordtveit og Forren...?

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, 14.03.2014 - 16.00
« Svar #72 på: 17. Mars 2014, 10:16 »
Kanskje. Men har egentlig mista trua på Forren.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, 14.03.2014 - 16.00
« Svar #73 på: 17. Mars 2014, 11:16 »
Forren er ikke en gang fast for Molde. Og så skal han liksom være bautaen landslaget skal støtte seg på?

Hangeland er ikke lenger i nærheten så god som han var for noen år siden. Det er tydelig at alderen begynner å ta han igjen. Blir i stadig større grad avslørt på tempo, og hodet jobber heller ikke raskt nok lenger. Men fortsatt er han Norges soleklart beste midtstopper. Høgmo har mer enn nok å jobbe med, om han ikke skal erstatte Hangeland også. Så lenge han spiller fotball regelmessig på et høyt nivå, så er langemann et soleklart førstevalg på stopperplass for landslaget. Han begynner å synge på siste verset som toppspiller, men refrenget skal fremdeles synges en gang eller to til. Om Fulham rykker ned, kan det fort hende at han vil få tilbud fra nyopprykkede PL-klubber eller klubber som såvidt greide å overleve.

Ryktene om hans død er betydelig overdrevet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, 14.03.2014 - 16.00
« Svar #74 på: 17. Mars 2014, 11:24 »
Hehe, for å forsvare meg selv, jeg har ikke noen større tro på Forren selv, men kom ikke på noen veldig mye bedre alternativer. Rogne..?

Som sagt, jeg har ser aldri Hangeland spille. Men han er 33 år, og om kurven er så dalende, kan det være en idè å snart tenke nytt, om man har andre, yngre spillere som også spiller på ett relativt høyt nivå.

Forøvrig er jeg enig i at det burde være andre ting som kommer før i rekken for Høgmo, bare litt uskyldig spekulering.